|«« | «« | »» | »»| |
Цілодобово та без вихідних. Саме так у Дніпрі працює Єдина гаряча лінія Дніпровської міської ради. Щодня оператори обробляють близько 1 тисячі дзвінків від містян, які телефонують з різними проблемами та питаннями.
«У будні у нас працюють 20 операторів, у вихідні — 6. Є у нас також і нічні зміни. До 1 листопада ми щодня приймали по 400-500 дзвінків від мешканців міста, проте з початком опалювального періоду кількість звернень зросла вдвічі. Через те, що перші 2 тижні тривають пусконалагоджувальні роботи, ми поки не фіксуємо звернення щодо проблем з теплопостачанням. Поки розповідаємо людям, що є такий термін рішення цієї ситуації, і кажемо, що вони можуть або звертатися до голови ОСББ чи ЖБК, або трохи зачекати», — говорить заступник начальника Єдиної гарячої лінії Дмитро Подопригора.
Як працює Єдина гаряча лінія та чи готова вона приймати дзвінки від містян у будь-яких ситуаціях перевірив директор департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міськради Артем Нідєлько. Він 6 листопада чергує по місту.
«Містяни дуже часто звертаються до міської ради через Єдину гарячу лінію і нам важливо, щоб вони могли це робити завжди. Тому ЄГЛ забезпечена автономними джерелами живлення та безперебійним інтернетом. Це дозволить приймати дзвінки і у випадку відключення світла і під час інших непередбачуваних ситуацій. Тож закликаю громадян звертатися на ЄГЛ та повідомляти про комунальні проблеми. Усі заявки ми передаємо відповідним службам, які опрацьовують їх та вирішують у найкоротші терміни», — каже Артем Нідєлько.
Загалом з початку року на Єдину гарячу лінію надійшло вже понад 110 тисяч дзвінків. З них 38 тисяч – це звернення аварійного характеру. Майже 60 тисяч – це консультації громадян щодо різноманітних питань, інколи навіть тих, які не належать до компетенції міської ради.
«Дуже часто телефонують з проблемами щодо електроенергії. Ми звісно говоримо, що це не наше питання і його мають вирішувати приватні енергопостачальні компанії ДТЕК чи ЦЕК. Людина питає, як з ними зв’язатися. Ми допомагаємо, знаходимо телефони і надаємо їх людям», — розповідає Дмитро Подопригора.
Крім цього, дніпряни часто повідомляють про проблеми з водопостачанням та водовідведенням, питають про роботу громадського транспорту, просять провести ремонт дороги, зрізати чи омолодити дерева. Наразі актуальні також звернення щодо вуличного освітлення та вивезення побутових відходів.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |