Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 15 листопада 2025
13:21

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Маршрутники хочуть підвищення вартості проїзду до 20 грн

Маршрутники хочуть підвищення вартості проїзду до 20 грн

Готовність міського транспорту до зими - 65%: головні проблеми міського транспорту - фінанси, кадри і технічна база.

У Дніпрі відбулася нарада з автопідприємствами, які обслуговують міські автобусні маршрути. Головні теми зустрічі — підготовка до осінньо-зимового періоду, кадрова ситуація, технічний стан рухомого складу та готовність до можливих блекаутів, повідомляє Департамент транспорту Дніпра.

За результатами обговорення з’ясувалося, що рівень готовності автопідприємств до роботи взимку наразі становить близько 65%.

Причина — нестача коштів на закупівлю зимової гуми, акумуляторів та інших матеріалів, необхідних для безпечної роботи транспорту в холодний період. Відсутність зимової гуми та необхідних складових для обслуговування взимку може викликати суттєве зменшення кількості автобусів, сходи з маршрутів через поломки автобусів та великі інтервали на маршрутах.

Серйозною проблемою залишається нестача водіїв і технічного персоналу. З початку року кількість працівників на підприємствах скоротилася більш ніж на 17%. Це безпосередньо вплинуло на щоденний випуск автобусів: якщо у січні на маршрути виходило близько 650 одиниць транспорту, то нині — трохи більше 550, що безпосередньо впливає на збільшення інтервалів руху.

«Єдине на чому зараз ми можемо зекономити - зарплата водія. Ми не маємо можливості купити дешевше паливо або запчастини, ціна на які зростає кожен тиждень. Тому водії і відмовляються працювати на міських маршрутах. Пару місяців такої динаміки і на деяких маршрутах залишиться по парі автобусів», - жаліються в автопідприємствах.

Середній вік водіїв постійно зростає — із 43 років у 2022 році до понад 56 років зараз.

Однією з головних причин кадрової кризи є низький рівень заробітної плати, який суттєво поступається доходам у суміжних сферах, таких як вантажні та поштові перевезення. Через це молоді фахівці обирають інші напрямки, а автопідприємства стикаються з дефіцитом нових кадрів.

Додаткові складнощі створює нестача фінансування для підготовки підприємств до можливих перебоїв електропостачання, що може ускладнити проведення технічних робіт і ремонтів.

Серед можливих кроків для стабілізації ситуації — підвищення вартості проїзду на міських автобусних маршрутах до 20 гривень за поїздку, що є гранично дозволеним тарифом.

З початку жовтня до Департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради вже надійшли офіційні звернення від автопідприємств із відповідними пропозиціями.

«Ми розуміємо, що питання тарифу завжди чутливе. Але зараз стоїть завдання зберегти стабільну роботу громадського транспорту взимку. Без оновлення матеріальної бази та вирішення кадрової проблеми це зробити буде вкрай складно», — зазначили у Департаменті транспорту.

Наразі фахівці департаменту аналізують отримані дані та готують пропозиції щодо подальших рішень.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Preyu  (22.10.25 14:46): Давно пора... Відповісти | З цитатою
гость  (22.10.25 11:19): Ой вэй! Опять сумну песню запели. Чуть ли не каждый год стоут о поднятии тарифов и аргументы всегда одни и те же: повышается цена на топливо, на запчасти, на резину. Только почему то в редкие случаи когда топливо немного опускалось в цене, стоимость проезда оставалась неизменной. Можно подумать в других сферах ситация намного лучше. Приведите хотя бы несколько честных цифр: сколько каждфый автобус перевозит пассажиров в месяц, сколько из них льготники и сколько водитель сдает в кассу предприятия. Тогда и можно будет рассуждать о поднятии тарифов. Відповісти | З цитатою
Den  (22.10.25 10:50): Для вирішення питання з нестачею водіїв потрібно просто перевести їх з так званого "плану"на стабільну і прозору місячну зарплату.Це не таємниця,зараз всі водії здають "план",а все що залишилося після "плану"і заправки машини -це його зарплата.На автопіприємстві він офіційно оформлений на мінімалку,яку не отримує на руки.Тобто його зарплата нестабільна і залежить від багатьох факторів,хто ж з молодих водіїв піде туди робити? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Хлопці у тріко  (21.10.25 19:33): Нам и сорок по плечу.. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
то як бути?  (21.10.25 16:26): а пасажири хочуть знизити вартість проїзду до 1 грн. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
читач  (21.10.25 15:58): Тільки оплата проїзду через додаток єДніпро зможе вирішити цю проблему раз і назавжди без підвищення ціни за проїзд. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
120
років тому перших учнів прийняло Комерційне училище

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті