Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 15 листопада 2025
18:35

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Приватні перевізники Дніпра скаржаться на брак коштів і кадрів

Приватні перевізники Дніпра скаржаться на брак коштів і кадрів

Вартість запчастин за цей рік зросла на чверть, нестача кадрів — шалена. Приватні перевізники у Дніпрі скаржаться на брак коштів та працівників.

«Тільки за 9 місяців цього року від нас пішло 25 % робітників – це і водії, і механіки. Люди пішли туди, де зарплата більша, ми не можемо їм підняти платню, бо тоді не вистачить грошей на пальне чи запчастини. Цьогоріч підготовка до зими у нас йде «з коліс» (немає запасу запчастин, — ред.)». Будуть сильні морози чи, не дай боже, блекаут, ми просто не вийдемо на маршрути», — директор приватного автотранспортного підприємства Михайло Клокун.

У той час, коли міський електротранспорт повністю готовий до зими, приватні автопідприємства — лише на 65%. Причина — нестача коштів на закупівлю зимової гуми, акумуляторів та інших матеріалів, необхідних для безпечної роботи транспорту в холодний період. Взимку це може призвести до сходження машин з маршрутів через поломки і відповідно збільшення інтервалів руху.

Департамент транспорту та транспортної інфраструктури Дніпра у постійній комунікації з перевізниками. Після нарад, обговорень та оцінювання реалій напередодні зими можна сказати, що економічна доцільність вартості проїзду становить 25-27 гривень.

«Але ми розуміємо платоспроможність населення, тому оптимальною вбачаємо вартість проїзду на рівні 20 гривень. Рішення виконкому міської ради про підняття тарифу до 20 гривень ухвалили ще у грудні 24-го року. Але тоді, на час опалювального сезону, ми втримали тариф на рівні 18 гривень. До того ж незначне зниження вартості пального навесні 25-го року дозволило нам втримати тариф у 18 гривень», — наголошує заступник начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міськради Іван Васючков.

У профільному департаменті мерії Дніпра зазначають – питання тарифу завжди чутливе, але зараз стоїть завдання зберегти стабільну роботу громадського транспорту взимку.







Gorod.dp.ua на Facebook.


Митяй  (05.11.25 08:47): Особенно по первой фото видно, что из-за недостатка средств товарищ не доедает хронически. Відповісти | З цитатою
Азаров  (02.11.25 07:31): Можно на электровелосипеды всем массово перейти. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Сеня  (01.11.25 06:17): Сделайте ставку или почасовую оплату водители будут работать , на топливо не хватает а 50 процентов автобусов на газу, а городу списуют солярку, где кондиционеры обещанные когда поднимали тариф на 18 гривен. Автобусы частные если не выгодно, продай другой придёт кому выгодно, на маршрут не устроишся со своим автобусом нет мест. Надо вводить электронный билет, и хватит на заправку, запчасти, и водителю на нормальную зарплату. 1036 Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
в жмеринке  (01.11.25 00:45): трамвай 3 гривны, маршрутка 6 гривен Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
123  (31.10.25 21:44): В Киеве 12 грн. проезд есть в маршрутках, 8 грн. - электротранспорт, В Хмельницком 12 грн. маршрутка 7 грн.- электротранспорт . Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
мелочь  (31.10.25 08:11): но приятно. А ничего, что в Киеве проезд тралик/метро 8 грн, а маршрутка 15 грн. При том, что маршруты вдвое длинее чем в Днепре? Відповісти | З цитатою
А что с васючовым  (30.10.25 22:54): Васючков такой подраканый таскали его всем кагалом. Небось за михеем лысенко идти у вечную путь скоро.
А никто не знает, почему у лысенки на похоронах и проСЧании в оперном театре пинчух-тэвэ постоянно направляло камеру на прауослауный крестех? Типа михея под ним закопать? Мишка перед смертью принял православие? Он же косил под католика, был скрытым иудээм, а тут крест! Ах да! Это ж шоу для бяранчиков, чтобы не кляли ушедшего паразита и думали что он "наш" прауславный. Дурят паршивый народ и он стает еще беспомощнее и паршивее. Щас сматрю га сайте рэкламу туфэль
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Буржуаза  (30.10.25 22:48): Надо до 30 поднять. Все для блага народа! А мы им любим прикрываться и на празничных б/у трамваях рисовать мордострахию шнеерсона! Чтоб народ его почитал! Мы так заботимся о народе и клоунокрыса хрипит старается Відповісти | З цитатою
1945-Проигрыш Мировой Революци  (30.10.25 22:32): Пусть пленку с рекламой клеят на борта автобусов - на рекламе можно зарабатывать на топливо например, и ремонты. Ну и пёстрые автобусы будут, тоже разнообразие будет. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Житель Днепра  (30.10.25 08:12): Во время войны вынужденно переехала из Днепра в Кишинев. Здесь почти нет маршруток, а стоимость проезда в них, такая же, как и в городском транспорте. Троллейбусы курсируют с интервалом 5-7 минут, в идеально чистом состоянии, парк состоит из новых машин. На маршрутах большие автобусы, с кондиционерами, курсируют строго по графику, интервал 10-15 минут. Стоимость проезда 6 лей, с проездным, естественно, ещё дешевле. Проездной единый, действует и в троллейбусе, и в автобусе. Частные перевозчики не возникают, так как им сказали, не устраивает тариф-не работайте. Да, и они не платят откаты в карман чиновникам. Видимо, по этому и денег хватает. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2 3 4
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
50
років тому почали будувати «свічки» на Перемозі.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті