І якщо раніше підліток на мототранспорті асоціювався з поштарем або кур`єром, то сьогодні такий горе - водій може принести іншим учасникам дорожнього руху аж ніяк не добру звістку. Для того, аби дізнатися, чому «хлопці на мопедах» нівечать своє та чуже життя, знімальна група нашого каналу перевтілилася у «Джеймсів Бондів».
Цифри, як і факти, - річ уперта. Сьогодні цифри свідчать проти тих, хто пересувається містом на «двоколісних конях». Через таких водіїв за останні півроку на Дніпропетровщині сталося 75 ДТП. Для того, аби на власні очі побачити, що штовхає підлітків на пригоди, ми разом з працівниками ДАІ розпочали «сезон полювання» на порушників у мотоциклетних шоломах.
До речі, про шоломи. За час чотиригодинного рейду містом ми не побачили жодного водія із захищеною головою. І це перше ігнорування елементарного правила дорожнього руху. Дійсно, якщо немає своєї голови на плечах, то шолом їй вже не допоможе. А якщо відсутня голова, то очі також нічого не бачать. Як виявилось, більшість водіїв мопедів та моторолерів страждає на невиліковний синдром Дальтона. Перша його ознака - хронічне плутання червоного з іншими кольорами веселки, а особливо – зеленим…
Про те, що в цього хлопця можуть бути спільники - такі ж порушники, красномовно свідчив напис на його футболці - «Династія». Добре, що не «мафія» або «клан». Довго чекати на іншого горе - побратима без шолома не довелося. «Випадково» не помітивши червоного ока світлофора, він «пролетів» через автозаправку і зупинив «коня» біля генделика з… пивом.
Ось де виробляють «керування у нетверезому стані». Але вочевидь «стахановець» дорожнього руху злякався присутності ДАІшників. Пляшку розливного пива він сховав у багажнику і поспіхом рушив. Добре, що в останній момент «шумахер» передумав пити.
На нашому маршруті траплялися й водії, які поводили себе, як не дивно, цілком пристойно. Шоломів на них, звичайно, не було, а от із спокійним, а не божевільним керуванням вони знайомі. Певно, хтось їх попередив…
Нам вдалося поспілкуватися з компанією хлопців на моторолерах. Незважаючи на те, що юнаки збираються на «прогулянку з вітром» пізно увечері, вони дотримуються правил дорожнього руху. На думку Станіслава, водій моторолера несе таку ж відповідальність за своє й чуже життя, як і водій авто.
У малолітніх водіїв, чий мототранспорт має об`єм двигуна менше 50 кубічних сантиметрів, ще є час замислитися. Адже в найближчому майбутньому на злісних порушників чекають виправні заходи в автошколах.
Найближчим часом усіх «вершників без голови», шоломів, прав та обов`язків будуть лікувати від синдрому Дальтона, алкоголізму за кермом та хронічної недбалості. У ролі фармацевта виступить влада, у ролі лікарів - інструктори автошкіл. Примусу в лікуванні не буде, але невиліковним хворим помилок більше не пробачатимуть.
Дарія Горбань
а такие как я? машины как нас не замечали так и не будут замечать.
не обязательно аварии по вине скутеристов.
А вообще родители должны следить. в 15-16 ещё ладно, но когда дитю :) 10-12лет........ Ответить | С цитатой
Во многих странах и водители автомобилей ездят строго по правилам:)
XL
и будет также как с мотоциклами... Ответить | С цитатой
И половина всех проблем улетучится! Ответить | С цитатой
У него и голова на плечах есть и шлем на голове.
Или речь о младшем?
Так и он давно остепенился и не "вышивает" на гоночных трассах и дорогах. Ответить | С цитатой