У відкритих номінаціях VII щорічної виставки-форуму «Катеринославський ярмарок», відвідувачами виставки визначено переможців, імена яких оголосили на Церемонії нагородження переможців рейтингів, фестивалів та конкурсів 21 квітня 2006 року.
Як стало відомо інформагентству «Придніпров’я», відвідувачам виставки пропонувалося визначати переможців у номінаціях, не користуючись списком номінантів. При визначенні переможців у відкритих номінаціях було розглянуто 715 заповнених анкет.
Гран-прі «Катеринославського ярмарку» отримав Горлівський м’ясокомбінат «Щирий кум». Спеціальний кубок Дніпропетровської облдержадміністрації за використання національних брендів отримав Торговий дім «Вакула» (Мелітополь).
У номінації «М’ясне багатство» з кількістю 158 голосів перемога дісталася м’ясопереробній фабриці «Алан» (Дніпропетровськ). У номінації «Дніпропетровська марка», у якій участь брали 12 регіональних виробників та торгові марки, перше місце з кількістю 121 голос посів ТОВ м’ясокомбінат «Ювілейний», на другому місці з кількістю 112 голосів — м’ясопереробна фабрика «Алан», третє місце посіла торгова марка «Золоте зерно» ЗАТ «Дніпропетровський комбінат харчових продуктів».
У номінації «Вітчизняний виробник», в якій переможця обирали серед 22 українських виробників, в тому числі дніпропетровських, перше місце з кількістю 106 голосів посів Торговий дім «Вакула», друге місце завоювала торгова марка «Вершина» ТОВ «Верхньодніпровський сирзавод», набравши 99 голосів відвідувачів виставки, третє місце з 87 голосами дісталося ТОВ «М’ясопереробна компанія «Царська охота» (Донецьк).
На звання кращий стенд «Катеринославського ярмарку» претендували 15 компаній. Найбільшу кількість голосів — 174, яка забезпечила перемогу у номінації отримав стенд «Чайна країна» ВАТ «Українська чайна компанія» (Київ), друге місце та 122 голоси відвідувачів виставки отримав Перший національний виноробний холдинг (Дніпропетровськ), а третє місце з кількістю 100 голосів отримав Горлівський м’ясокомбінат «Щирий кум».