Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 12 липня 2025
08:19

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Криворіжанка зібрала унікальну колекцію парфумів

Криворіжанка зібрала унікальну колекцію парфумів

У колекції журналістки Вікторії Головко із Кривого Рогу – понад 100 флаконів рідкісних марок парфумів, туалетної води та інших парфумів.

Про це Людмила Козенко розповіла сайту Дніпропетровській обласній організації Національної спілки журналістів України:

«Звичайні парфуми можуть дарувати відчуття щастя і спокою навіть у наш суворий час. Це можуть підтвердити члени Криворізького осередку НСЖУ, які переконалися у цьому на власному досвіді на парфум-зустрічі у сховищі.

Журналісти – допитливі люди. Їх цікавить усе на світі: від великих геополітичних процесів до якості компоту у шкільному буфеті. Їм важливо не лише бачити, а й розуміти, відчувати, запам'ятовувати, аби ділитися зі своїми читачами, слухачами, глядачами тими подіями і явищами, які вони відкрили і дослідили самостійно.

На цей раз наша журналістська допитливість привела нас у світ ароматів. Ми вирішили дізнатися більше про парфуми, але не для чергового матеріалу, не для рейтингу брендів, а… для себе особисто. Бо навіть у нашій професії, де щодня маєш справу з фактами, термінами і заголовками, іноді потрібно знайти і відчути те, що не пояснити логікою. І парфуми – саме з тієї чарівної категорії.

І без професійного консультанта у цій справі прийшлося нелегко. Тому ми вирішили звернутися саме до такого знавця в області парфумів. А знайшли ми його у своєму ж журналістському колі. Знайомтеся – журналістка корпоративної газети «Металург», яку видає ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», членкиня НСЖУ, колекціонерка парфумів  Вікторія Головко.

Вікторія вже понад п'ять років збирає колекцію пахощів. В ній майже 100 флаконів парфумів. Ми поцікавилися, чи багато це? І де у світі є найбільша колекція парфумів. Як стверджують, вона належить французькому парфумеру Жану Керлео (Jean Kerléo), який протягом 30-ти років зібрав понад 25 000 екземплярів ароматів. А найвідомішим ароматом у світі є парфуми Chanel No 5, створені Коко Шанель та парфумером Ернестом Бо. Цей аромат вважається культовим і символом французького шику та стилю. В колекції Вікторії є кілька ароматів від Коко Шанель. І вони приголомшливі. Втім, у кожного свій власний смак і свій власний стиль. Так, саме стиль, бо парфумами не бризкаються, а їх вдягають і носять, як ошатну улюблену сукню.

Саме про це ми дізналися від Вікторії. Парфуми можуть запам'ятатися на роки, пробудити спогади, підкреслити настрій, передати емоцію та навіть створити невидимий образ. Парфуми – це не просто приємний аромат, це мова, яку розуміють без слів. Зустріч журналістів з парфумами в цій розмові була захопливою. Адже Вікторія щиро закохана в аромати. Вона не має диплома парфумера, не працює у великих модних домах, та це лише додає її словам щирості й магії. У її голосі бриніла музика про пахощі, у кожному реченні була пристрасть. Її очі світилися, коли вона описувала, як парфум може «відкритися» несподівано як книга, яку перечитуєш і раптом знаходиш новий зміст. Змах руки, випущені в повітря з флакона краплі ароматної вологи, і ми вже зачаровані чудовими пахощами.

Ця зустріч стала справжнім відкриттям: ми дізналися, що за кожною знаменитою пляшечкою аромату – не просто хімія чи бізнес, а справжні цікаві історії життя. Наша співрозмовниця пояснила, як аромати можуть переживати модні цикли, але залишатися улюбленими поколіннями. Вікторія ділилася порадами так щиро, що нам захотілося негайно вивчати їх, запам'ятовувати.

Ця розмова, ніби ненав'язливий парфум, залишила легкий, але яскравий шлейф. Нас підкорив та закохав у себе світ ароматів. Світ, де кожна нота – це спогад, кожна композиція – це настрій, а кожна крапля – це шанс розповісти про себе без жодного слова.

До речі, наша зустріч відбувалася у «підземеллі» – укритті. Так, у звичайному «бомбосховищі» без вікон, з холодними бетонними стінами, масивними металевими дверима. Тут не було чути сирен, гуркоту вибухів, які стали фоном нашого щоденного життя. Лише тиша, лампове світло й аромати, що панували над усім.

На певний час ми опинилися ніби в казці, в печері Аладдіна, куди потрапили за власним бажанням для знайомства з ароматами та релаксом, які нам подарувала зустріч з Вікторією. І саме тут ми дізналися, як дім Chanel створив аромат жіночої свободи, як Dior шукав запах пелюсток під пальцями, що нішеві бренди вкладали у флакони пам'ять про міста, подорожі, любов. А ви знаєте, що деякі запахи стали легендами, а народилися з випадкових моментів – краплі на шкірі, подиху вітру, запаху морської солі на одязі?

Попри війну, зростає інтерес до парфумів, які дарують затишок і нагадують про дім. Замість різких трендових композицій – теплі, глибокі ноти: ваніль, деревина, спеції, аромат хліба, диму, сухої трави. Українські бренди створюють парфуми спротиву, надії, пам'яті. І це допомагає стали способом відчути себе живим навіть у найважчі миті.

Журналісти і парфуми? Уявіть собі медійника, який щодня зустрічається з новими людьми: інтерв'ю, ефіри, пресконференції. А аромат – це спосіб створити перше враження ще до того, як пролунає перше запитання. Журналіст може залишити по собі легкий та приємний слід-спогад, який для наших респондентів асоціюватиметься з ароматом парфумів як спогад про нас, і він теж частина комунікації. Крім того, аромат здатен зарядити енергією перед важливою зустріччю або заспокоїти після складного репортажу.

Прислухайтеся до себе. Що викликає приємні асоціації: ранкова кава, скошене сіно, запах дощу? Це і є вашими першими ключами до сприйняття світу через запахи. Не варто вибирати парфуми наосліп. Треба нанести їх на шкіру. Походити з ними. Аромат розкриється у кілька етапів. Для кращого знайомства з культурою парфумів дізнаватися історії ароматів.

Мода в парфумах – річ умовна. Якщо вам комфортно в ароматі лаванди, то носіть саме його, попри всі нав'язливі рекомендації модників і брендів. І ви опинитеся в епіцентрі інтересу та спокуси, адже будете пахнути самобутньо, а не так, як всі. Ваші парфуми мають бути продовженням вас, підкреслювати вашу особистість.

І це учасники парфум-зустрічі змогли відчути у бетонному укритті, де сталося маленьке диво: у задушливому підземеллі, де до цього відчувалися затхлість та холодна вогкість, простір наповнився святом чарівних пахощів. ароматами квітів, спецій, дерев та майже казкових історій, які бодай на кілька годин подарували відчуття людського щастя та спокою, якого нам усім зараз так не вистачає».

Фото – Людмила Козенко, Дніпропетровська організація НСЖУ.




Gorod.dp.ua на Facebook.

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі планують збудувати новий гігантський «Епіцентр» (15)

•  Спека у Дніпрі: люди масово відпочивають біля води, незважаючи на заборону на купання (12)

•  Суддя з Дніпра є абсолютним «рекордсменом» — закриває 83 відсотки справ стосовно п’яних водіїв (6)

•  В уряді пропонують відмовитися від прожиткового мінімуму: як це вплине на українців (6)

•  У Дніпрі демонтують 78 самовільно встановлених гаражів: список адрес (5)

•  У Дніпрі почали встановлювати передові майданчики для збирання сміття (5)

•  Спека атакує: Дніпро серед найгарячіших міст Європи (4)

•  Українці вʼїжджатимуть в ЄС по-новому: Європарламент схвалив рішення (4)

•  У Дніпрі майже на півтора року обмежать рух по Амурському мосту: як рухатиметься громадський транспорт (3)

•  ДНУ Гончара став партнером трьох престижних університетів Німеччини (3)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
125
років від дня народження Володимира Васильовича Самодриги – видатного архітектора, чиї будівлі відомі кожному мешканцю Дніпра

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті