Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 20 травня 2024
03:33

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Понад 550 км нових та відремонтованих автошляхів, готова перша об’їзна: досягнення області за 2021-й у дорожній сфері

|«« «« »» »»|

У 2021-му на Дніпропетровщині з’явилося понад 550 км нових та відремонтованих магістралей. Техніка працювала і на державних, і на місцевих автошляхах.

До ТОП новинок на автошляхах Дніпропетровщини за 2021-й увійшли:

· Оновлення 2-х трас державного значення

У 2021-му техніка працювала на 12-ти державних магістралях.

Один із наймасштабніших проєктів – автошлях від межі з Кіровоградською областю до Донецької. Він – частина найдовшої траси в Україні М-30 Стрий-Ізварине. Довжина ділянки, що проходить Дніпропетровщиною, – майже 300 км. Нині вона вся із новим покриттям.

«Дорога Єдності» проходить через Павлоград. Її складова – вулиця Дніпровська. Одну з головних транспортних артерій міста привели до ладу. Із новим асфальтом – усі 12,5 км.

Повністю відремонтована і траса на Нікополь Р-73. Її загальна протяжність – 56 км.

· Ремонт 17-ти місцевих доріг

Минулого року місцеві автошляхи оновлювали у Дніпровському, Кам’янському, Новомосковському районах. Основна їх частина проходить селами. Місцеві задоволені гарним покриттям і тим, що значно скоротився час у дорозі між населеними пунктами.

Наприклад, у Кам’янському районі капітально відремонтували дорогу Верхньодніпровськ-Боровківка-Доброгірське. Вона проходить декількома селами Верхньодніпровської громади. У 2021-му там уклали 13 км нового покриття.

У Новомосковському районі привели до ладу дорогу в Знаменівці. Вона проходить центром села і з’єднується з трасою Дніпро-Павлоград. Довжина автошляху – 8 км.

Відремонтовані дороги – з розміткою, дорожніми знаками, охайними узбіччями.

· Відкритий рух Південним обходом Дніпра

У 2021-му завершили будівництво першої об’їзної Дніпра. Сім кілометрів автошляху з’єднали запорізьку трасу з Південним мостом. Це дорога по 2 смуги у кожен бік. Із дворівневою розв’язкою на аеропорт.

Південним обходом уже рухаються автівки. Пропускна спроможність нової магістралі – до 20 тис машин на добу. Вона розвантажила вулиці Космічну та Яснополянську в обласному центрі від транзитного транспорту.

· Будівництво нової траси на Київ Н-31

2021-го продовжили будівництво решетилівської траси. Нову дорогу у столичному напрямку зводять «з нуля» в обхід населених пунктів Дніпровського району.

Уже готові 30 км магістралі. Нині техніка працює за каналом Дніпро-Донбас. Там зводять шляхопроводи: дворівневі розв’язки та естакаду через Оріль. Мостовики використовують сучасні технології, унікальні для регіону та України.

· Початок будівництва Північного обходу Дніпра

У Дніпрі розпочали будівництво другої об’їзної дороги міста. Вона поєднає Кайдацький міст із криворізькою трасою. Північний обхід розвантажить від транзитного транспорту вулиці Новокодацького району обласного центру. «Фішка» проєкту – унікальна естакада, яку зведуть над заводською зоною і залізничною колією.

· Старт будівництва нової злітно-посадкової смуги в аеропорту Дніпра

Минулого року стартувало будівництво в аеропорту Дніпра. Там зводять нову злітно-посадкову смугу, перон, руліжні доріжки. Розпочали з підготовчих робіт.

Модернізоване летовище зможе приймати найбільші у світі літаки. А ще значно розширити пасажиропотік – до 4 млн людей на рік.

У планах – реконструювати і термінал та злітно-посадкову смугу у криворізькому аеропорту.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Джакуззи  (27.01.22 21:36): Улицу Старокодацкую отремонтируйте ямы по колено!!! Відповісти | З цитатою
Мыздобул  (27.01.22 18:13): Съезд с Кайдакского моста - это не Северный, а западный обход, на сколько я разбираюсь с сторонах света и географии... Відповісти | З цитатою
ха-ха-ха  (27.01.22 16:05): а теперь давайте посмотрим на реальные цифры и реальные факты.

В 2018 году было построено и отремонтировано 3800 км дорог. Затрачено на это было порядка 40 млрд грн. Никакого пиара не было, никто не врал, никто не пытался завысить объем строительства и задурить людям головы.

В 2020 году было построено и отремонтировано 4200 км дорог (всего на 12% больше, чем 2018-м), но затрачено на это было порядка 115 млрд грн. Как такое возможно? Куда пошли деньги? Ведь даже по официальной статистике стоимость строительства или ремонта 1 км дороги выросла в 2-2.5 раза. Почему? Качество стало хуже - были репортажи и про одуванчики, которые сквозь новую дорогу пробиваются, и как дороги плыли ещё не достояв даже до зимы

Напомню, что в 2020 году за наши с вами деньги была построена система, на которой (как нам говорили) каждый сможет увидеть в реальном масштабе времени где и какие дороги строят и какой прогресс выполнения. Деньги распилили. Где система?
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
ха-ха-ха  (27.01.22 15:59): Мало того, что врут и манипулируют, так ещё и ботов нагнали!
Пользуйтесь головой! Вспоминайте что вам говорили - вранье вскрывается деталями.

Некий Филя не так давно рассказывал, что за 2 года жить люди стали в два раза лучше. Чуть ранее, во время местных выборов, как уж на сковородке извивался, отрицая то, что зелёные ставили палки в колеса со строительством метро. Теперь ему уже и децентрализация мешает

Некий Макс в соседней новости распинается про пакеты - дескать, ничего страшного, изменения цен ни на что не повлияет. Чуть ранее по тому же вопросу до ввода платы за пакеты в прошлом году задуривал людям головы, что оплаты за тонкие пакеты не будет, а все вокруг идиоты.

По отношению к вам используют ту же технологию, которая в 2019 году позволила привести к власти зелень. Это задуривание, дискредитация всех, манипуляции и открытое вранье!

Будьте бдительны, эта пропагандистская машина работает на всю. Уже и зарплаты у вас 4000 долларов, и цены ниже в 2 раза и тарифы...
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Макс  (27.01.22 14:50): Как не крути - а масштабы строительства дорог поражают. Мне вот любопытно - а куда раньше шли все эти деньги? И врачам еще поднять з/п осталось. Відповісти | З цитатою
Пирог  (27.01.22 14:44): Северной обьездной не начало, а продолжение строительства, Южная не первая, а вторая часть обьезда Відповісти | З цитатою
111  (27.01.22 12:58): 550 км дорог - а на 1,2 км ул. Старокодацкой наверное, нужна отдельная программа)) Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Совесть спит  (27.01.22 12:55): Приятно читать. Відповісти | З цитатою
pensioner  (27.01.22 12:26): Трасса на Магдалиновку капитально не ремонтировалась еще со времен "клятого СССРу". Ямы - по колено. "Дорога жизни" на Ладоге имела меньше повреждений чем это НАПРАВЛЕНИЕ. Відповісти | З цитатою
Димон  (27.01.22 12:26): Зато в городе ямы по колено. Но в этом Зеленский не виноват. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
69
сиріт з Дніпропетровщини отримали кошти на придбання власного житла у 2022 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті