Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Нд, 19 травня 2024
11:04

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Безбар’єрний простір: як у Дніпрі міську інфраструктуру роблять доступною для маломобільних людей

|«« «« »» »»|

У Дніпрі міський простір роблять максимально доступним для маломобільних та людей з інвалідністю. При капітальному ремонті вулиць тротуари облаштовують з пониженням, а нові зупинкові комплекси навпаки – із завищеним майданчиком, аби було зручно заходити до громадського транспорту. Таких зупинок по місту – близько 180.

Так, наприклад, на капітально відремонтованому просп. Героїв серед іншого зробили такі тротуари, щоб можна було вільно пересуватися пішоходам, зокрема і маломобільним, улаштовано низку заїзних кишень для зупинки громадського транспорту і нові зупинкові комплекси.

«Такі заїзди і зупинки цілком відповідають нормам доступності й безпеки. Вони оснащені огороджувальними стовпчиками, тактильною плиткою; посадкова платформа зроблена підвищеною, щоб можна було легко заходити до громадського транспорту. Загалом при проведенні капітальних ремонтів за проєктами вже передбачені необхідні пониження на тротуарах, щоб усі мешканці могли вільно пересуватися», – сказав під час виїзної пресконференції завідувач сектору моніторингу цін департаменту капітального будівництва міської ради Ростислав Голубовський-Єрощук.

За словами Ольги Волкової, голови ради Громадської організації «Центр соціальної адаптації людей з інвалідністю «Океан добра»», за останні роки міський простір, інфраструктура Дніпра кардинально змінилися – стали доступними.

«Посадкові платформи громадського транспорту стали робити вищими, заввишки 20 см. Якщо, наприклад, під’їжджає тролейбус чи автобус з низькою підлогою, то часто не потрібно і пандус відкривати – можна легко зайти до салону. Окрім того, при ремонтах доріг, на перехрестях – усюди роблять пониження. Це зручно, так і має бути», – підкреслила Ольга Волкова.

Водночас принцип доступності застосовують і при ремонтах внутрішньоквартальних доріг – роблять пониження бордюрів до рівня проїжджої частини як на тротуарах, так і на підходах до будинків.

«При ремонті понижуємо бордюри у певний місцях, щоб усім мешканцям, зокрема і мамам з візочками, було легко і зручно пересуватися подвір’ям. Таким чином торік відремонтували 250 дворів, з початку нинішнього року – вже 130. Пониження бордюрів при ремонтах внутрішньоквартальних доріг робитимемо і надалі», – зазначив начальник управління інфраструктури департаменту благоустрою та інфраструктури міської ради Дмитро Коробов.

Тим часом у домах співвласників прибудинкові території теж роблять максимально доступними. Наприклад, у дворі ОСББ «Вернадського 35» уздовж тротуарів встановлені огороджувальні стовпчики і спеціальні антипаркувальні сфери.

«Раніше по тротуарах неможливо було ходити, оскільки на них постійно паркувалися машини. Мамам з візочками, людям поважного віку доводилося йди по дорозі. А зараз ці огороджувальні елементи забезпечують цілковиту доступність до тротуарів. Завжди можна вільно пройти», – розповів Дмитро Білий, голова правління ОСББ «Вернадського 35».

Зі свого боку, начальник відділу по роботі з проєктами управління з питань самоорганізації населення Владислав Макарець додав, що будь-які облаштування, які обмежують доступ, повинні бути погоджені:

«Наприклад, з одного боку такі обмеження, як шини, обмежують проїзд транспорту, але водночас не забезпечують вільний прохід пішоходам. Тому об’єднання мають передусім погодити на своїх зборах облаштування на прибудинкових територіях тих чи інших обмежувачів, а далі звернутися до міської ради для відповідного погодження».

Gorod.dp.ua на Facebook.


Гена  (30.11.21 10:39): Почему сделали так не качественно и плохо ? Відповісти | З цитатою
Победа  (30.11.21 07:43): Смешно читать о свободном перемещении на отремонтированном пр. Героев. Зона высадки пассажиров шириной сантиметров 60 и часть из них забрали на бесполезные столбики. Разойтись двум худым людям далее без сумок уже проблематично. Опять шагать по слякоти. Відповісти | З цитатою
Кто может знает  (29.11.21 23:56): Конец проспекта Слобожанского разделили трасу сплошным забором ( напротив магазина Эпицентр), напротив жилой посёлок ,остановка маршрутки в центр недоступна , доехать в сторону центра можно только на машине в объезд . Видела как люди вынуждены перелазить через этот паркан , а как детям или пожилым людям , никто об этом не подумал , вообще бардак !!! Срочно принимайте меры !!! Кто за этот участок отвечает???!!! Відповісти | З цитатою
Интересно  (29.11.21 20:47): Зачем миллион столбиков на остановочных карманах?! Там и так достаточно высокий бордюр. Да и навесов нет совсем ( Відповісти | З цитатою
хм...  (29.11.21 20:23): «как в Днепре городскую инфраструктуру делают доступной для маломобильных людей»
Ответ: НИКАК!
Если что-то и делается, то это только лишь пыль в глаза...
Відповісти | З цитатою
13  (29.11.21 19:16): Очнулись. Это давно прописано в ДБНах и Правилах Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
6 700
гривень мінімальна зарплата у 2023 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті