|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі за 2020 рік значно оновився рухомий склад громадського транспорту. Так, місто придбало 20 трамваїв і 25 нових тролейбусів з низькою підлогою.
Відкрито тролейбусний маршрут № 6 «пл. Соборна – ж/м Придніпровськ».
Окрім того, за минулий рік КП «Дніпровський електротранспорт» серед іншого капітально відремонтувало понад 50 трамваїв і тролейбусів, понад 14 км тролейбусної та трамвайної контактної мережі, замінило 126 аварійних опор, понад 3,5 км трамвайних колій, реконструювало тягову підстанцію № 19 (що і дозволило відкрити новий згаданий маршрут на Придніпровськ).
Торік на базі «Дніпровського електротранспорту» створили єдиний диспетчерський центр, який моніторить роботу усього наземного громадського пасажирського транспорту міста. Для цього було встановлено понад 1 900 GPS-трекерів. А навчально-виробничий центр підприємства з підготовки водіїв електротранспорту провів два випуски і підготував 85 водіїв трамваїв і тролейбусів.
За словами директора КП «Дніпровський електротранспорт» Володимира Кобця, через карантинні обмеження перевезення пасажирів в електротранспорті за 2020 рік скоротилися на 40 %.
«Сподіваємося, скоро ситуація стабілізується і пасажирські перевезення знову повернуться до стабільних показників. Нинішнього року продовжуватимемо капітальні ремонти інфраструктури: це й мережі, колії, а також рухомий склад. Окрім того, у планах – розпочати будівництво контактної мережі для подовження тролейбусних маршрутів № 10 та № 12 на ж/м Перемога-6. Звісно, і надалі навчатимемо водіїв трамваїв, тролейбусів», – розповів Володимир Кобець.Зі свого боку спеціаліст сектору контролю та моніторингу виконання договірних зобов'язань відділу пасажирських перевезень управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Іван Васючков зазначив:
«За минулий рік громадські автобуси перевезли близько 124 млн пасажирів, з яких кожен 6-й – пільговик. З’явився брендбук громадського транспорту. Поступово автобуси брендуватимуться у жовтий колір зі спеціальними покажчиками відповідно до дизайн-коду. З міських маршрутів прибрано 320 автобусів малої та середньої місткості, натомість з’явилося 196 великих автобусів, у тому числі й так звані автобуси «гармошка», які зараз працюють на 38-му маршруті. Цьогоріч приїдуть ще 200 великих автобусів. Таким чином працюємо над тим, щоб до кінця 2021-го автобусів малої місткості на маршрутах не було взагалі. Окрім того, наразі розробляється стратегія щодо виділення окремих смуг для громадського транспорту. Іще у планах – підвищення кваліфікації для водіїв автобусів».
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
И не получится говорить что ездят в убыток.
Потому ждать долго придётся. Кто захочет показывать прибыль Відповісти | З цитатою
Что там с электронным билетом? Долго еще будет это передавание налички водителю? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Как пиариться, так льготников у них - всего 1/6 часть от всего пассажиропотока, а как цены на проезд повышать - так толсто намекают на обратное - что платедеспособных пассажиров где-то 1/6 часть (ну, или меньше половины) от всего пассажиропотока. Відповісти | З цитатою
Если не хватает троллейбусов, то зачем нужно было прокладывать 30км проводов на Парус.
Не проще было "бесплатно" на Парус пустить больше автобусов"121, а по трол.марш.№20 больше троллейбусов?
Зачем параллелить авт. и трол. маршрут? Контактная сеть и тяговые подстанции - очень дорогое удовольствие! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2