Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 19 травня 2025
11:28

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Соцопитування: переважна більшість дніпрян задоволена оновленням електротранспорту

Соцопитування: переважна більшість дніпрян задоволена оновленням електротранспорту

46,8 % жителів Дніпра вважають, що за останній рік у сфері громадського транспорту міста відбулось покращення, протилежної думки дотримується 17,1 % респондентів, ще 27,8 % зазначили, що ситуація не змінилась.

Також, 40,6% містян бачать позитивні зміни у сфері транспортної інфраструктури, при цьому 34 % вважають, що ситуація залишилася як раніше, 18,2% – погіршилася. Про це свідчать дані опитування громадської думки, яке було проведено на замовлення Дніпровської міської ради у жовтні 2019 року.

Більше половини дніпрян задоволені станом зупинок (61,8 %) і графіком руху (55,2 %) громадського транспорту.

Також 44 % респондентів задоволені кількістю комунального транспорту (тролейбусів, трамваїв), 43,8 % – його технічним станом. Однак, у цих питаннях спостерігається такий же рівень і незадоволеності (40,9 % та 43,6 % відповідно).

Серед окремих ініціатив міської влади Дніпра у сфері громадського транспорту та транспортної інфраструктури, переважна більшість мешканців підтримує оновлення рухомого складу та розширення мережi маршрутів комунального електротранспорту (85,9 %), встановлення нових зупинкових комплексів (81,8 %), евакуацію неправильно припаркованих автомобілів і запуск інспекції з питань контролю за паркуванням (76,4 %), продовження будівництва метрополітену (75%).

На думку дніпрян, першочерговими завданнями у сфері громадського транспорту для міської влади має бути оновлення рухомого складу, контроль за його технічним станом (37,6 %), а також: заміна маршруток комунальним транспортом (25,1 %), зміна графіка руху для зручності пасажирів (18,7 %), збільшення кількості комунального транспорту (15,2 %).

Gorod.dp.ua на Facebook.
ФОТО:

   


kis-kis  (18.01.20 22:11): "большинство днепрян довольна". Хоть бы читали, что суёте на сайт. Відповісти | З цитатою
alexx  (16.01.20 18:55): Однозначно стало лучше,и под.состав и интервалы(бялр время после 19.00 вообще не было эл транспорта-сейчас можно и в 23.00 доехать на
эл. трансп.Подвижной состав обновили-не Европа,но однозначно стало лучше...
Відповісти | З цитатою
Андрей  (16.01.20 18:23): 12 трамвай вообще по праздникам ездит. После 18, когда он более всего востребован, увеличивается до 25 минут. При этом раз-два в неделю какойто из них ломается и приходится ждать 50 минут. Да быстрее уже пешком дойти, зря только потратился на проездной... Зато днем каждые 10 минут пустые катаются. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
местный  (16.01.20 17:08): 1. На фото автобусі, маршрутки и прочие скотовозки, каким образом они относятся к єлектротранспорту???
2. Кроме пары новых траликов и б/ушных трамвайчиков которые в приличном состоянии только по Яворницкого ходят, остальное - полнейший хлам! Мало того что старое и дряхлое, так просто напросто грязнючее до такой степени что заходить гидко!
Посмотрите на велюр тех немецких трамвайных сидух, на них даже бомжи не садяться! Засаленные просто ЖЕСТЬ!
А гте та новая мойка которую в дэпо купили? Уже продали, а бабло поделили!
Не позорте город и не позортесь сами!!!
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Погонщик красного КТМ_а  (16.01.20 16:06): ИтаГ:
В городе по факту 1 (ОДНО!!) трамвайное депо. Любой затык на Войцеховича и полный срыв выпуска на весь город.
Купленные б/у трамваи ну никак не есть обновление пс. Это по сути затыкание дырки со списанием. Тот же ремонт могли и у нас делать, но... выгодней купить отдающееся бесплатно б/у.
Натыканные табло по городу показывают откровенный фуфель - время ожидания занижается где-то в два раза. Например, по 15-ке 1 тур составляет 1 час. на линии 4 вагона. Какой будет интервал? 15 мин? нет, 8 минут (так на табло написано!!)
Ну и остановки - А где их кто видел??? Места отдыха бомжей, а не остановки.
Резюме - Жирный минус.
Это я ещё ремонты вагонов и путей не затронул ))
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
артем  (16.01.20 15:55): Трудно понять руководство города и прежде всего руководителей горэлектртранспорта Днепра, чем они руководствовались при принятии решения которое удивляет, в городе есть центральный маршрут троллейбус А и Б , они двигаются по цетральному проспекту города, но почему то туда поставили все ржавые прогнившие машины, логично было бы хоть на эти маршруты поставить новые машины, это лицо города,так сказать визитная карточка для гостей Відповісти | З цитатою
Ден  (16.01.20 14:35): Опрос проводили в кабинетах и у водил...
Все против ...
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Владислав  (16.01.20 14:10): Да! Это не тесные маленькие маршрутки. Но если вы запускаете на маршруты автобусы БОЛЬШОЙ вместимости, то стоимость проезда НЕ МОЖЕТ БЫТЬ 8 гривен, как в маленьких спринтерах.
Или вам понравилось "косить лавандос" на маршруте № 38???
Когда в рабочую перевозку в час пик в один швейцарский автобус набивается 150 человек, подчеркну СТОЯ!!!
Каждый пассажир за такой "комфортный" стоячий проезд заплатил 8 гривен!!!
С центра до Левобережного-3 эта зеленая гусеница ползет в час пик 1-1,5 часа, а люди, отработавшие рабочий день, СТОЯТ!!!
Спринтер развозил людей за 20-25 минут за 7 гривен.
Плюс ко всему не все эти автобусы идут с навигатором GPS.
150человек х 8грн. = 1200 грн. и это только одна "левая" ходка без GPS.
А сколько их за день???
Кому уходят эти деньги???
В чём покращення???
Відповісти | З цитатою
Таня  (16.01.20 13:49): Где вы делаете опросы? У мэра в кабинете?
Я даже не поверю, что это пенсионеры, увидев пару новых троллейбусов, сразу поменяли свое мнение.
Транспорт ходит крайне нерегулярно. А после 19 часов он от страха прячется в депо.
Відповісти | З цитатою
13  (16.01.20 13:32): Те, которые довольные просто не знают, как в других городах обновляется городской транспорт. По количеству закупок троллейбусов мы только на 4-м месте. А понтов, будто бы впереди планеты всей. Про автобусы вспомнили только-только. Хотя, в больших городах давно ездят большегрузы. Ну, а вот трамваи наши, за исключением первого маршрута, это вообще экстремальный атракцион Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
1 689 000
євро вартість одного сучасного трамвая

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті