46,8 % жителів Дніпра вважають, що за останній рік у сфері громадського транспорту міста відбулось покращення, протилежної думки дотримується 17,1 % респондентів, ще 27,8 % зазначили, що ситуація не змінилась.
Також, 40,6% містян бачать позитивні зміни у сфері транспортної інфраструктури, при цьому 34 % вважають, що ситуація залишилася як раніше, 18,2% – погіршилася. Про це свідчать дані опитування громадської думки, яке було проведено на замовлення Дніпровської міської ради у жовтні 2019 року.
Більше половини дніпрян задоволені станом зупинок (61,8 %) і графіком руху (55,2 %) громадського транспорту.
Також 44 % респондентів задоволені кількістю комунального транспорту (тролейбусів, трамваїв), 43,8 % – його технічним станом. Однак, у цих питаннях спостерігається такий же рівень і незадоволеності (40,9 % та 43,6 % відповідно).
Серед окремих ініціатив міської влади Дніпра у сфері громадського транспорту та транспортної інфраструктури, переважна більшість мешканців підтримує оновлення рухомого складу та розширення мережi маршрутів комунального електротранспорту (85,9 %), встановлення нових зупинкових комплексів (81,8 %), евакуацію неправильно припаркованих автомобілів і запуск інспекції з питань контролю за паркуванням (76,4 %), продовження будівництва метрополітену (75%).
На думку дніпрян, першочерговими завданнями у сфері громадського транспорту для міської влади має бути оновлення рухомого складу, контроль за його технічним станом (37,6 %), а також: заміна маршруток комунальним транспортом (25,1 %), зміна графіка руху для зручності пасажирів (18,7 %), збільшення кількості комунального транспорту (15,2 %).
![]() |
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
эл. трансп.Подвижной состав обновили-не Европа,но однозначно стало лучше... Відповісти | З цитатою
2. Кроме пары новых траликов и б/ушных трамвайчиков которые в приличном состоянии только по Яворницкого ходят, остальное - полнейший хлам! Мало того что старое и дряхлое, так просто напросто грязнючее до такой степени что заходить гидко!
Посмотрите на велюр тех немецких трамвайных сидух, на них даже бомжи не садяться! Засаленные просто ЖЕСТЬ!
А гте та новая мойка которую в дэпо купили? Уже продали, а бабло поделили!
Не позорте город и не позортесь сами!!! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
В городе по факту 1 (ОДНО!!) трамвайное депо. Любой затык на Войцеховича и полный срыв выпуска на весь город.
Купленные б/у трамваи ну никак не есть обновление пс. Это по сути затыкание дырки со списанием. Тот же ремонт могли и у нас делать, но... выгодней купить отдающееся бесплатно б/у.
Натыканные табло по городу показывают откровенный фуфель - время ожидания занижается где-то в два раза. Например, по 15-ке 1 тур составляет 1 час. на линии 4 вагона. Какой будет интервал? 15 мин? нет, 8 минут (так на табло написано!!)
Ну и остановки - А где их кто видел??? Места отдыха бомжей, а не остановки.
Резюме - Жирный минус.
Это я ещё ремонты вагонов и путей не затронул )) Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Все против ... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Или вам понравилось "косить лавандос" на маршруте № 38???
Когда в рабочую перевозку в час пик в один швейцарский автобус набивается 150 человек, подчеркну СТОЯ!!!
Каждый пассажир за такой "комфортный" стоячий проезд заплатил 8 гривен!!!
С центра до Левобережного-3 эта зеленая гусеница ползет в час пик 1-1,5 часа, а люди, отработавшие рабочий день, СТОЯТ!!!
Спринтер развозил людей за 20-25 минут за 7 гривен.
Плюс ко всему не все эти автобусы идут с навигатором GPS.
150человек х 8грн. = 1200 грн. и это только одна "левая" ходка без GPS.
А сколько их за день???
Кому уходят эти деньги???
В чём покращення??? Відповісти | З цитатою
Я даже не поверю, что это пенсионеры, увидев пару новых троллейбусов, сразу поменяли свое мнение.
Транспорт ходит крайне нерегулярно. А после 19 часов он от страха прячется в депо. Відповісти | З цитатою