|«« | «« | »» | »»| |
У дніпровському метрополітені – 45 вагонів. Усі вони доволі старі (їм майже чверть століття), тож постійно потребують ремонту. Страждає рухомий склад підземки не лише через строк експлуатації, що добігає кінця, а й через вандалізм пасажирів.
Щотижня співробітники метрополітену перетягують мінімум один-два дивани і латають пошкоджену обшивку – а це дорогий негорючий пластик! І дніпровський метрополітен єдиний в Україні, що здійснює ремонт виключно власними силами.
«У цеху поточного огляду протягом дня відбувається постійний обіг вагонів, у цеху капітального ремонту роботи йдуть на п'яти вагонах одночасно. Діагностику електричної апаратури, дефектоскопію і ремонт великих вузлів – кузова, візків, колісних пар – усе робимо самі: від розбирання візків до відновлення колісних профілів. Навчилися навіть з елементами декору у вагоні працювати», – розповів головний інженер КП «Дніпровський метрополітен» Сергій Яриновський.
Ремонт одного вагона займає у співробітників електродепо від 2,5 годин до 3,5 місяців.
«Через цех техогляду щодня проходять усі задіяні потяги дніпровського метро. Кожні 20 годин поїзд заходить у депо, його оглядають, перевіряють кріплення всіх деталей, нагрівання підшипників і відразу усувають виявлені несправності. Після цього він знову вирушає на лінію. Зі зростанням пробігу регламент передбачає все більш складні та об'ємні ремонти рухомого складу, усі вони виконуються силами наших співробітників», – розповів начальник служби рухомого складу та капітальних ремонтів Дмитро Шендрик.
Капітальний ремонт в електродепо дніпровського метрополітену цьогоріч пройшли вже три вагони.
«Фактично їх розібрали повністю, а потім зібрали з нуля. Ще два вагони вже на стадії виходу в експлуатацію. Останній ми випустимо до кінця року. Кожні п'ять років потяги проходять капітальний ремонт. В Україні такий складний вид ремонту виконується тільки в нашому метрополітені», – пояснив заступник начальника служби рухомого складу та капітальних ремонтів Валентин Загоруйко.
Дніпровське метро справляється з усіма проблемами своїми силами, але зараз дуже потребує підкріплення. У першу чергу, необхідні слюсарі з ремонту рухомого складу, також не вистачає шляховиків і токаря. І якщо людей зрештою знайти можна, то як впоратися із вандалами – не знають. Але вкотре просять пасажирів дбайливіше ставитися до метро.
«Цьогоріч ми випускаємо перший вагон, в якому самі встановили на стінах новий пластик, поміняли лінолеум і перетягнули обшивку на диванах. Довелося навчитися і цього. Ми переживаємо, що таким гарним вагон проїздить недовго. Нам незрозуміло, навіщо люди видряпують імена на стінах, рвуть і ріжуть сидіння, б'ють скло!» – зазначив головний інженер КП «Дніпровський метрополітен» Сергій Яриновський.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Почти в каждом метрополитене СНГ есть свой цех ТР-3. Відповісти | З цитатою
Господа писаки, вы вообще читаете, что пишите, или весь мозг прокурили??? Как вагонам может быть полвека, если метро пустили в 95 году, а вагоны закупили в 94-м. Считать умеете, или дипломы за сало купили? Відповісти | З цитатою
Вот только умер, подкачал...
https://youtu.be/LXNQ7gcA61s Відповісти | З цитатою
Уважаю сотрудников метрополитена, вообще нравится чувство организованности и порядка в метро, в отличие от наземного транспорта, не говоря уже о маршрутках. Відповісти | З цитатою
Автор - зачем врать? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
145 вагонов!!!
В пик работает 4 состава по 3 вагона. Итого 12вагоноа.
Пусть ещё столько же в резерве!?
А для чего остальные 121 вагон ?
А за всё это платят налогоплатильщики, ездящие по ямам и буеракам... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2