Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 19 травня 2025
13:12

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Дніпровський метрополітен єдиний в Україні ремонтує рухомий склад власними силами

|«« «« »» »»|

У дніпровському метрополітені – 45 вагонів. Усі вони доволі старі (їм майже чверть століття), тож постійно потребують ремонту. Страждає рухомий склад підземки не лише через строк експлуатації, що добігає кінця, а й через вандалізм пасажирів.

Щотижня співробітники метрополітену перетягують мінімум один-два дивани і латають пошкоджену обшивку – а це дорогий негорючий пластик! І дніпровський метрополітен єдиний в Україні, що здійснює ремонт виключно власними силами.

«У цеху поточного огляду протягом дня відбувається постійний обіг вагонів, у цеху капітального ремонту роботи йдуть на п'яти вагонах одночасно. Діагностику електричної апаратури, дефектоскопію і ремонт великих вузлів – кузова, візків, колісних пар – усе робимо самі: від розбирання візків до відновлення колісних профілів. Навчилися навіть з елементами декору у вагоні працювати», – розповів головний інженер КП «Дніпровський метрополітен» Сергій Яриновський.

Ремонт одного вагона займає у співробітників електродепо від 2,5 годин до 3,5 місяців.

«Через цех техогляду щодня проходять усі задіяні потяги дніпровського метро. Кожні 20 годин поїзд заходить у депо, його оглядають, перевіряють кріплення всіх деталей, нагрівання підшипників і відразу усувають виявлені несправності. Після цього він знову вирушає на лінію. Зі зростанням пробігу регламент передбачає все більш складні та об'ємні ремонти рухомого складу, усі вони виконуються силами наших співробітників», – розповів начальник служби рухомого складу та капітальних ремонтів Дмитро Шендрик.

Капітальний ремонт в електродепо дніпровського метрополітену цьогоріч пройшли вже три вагони.

«Фактично їх розібрали повністю, а потім зібрали з нуля. Ще два вагони вже на стадії виходу в експлуатацію. Останній ми випустимо до кінця року. Кожні п'ять років потяги проходять капітальний ремонт. В Україні такий складний вид ремонту виконується тільки в нашому метрополітені», – пояснив заступник начальника служби рухомого складу та капітальних ремонтів Валентин Загоруйко.

Дніпровське метро справляється з усіма проблемами своїми силами, але зараз дуже потребує підкріплення. У першу чергу, необхідні слюсарі з ремонту рухомого складу, також не вистачає шляховиків і токаря. І якщо людей зрештою знайти можна, то як впоратися із вандалами – не знають. Але вкотре просять пасажирів дбайливіше ставитися до метро.

«Цьогоріч ми випускаємо перший вагон, в якому самі встановили на стінах новий пластик, поміняли лінолеум і перетягнули обшивку на диванах. Довелося навчитися і цього. Ми переживаємо, що таким гарним вагон проїздить недовго. Нам незрозуміло, навіщо люди видряпують імена на стінах, рвуть і ріжуть сидіння, б'ють скло!» – зазначив головний інженер КП «Дніпровський метрополітен» Сергій Яриновський.

Gorod.dp.ua на Facebook.


мда  (05.11.19 12:40): Видимо, у вагонов возраст считается год за два Відповісти | З цитатою
житель  (05.11.19 10:31): Кто Вам это сказал?
Почти в каждом метрополитене СНГ есть свой цех ТР-3.
Відповісти | З цитатою
Кхе-кхе  (04.11.19 20:39): Хотите специалистов, так платите нормально, а не только машинистам! А то требования к ремонтникам чтобы были ого-го, а зарплата - " а зачем, за забором очередь стоит"! Відповісти | З цитатою
мыздобул  (04.11.19 19:25): " Все они довольно старые (им почти полвека)"
Господа писаки, вы вообще читаете, что пишите, или весь мозг прокурили??? Как вагонам может быть полвека, если метро пустили в 95 году, а вагоны закупили в 94-м. Считать умеете, или дипломы за сало купили?
Відповісти | З цитатою
Сергей  (04.11.19 13:42): Метро нам Брежнев обещал,
Вот только умер, подкачал...
https://youtu.be/LXNQ7gcA61s
Відповісти | З цитатою
Дмитрий  (04.11.19 13:37): Вагоны нормальные, для них 20 лет это не возраст, если поддерживать в нормальном состоянии.
Уважаю сотрудников метрополитена, вообще нравится чувство организованности и порядка в метро, в отличие от наземного транспорта, не говоря уже о маршрутках.
Відповісти | З цитатою
Ася  (04.11.19 13:24): В Днепропетровском метро 45 вагонов и все они в возрасте 24-25 лет (четверть века), то есть 1994-1995г.в. когда и был открыт Днепропетровский метрополитен.
Автор - зачем врать?
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Лекарь  (04.11.19 13:23): Охренеть!
145 вагонов!!!
В пик работает 4 состава по 3 вагона. Итого 12вагоноа.
Пусть ещё столько же в резерве!?
А для чего остальные 121 вагон ?
А за всё это платят налогоплатильщики, ездящие по ямам и буеракам...
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
а кто должен это  (04.11.19 12:58): делать ? оперный театр или центральная библиотека ? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
5
млн евро на нові тролейбуси витратить місто у 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті