|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі готують до запуску подовжений тролейбусний маршрут № 19. Нову мережу проклали від вул. Каверіна до вул. Уральської.
Реанімувати наявний маршрут тривалий час просили мешканці прилеглих кварталів. Відтак одна з головних міських магістралей – вулиця Робоча – повністю сполучається з житломасивом Тополя.Очікується, що новий маршрут тролейбуса, протяжність якого збільшилася на півтора кілометра, запустять уже наступного тижня.
«Це – продовження моєї програми з відродження дешевого муніципального електротранспорту. Ми змінили ситуацію з тролейбусами на житломасивах Парус і Сокіл. Нині тут, на вул. Робочій, ми також застосовуємо необхідні технічні рішення. У нас багато планів щодо розвитку електротранспорту. Так, уже на фінішній прямій процес придбання нових тролейбусів у співпраці з міжнародною фінансовою інституцією. Є спекуляції стосовно моїх закордонних відряджень. Однак придбання нового рухомого складу електротранспорту – це один із результатів поїздок, зокрема до Лондона, й зустрічі з керівництвом Європейського банку реконструкції та розвитку», – зазначив міський голова Дніпра Борис Філатов під час огляду робіт з подовження тролейбусного маршруту 27 листопада.Нова мережа охоплює вулиці Робочу, Уральську, Грибоєдова, Гродненську, Волховську та утворює сполучення з просп. Олександра Поля, Запорізьким шосе та житловим масивом Тополя-3. Як очікується, щомісячний пасажиропотік тут зросте з 77 тис. до 88,5 тис. осіб.
Також завдяки змінам у схемі трафіку рух вулицями Каверіна та Уральською буде двостороннім.
Як відомо, активна забудова в районі вулиць Каверіна, Уральської, Патона та Кавалерійської розпочалася майже сорок років тому. Тут з’явилося чимало багатоповерхівок. Однак транспортна мережа охоплювала здебільшого територію навколо тодішнього промислового центру – Південного машинобудівного заводу. Тривалий час мешканцям цілого кварталу (а це близько 7 тис. містян) було складно дістатися до мережі муніципального транспорту.
«Звичайно, ми чекали тролейбуса. Я живу тут поруч. Сам уже пенсіонер, тож мені значно зручніше пересуватися тролейбусами та трамваями», – розповів дніпровець Геннадій.Будівельні роботи з подовження маршруту тривали близько двох місяців. Працівники комунальних служб розширили дорожнє полотно, замінили трамвайну колію та збудували ділянку тролейбусної контактної мережі.
На оновленому маршруті № 19 курсуватиме ще один додатковий тролейбус – загалом їх буде сім. Це, зокрема, зменшить інтервал руху. Облаштували також іще чотири зупинки – тепер їх 36.
Вартість робіт сягає близько 5 млн грн, з них лише 2 млн грн – бюджетні кошти. Решта – гроші комунального підприємства електротранспорту. Після перерахунку вартості проїзду у трамваях і тролейбусах підприємство отримало можливість реалізувати такі проекти.
Зазначимо, що за останні два роки у Дніпрі вперше за час незалежності країни відкрили нові тролейбусні маршрути на житломасиви Парус, Сокіл, де електротранспорту не було взагалі. У переліку також ж/м Сонячний.
А ще до кінця року подовжать маршрут № 5 до залізничного вокзалу.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Может все таки троллейбусный? Відповісти | З цитатою
...
(с) Відповісти | З цитатою
Там трамвай ходит вверх-вниз, и троллейбус А вниз до Уральской. Но ради красивой строчки в релизе этого можно не заметить, да?
И вообще, продлили маршрут на 600 м., а разговоров-то! Целый мэр приехал щеки надувать. Видно, похвастаться больше нечем. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Там ходит кольцо Б и А
вот разворота на Уральской не было
а вообще нужно продлить провода до низу Рабочей
Тогда это имеет смысл Відповісти | З цитатою