5 грудня 2024, 09:20
Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр»
Якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС – важливий напрямок діяльності податкової служби Дніпропетровщини.
У січні – листопаді 2024 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 331 інформаційна картка зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) (далі – звернення).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків на сервіс «Пульс» у 2024 році зменшилась на 59 одиниць (січень – листопад 2023 року – 390 картки).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 203 звернень (61%);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 55 звернень (16,7%);
- щодо роботи центрів обслуговування платників – 16 звернень (4,8%);
- щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 3 звернення (1%).
У січні – листопаді 2024 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 140 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» і 10 звернень, що надійшли на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА».
Загальна тематика 140 письмових звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр»:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 35 (25,0%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання - 25 (17,9%);
- контрольно-перевірочна робота – 23 (16,4%);
- податкова заборгованість – 15 (10,7%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 6 (4,3%);
- податкова знижка – (2,1%);
- інші питання – 33 (23,6%).
У січні – листопаді 2023 року від державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 206 звернень.
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 10 звернень. Загальна тематика письмових звернень, які надійшли на розгляд від «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»:
- проведення перевірок з питань дотримання вимог законодавства по РРО та ухилення від оподаткування – 4 (40,0%);
- податок на майно – 2 звернення (20,0%);
- надання податкових консультацій – 2 (20,0%);
- отримання довідки про доходи – 1 (10,0%);
- інші питання – 1 (10,0%).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» у 2023 році протягом одинадцяти місяців надійшло 25 звернень.
Останній раз редагувалося: 05.12.2024 09:20