5 грудня 2024, 09:19
Звернення громадян: до податкової служби Дніпропетровщини з початку року надійшло 625 заяв
Реалізація громадянами конституційного права на звернення, задоволення їх законних прав та інтересів є одним із пріоритетних напрямків роботи органів податкової служби.
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на
[email protected], безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – листопаді 2024 року до ГУ ДПС надійшло 625 звернень громадян, з них – 625 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 341 звернення (54,6%);
- контрольно-перевірочна робота – 83 звернення (13,3%);
- податок на майно – 72 звернення (11,5%)
- відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 15 звернень (2,4%);
- аграрна політика та земельні відносини – 27 звернень (4,3%);
- інші питання – 87 звернень (13,9%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2023 року загальна кількість звернень платників податків у 2024 році збільшилась на 183 одиниці (січень – листопад 2023 року – 442 звернення).
На виконання статей 22 та 23 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон № 393) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
У січні – листопаді 2024 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 7 особистих прийомів громадян.
Останній раз редагувалося: 05.12.2024 09:19