|«« | «« | »» | »»| |
Запропонована організаторами гра складалася з десяти конкурсів-«станцій», які мали різноманітні завдання з біології, хімії, екології та медицини. Зокрема, станція під назвою «Юний хімік» передбачала вирішення елементарних задач з хімії лабораторним методом.
Використовуючи надані матеріали (йод, картопля, молоко, оцет, яблука, яйце, олія та інших), учні здійснювали хімічні досліди, намагаючись отримати якомога більше якісних реакцій. Не менш цікавим був конкурс «Біологічний всезнайко», в якому діти вирішували біологічні задачі: збирали харчові ланцюги, відповідали на запитання з біології, давали визначення термінам тощо.
На станції «Все на свої місця», школярі, використовуючи знання з анатомії, укомплектовували системи людського організму з окремих органів. А от на станції «Знайди ключ» учасникам квесту пропонувалося вирішити кросворд: у разі правильного вирішення кожна команда отримувала ключове слово, яке наприкінці гри (разом зі словами інших команд) складало цитати відомих вчених-біологів. Зацікавленість молоді викликала і станція «Виграй знання», в якій дітям належало (за схемою гри в боулінг) збивати кеглі з цифрами, що дорівнювали кількості біолого–екологічних запитань, на які вони мали дати відповідь.
По закінченні квесту за сумою балів з усіх конкурсів визначилися призери та переможці. Школярі отримали подарунки у вигляді грамот, подяк та солодощів, а команда переможців змогла обирати для себе бажаний приз з-поміж багатьох запропонованих.
У такий спосіб організатори проекту прагнуть впровадити в традиційний шкільний процес навчання інклюзивну модель вивчення біології та екології, де завдяки нетрадиційному методу гри активно розвивається не лише розумовий потенціал сучасних школярів, але й підтримується фізичний стан їх організму.
Розповідає декан факультету біології, екології та медицини ДНУ, доктор біологічних наук, професор Олена Севериновська: «Проект «Еколого-біологічний квест» – це інноваційна форма екологічного виховання й освіти учнівської молоді, яка проводиться у відповідності з визначеними Дніпропетровської міською радою «Актуальними проблемами розвитку міста».
Етапи квесту проходять у навчально-наукових підрозділах Дніпропетровського національного університету імені О. Гончара: Ботанічному саду, ННК «Акваріум», Біостанції, Зоологічному музеї та на території парку ім. Т. Шевченка і парку ім. Ю. Гагаріна. Це дає змогу сучасній людині побути на прямому зв’язку з природою, відчути і самостійно проаналізувати екологічні проблеми міста. Таким чином ми прагнемо виявити серед дітей шкільного віку лідерів, які мають активну життєву позицію та чітке розуміння глобальності екологічної проблеми у рідному місті та країні в цілому, а також ефективні ідеї щодо їх вирішення», – відзначає Олена Вікторівна.
Такий творчий і сучасний підхід до організації дозвілля та активного відпочинку підлітків у позашкільний час є дуже простим і результативним водночас та може бути цікавим представникам вищої школи і педагогічної спільноти – переконані фахівці Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара.
Інформаційно-аналітичне агентство
ДНУ ім. О.Гончара
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |