Виробники продуктів харчування у Дніпропетровську у 2007 році звернулися до Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України із жалобою на те, що супермаркети міста вимагають із них так звану «плату за вхід» у мережу. Про це голова обласного відділення АМКУ Анатолій Бідняк повідомив під час прес-конференції 29 січня.
Однак, як відзначив Анатолій Бідняк, справу так і не було зрушено з місця, оскільки компанії не наважилися написати офіційну заяву до АМКУ. Аргумент виробників: ми напишемо заяву, а супермаркети нас тоді зовсім до себе не пустять. Становленню конкурентного ринку в Україні певної мірою заважає як національна ментальність, так і недовіра до владних органів.
Попри небажання виробників захистити свої права регіональне відділення АМКУ має намір цього року дослідити ситуацію із взаємовідносинами виробників та торговців та з’ясувати обґрунтованість фінансових «побажань» з боку мереж супермаркетів.
И жаль не видеть в супермаркетах молочную продукцию Магдалиновского комбината Відповісти | З цитатою
ну дает... Відповісти | З цитатою
2 Nemiroff - на счет раскрутки. Мне приходит на ум аналогия с рынком популярной музыуи. Бездарь, а раскрутили - вот пипл и хавает. А продюссер стрижет бабло. Так и с раскруткой продуктов - раскрученные марки, в большинстве, за исключением нескольких брендов, продукция очень низкого качества. Пример - Золотая амфора. Лучшая раскрутка продукта -это его качество.
А про маленьких производителей - дык они и не могут быть интересны большим сетевым магазинам, у них обьем производств не тот. Маленькому производителю разумнее открывать свой, пусть и маленький магазин. С огромным удовольствием покупал-бы сыры и колбасы отменного качества, пусть и дороже, но в таких магазинах. И качество легче гарантиролвать, и прямая связь с покупателем. Но и прямые проблемы с сэс Відповісти | З цитатою