Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Нд, 05 жовтня 2025
11:02

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Визначені обсяги будівництва метрополітену на 2008 рік

Визначені обсяги будівництва метрополітену на 2008 рік
Заступник голови облдержадміністрації Віктор Сергєєв провів нараду щодо обсягів будівництва та освоєння коштів на спорудження Дніпропетровського метрополітену в 2008 році.

Серед найактуальніших питань, які фахівці розглянули на нараді, – закупівля двох гірничопрохідницьких комплексів вартістю 200 млн. грн. для проходження від ст. Південна до ст. Центральна, а також залучання закордонних метробудівників із власним обладнанням.

Зокрема, відзначалося, що голова облдержадміністрації направив лист до Кабінету Міністрів України із пропозицією внести зміни до Державної програми з будівництва та розвитку мережі метрополітену на 2006 - 2010 рр. та збільшити її фінансування на 670 млн. грн., із яких 500 млн. грн. буде направлено на придбання спеціального обладнання.

Першочерговими визнані витрати у розмірі 190 млн. грн., що складаються з 70 млн. грн. на виконання робіт та 120 млн. грн. на гірничопрохідницьке обладнання, у тому числі 30 млн. грн. – для придбання гірничопрохідницького щитового комплексу.
Gorod.dp.ua на Facebook.


otto kariess  (17.01.08 22:18): Сделали бы мелкого заложения,как в Кр.Роге.Давно бы уже построили и решили транспортную проблему.Нафига так глубоко копать? Відповісти | З цитатою
alexxxxx  (14.01.08 20:09): вообщето в ДИИТе до сих пор висит карта 3 линий метрополитена,только 1 линия состоит из 3 пусковых очередей и насчитывает порядка16 станций включая станцию "днепр"между ПОБЕДОЙ и ЮЖНЫМ вокзалом,а так же станции возле ДИИТа и ПОДСТАНЦИИ. Відповісти | З цитатою
ОПЫТНЫЙ  (14.01.08 19:42): ЙЦ,Хватит матерится !(((( Что по теме можете сказать ? Или сказать интеллекта не хватает ? Відповісти | З цитатою
Олег  (14.01.08 13:13): 2Гость
В Волгограде, это не метро, а просто под центральной частью города трамвай ныряет под землю, чтобы через 3и станции вынырнуть.
На сколько я знаю, могу ошибаться, точно такое же есть в Кривом Рогу.
Відповісти | З цитатою
kot1066  (14.01.08 12:12): По большому счету такие деньги (500.000.000) лучше пустить на закупку нового ПС(трам, тролль, автобус) и обустройство перехватывающих стоянок для машин + строительство новых линий на выделенке. (цены - тролль =0,45млн, трам=0,9млн, автобус =0,4млн Цены без посредникофф, заводские)
Так это улучшение ДЛЯ ВСЕГО ГОРОДА, а не центральной части!!!!!!
Відповісти | З цитатою
Гость  (14.01.08 11:54): Между прочим, днепропетровское метро не самое короткое: есть еще в Волгограде, всего 3 станции, и вместо обычных метрошных поездов трамваи ездять ;) Відповісти | З цитатою
kot1066  (14.01.08 11:51): Очередной дерибан денех........увы, но это так!!!!!!
Во всём мире от полностью подземного метро со спецсоставами отказываются, причина - слишком дорого. переходят на ЧАСТИЧНО подземные участки и на ЭСТАКАДАХ, а так всё на земле!!! для поездов используют обычные трамваи, да-да, трамваи. И техника одинаковая и пересечение с улицами не проблема.
Вот и приглашают зарубежных строителей сюда, бо за бугром работы поубавилось......
Відповісти | З цитатою
Тоннельщик  (14.01.08 10:50): В начале 80-х в ДИИТе висела схема метро Днепропетровска.От К.Камня (или Коммунара,я их путаю) до горного института-1 очередь.Потом до Тополя-2-я.И третья-от центра до левого берега.Да,так первая очеред д.б. открыться в 1991 г. :)И т.д. в том же темпе. Відповісти | З цитатою
хз  (14.01.08 10:22): Пал_Иванович,что делать будем? Відповісти | З цитатою
Пал_Иванович  (14.01.08 10:12): Суммы финансирования актуальны для тех кто будет их разворовывать, а мне как обывателю куда интереснее в первую очередь когда планируют сдать в эксплуатацию станции Театральную и Центральную. Может начала их достроим а потом уже будем просить новые миллионы на Южную? Метро открыли в декабре 1995, 12 лет и ни одной новой станции. Параллельно с этим абсолютно раздолбаный парк городского наземного электротранспорта, практически отсутствуют автобусные маршруты. Все отдано на откуп маршруточникам, никто решать проблему городского транспорта не собирается ввиду личной заинтересованности. Відповісти | З цитатою
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Які фрази вчителів дніпряни пам’ятають зі школи (опитування) (18)

•  Авторитетні історики Дніпра критикують передатування нашого міста (18)

•  Пломба з датою 1524 та козацький перевоз: як археологи змінюють історію Дніпра (14)

•  70 років тому було повністю відновлено рух Амурським мостом (12)

•  Вартість робіт зросте втричі: у Дніпрі у сквері Прибережному за 6 мільйонів відремонтують лавочки (11)

•  Спалах в небі над Дніпром: у місті перебої зі світлом і водою (10)

•  Спалах у небі над Дніпром і перебої зі світлом 1 жовтня: відома причина (8)

•  Улаштування «берлінських подушок», ремонт трамвайної колії на Старому мосту: інспекційний обʼїзд чергового по місту (7)

•  Рада розгляне законопроєкт про збільшення допомоги по безробіттю до 12 тисяч гривень (7)

•  Що думають мешканці Дніпра про передатування міста: опитування (6)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
років Придніпровській ТЕС

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті