Заступник голови облдержадміністрації Віктор Сергєєв провів нараду щодо обсягів будівництва та освоєння коштів на спорудження Дніпропетровського метрополітену в 2008 році.
Серед найактуальніших питань, які фахівці розглянули на нараді, – закупівля двох гірничопрохідницьких комплексів вартістю 200 млн. грн. для проходження від ст. Південна до ст. Центральна, а також залучання закордонних метробудівників із власним обладнанням.
Зокрема, відзначалося, що голова облдержадміністрації направив лист до Кабінету Міністрів України із пропозицією внести зміни до Державної програми з будівництва та розвитку мережі метрополітену на 2006 - 2010 рр. та збільшити її фінансування на 670 млн. грн., із яких 500 млн. грн. буде направлено на придбання спеціального обладнання.
Першочерговими визнані витрати у розмірі 190 млн. грн., що складаються з 70 млн. грн. на виконання робіт та 120 млн. грн. на гірничопрохідницьке обладнання, у тому числі 30 млн. грн. – для придбання гірничопрохідницького щитового комплексу.
В Волгограде, это не метро, а просто под центральной частью города трамвай ныряет под землю, чтобы через 3и станции вынырнуть.
На сколько я знаю, могу ошибаться, точно такое же есть в Кривом Рогу. Відповісти | З цитатою
Так это улучшение ДЛЯ ВСЕГО ГОРОДА, а не центральной части!!!!!! Відповісти | З цитатою
Во всём мире от полностью подземного метро со спецсоставами отказываются, причина - слишком дорого. переходят на ЧАСТИЧНО подземные участки и на ЭСТАКАДАХ, а так всё на земле!!! для поездов используют обычные трамваи, да-да, трамваи. И техника одинаковая и пересечение с улицами не проблема.
Вот и приглашают зарубежных строителей сюда, бо за бугром работы поубавилось...... Відповісти | З цитатою