|«« | «« | »» | »»| |
«Сучасною європейською практикою забезпечення зворотнього зв’язку між владою та суспільством є «гарячі лінії». До кожного громадянина має бути адресний і професійний підхід. З цього року оформити звернення на Урядовий Контактний Центр (УКЦ) можна не тільки за телефоном, але й через Інтернет. У 2014 році УКЦ стане працювати цілодобово та запровадить ряд нових сервісів. Перш за все, це стосується консультацій щодо отримання адмінпослуг (оформлення субсидій, матеріальної допомоги при народженні дитини, реєстрації підприємницької діяльності та інш) через Центри надання адмінпослуг або через відділення Укрпошти», - сказав Віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул під час наради в Урядовому Контактному Центрі.
Кожен день на «гарячу лінію» надходить близько 2000 звернень від жителів України. У 2013 році зареєстровано 261,2 тис. звернень, що у 1,8 разів більше, ніж у відповідному періоді минулого року.
За цими зверненнями були вирішені, наприклад, наступні питання. Було відновлено гаряче водопостачання у м. Хмельницький, відремонтовано каналізаційні труби в м. Брянки Луганської області, відновлено централізоване водопостачання в райцентрі Нововоронцовка Херсонської області, реконструйовано трубопровід в м. Костянтинівка Донецької області.
Як зазначив директор Урядового Контактного Центру Валерій Плохій, розгляд усіх звернень завершується тільки після того, як громадянин-заявник особисто підтвердив позитивний результат вирішення питання операторам.
Олександр Вілкул поспілкувався з операторами та особисто прийняв декілька дзвінків. Серед питань, які турбували громадян, було питання щодо можливостей підвищення тарифів на комунальні послуги.
Відповідаючи на дзвінок Олександр Вілкул зазначив: «Тарифи на комунальні послуги мають бути стабільними. Місцеві ради, які допустили підвищення тарифів мають ще раз перевірити їх обґрунтованість та привести у відповідність з економічно доцільними. Це питання перебуває на особливому контролі Уряду», - сказав Віце-прем'єр, підкресливши, що всі тарифи, які були підвищені з порушенням вимог законодавства, мають бути скасовані.
Номер телефону Урядової «гарячої лінії»: 0-800-507-309 (дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні).
Урядова телефонна «гаряча лінія» працює з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, у суботу - з 8 до 19 години. Святкові дні та неділя – вихідні. Термін розгляду звернень триває від 5 до 15 днів.
Окрім телефонної лінії в Урядовому Контактному центрі діє така послуга як реєстрація звернень громадян через веб-сайт. Завдяки цьому заявники в будь-який час можуть надіслати своє звернення до органів виконавчої влади та отримати відповідь в електронній формі.
Звернення надсилається органу виконавчої влади, до компетенції якого відноситься порушене питання, розглядається і формується відповідь. Заявник має можливість створити свій власний кабінет з моменту реєстрації на сайті Контактного Центру. Таким чином, він має можливість відкрити кабінет і подивитися відповідь по даному питанню.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |