Зокрема авіакомпанія «АероСвіт» забезпечила переліт усіх 194 пасажирів з Бангкоку. Авіакомпанія партнер «Міжнародні авіалінії України» доставила з Тель-Авіва 40 осіб, які очікували вильоту.
Також «МАУ» сьогодні виконує перевезення 100 пасажирів, які не змогли вилетіти з Баку авіарейсом компанії «АероСвіт» учора.
Крім того стабілізована ситуація з виконанням внутрішніх авіарейсів в тому числі із залученням інших авіакомпаній.
Організовано контроль щодо звернень громадян. За інформацією компанії «АероСвіт», тим пасажирам, які будуть звертатися до компанії будуть або повертатися гроші, або організовано авіаперевезення. Ситуація на сьогоднішній момент стабілізована.
Нагадаємо, на цьому тижні Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул розробив пропозиції щодо необхідних заходів для стабілізації ситуації з авіаперевезеннями.
За результатами наради Віце-прем’єр-міністра за участю керівництва Мінінфраструктури та Державіаслужби авіакомпанія «АероСвіт» гарантувала забезпечити обслуговування власними літаками та літаками інших авіакомпаній усіх пасажирів, які придбали квитки, або повернути кошти за придбані авіаквитки відповідно до чинних Правил перевезення пасажирів та багажу повітряним транспортом.
Для розвитку вітчизняних авіаперевезень Мінінфраструктури має розробити стратегію авіаційної галузі. Контроль виконання доручення здійснює Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул.
Права пасажирів у разі скасування чи тривалої затримки авіарейсів Скасування рейсу:
1. На вибір пасажира:
1.1. Якщо пасажир немає більше бажання подорожувати:
- відшкодування вартості квитка або його частини упродовж 7 днів;
- зворотний рейс у початковий пункт відправлення за першої можливості; або
1.2. У випадку продовження перевезення зміна маршруту за відповідних транспортних умов до кінцевого пункту призначення, за першої можливості, або у пізніший час за бажанням пасажира та за умови наявності вільних місць.
2. Виплата компенсації для рейсів дальністю:
2 години – для рейсів дальністю 1500 км або менше; або
3 години – для рейсів дальністю 1500 - 3500 км; або
4 години – для рейсів дальністю понад 3500 км.
Пасажир має право на компенсацію, якщо його не поінформовано про скасування рейсу:
3. Харчування та прохолодні напої у розумному зв’язку з часом очікування нового рейсу.
4. Два безкоштовних дзвінка або відправлення телекс/факс-повідомлення чи е-mail, виходячи з технічних можливостей аеропорту.
5. Трансфер за маршрутом аеропорт-готель-аеропорт.
6. Місце в готелі, якщо пасажир змушений чекати на відправлення впродовж однієї або більше ночей чи якщо час додаткового очікування пасажиром більше, ніж передбачалось.
Затримка рейсу:
1. При затримці рейсу:
3. Якщо затримка складає хоча б 5 годин - відшкодування вартості квитка (його частини), зміна маршруту за відповідних транспортних умов до кінцевого пункту призначення, за першої можливості, або у пізніший час за бажанням пасажира та за умови наявності вільних місць.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |