Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
ср, 20 ноября 2024
17:33

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Мінінфраструктури: пасажири авіакомпанії «АероСвіт» повертаються додому

Мінінфраструктури: пасажири авіакомпанії «АероСвіт» повертаються додому
За даними Державної авіаційної служби України, авіакомпанії «АероСвіт» та «МАУ» організували повернення на Україну пасажирів із закордонних аеропортів, в тому числі з Бангкока, Тель-Авіва та Баку. Всього вже повернулись на Україну 989 українців.

Зокрема авіакомпанія «АероСвіт» забезпечила переліт усіх 194 пасажирів з Бангкоку. Авіакомпанія партнер «Міжнародні авіалінії України» доставила з Тель-Авіва 40 осіб, які очікували вильоту.

Також «МАУ» сьогодні виконує перевезення 100 пасажирів, які не змогли вилетіти з Баку авіарейсом компанії «АероСвіт» учора.

Крім того стабілізована ситуація з виконанням внутрішніх авіарейсів в тому числі із залученням інших авіакомпаній.

Організовано контроль щодо звернень громадян. За інформацією компанії «АероСвіт», тим пасажирам, які будуть звертатися до компанії будуть або повертатися гроші, або організовано авіаперевезення. Ситуація на сьогоднішній момент стабілізована.

Нагадаємо, на цьому тижні Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул розробив пропозиції щодо необхідних заходів для стабілізації ситуації з авіаперевезеннями.

За результатами наради Віце-прем’єр-міністра за участю керівництва Мінінфраструктури та Державіаслужби авіакомпанія «АероСвіт» гарантувала забезпечити обслуговування власними літаками та літаками інших авіакомпаній усіх пасажирів, які придбали квитки, або повернути кошти за придбані авіаквитки відповідно до чинних Правил перевезення пасажирів та багажу повітряним транспортом.

Для розвитку вітчизняних авіаперевезень Мінінфраструктури має розробити стратегію авіаційної галузі. Контроль виконання доручення здійснює Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул.

Довідка:

Права пасажирів у разі скасування чи тривалої затримки авіарейсів Скасування рейсу:

1. На вибір пасажира:

1.1. Якщо пасажир немає більше бажання подорожувати:

- відшкодування вартості квитка або його частини упродовж 7 днів;

- зворотний рейс у початковий пункт відправлення за першої можливості; або

1.2. У випадку продовження перевезення зміна маршруту за відповідних транспортних умов до кінцевого пункту призначення, за першої можливості, або у пізніший час за бажанням пасажира та за умови наявності вільних місць.

2. Виплата компенсації для рейсів дальністю:

  • 1500 км або менше – 250 Євро
  • 1500 - 3500 км – 400 Євро
  • понад 3500 км – 600 Євро
Перевізник має право зменшити наведену компенсацію на 50%, якщо пасажиру пропонується заміна маршруту перевезення до його пункту призначення альтернативними рейсами, час прибуття якого/яких не перевищує запланованого на:

2 години – для рейсів дальністю 1500 км або менше; або
3 години – для рейсів дальністю 1500 - 3500 км; або
4 години – для рейсів дальністю понад 3500 км.

Пасажир має право на компенсацію, якщо його не поінформовано про скасування рейсу:

  • щонайменше за два тижні до запланованого часу відправлення;
  • у період не більше ніж за два тижні і не менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення та запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за дві години до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через чотири години після запланованого часу прибуття;
  • менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення та запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за годину до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через дві години після запланованого часу прибуття.
Перевізник не зобов’язаний виплачувати компенсацію, якщо він може надати підтвердження того, що причиною скасування рейсу була дія непереборної сили або надзвичайна ситуація, якій не можна було запобігти, навіть якби було вжито усіх заходів.

3. Харчування та прохолодні напої у розумному зв’язку з часом очікування нового рейсу.

4. Два безкоштовних дзвінка або відправлення телекс/факс-повідомлення чи е-mail, виходячи з технічних можливостей аеропорту.

5. Трансфер за маршрутом аеропорт-готель-аеропорт.

6. Місце в готелі, якщо пасажир змушений чекати на відправлення впродовж однієї або більше ночей чи якщо час додаткового очікування пасажиром більше, ніж передбачалось.

Затримка рейсу:

1. При затримці рейсу:

  • на 2-і години або більше для рейсів дальністю до 1500 км;
  • на 3-и години або більше для рейсів дальністю від 1500 до 3500 км;
  • на 4-и годин або більше для інших рейсів надаються за нормами перевізника харчування та освіжаючі напої і можливість здійснити два безкоштовних дзвінка, або відправити телекс/факс-повідомлення чи е-mail.
2. Якщо виконання рейсу відкладається на наступний день – номер в готелі, харчування та забезпечення трансферу по маршруту аеропорт – готель – аеропорт.

3. Якщо затримка складає хоча б 5 годин - відшкодування вартості квитка (його частини), зміна маршруту за відповідних транспортних умов до кінцевого пункту призначення, за першої можливості, або у пізніший час за бажанням пасажира та за умови наявності вільних місць.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Сам там был  (13.01.13 18:27): Вернулись с Бангкока на день раньше того,как перестали летать Аэросвиты..Даже не подозревали о сложившейся ситуации,т к в Таиланде ТV показывают только 2 российских канала.а в интернет мы не выходили,ленились,отдыхали.Только по прилету (все по расписанию,никаких накладок) поняли,в какую халэпу могли бы попасть.Пропали бы заранее купленные билеты Киев - Днепр,на работе за невыход вовремя могли бы и уволить,щас такие времена... Ответить | С цитатой
горожанин  (13.01.13 16:51): Пусть меняют билеты на железнодорожные, желательно на ХУНДАИ. Пока Коломойский на Ж/Д не влез,поезд хоть чем то притянуть можно с далека. Ответить | С цитатой
Стабильная стабильность  (12.01.13 22:48): А ведь началось все с того что Москва отказалась обслуживать АероСвіт так как правительство Украины очень дружит с Рашей Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
Luntik  (12.01.13 17:11): Страна постепенно превращается в концлагерь: улететь - нельзя, уехать в другой город на паровозе - нельзя Ответить | С цитатой
Talk  (12.01.13 16:26): Игорь Валерьевич, дай Б-г ему здоровья, своего не упустит. Все, что он затевает, все не зря и ТОЛЬКО с выгодой для него Ответить | С цитатой
Лох  (12.01.13 11:06): Поджали еврейского коломойского.. нахаляву закончилось для него) Ответить | С цитатой
Валяю дурака  (11.01.13 17:20): Мінінфраструктури: пасажири авіакомпанії «АероСвіт» повертаються додому електровозами Нундай. Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
1
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
154,5
млн грн горожанам на восстановление жилья, пострадавшего от ракетных обстрелов, выплатил Днепр в 2023 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте