Для зручності та скорочення термінів видачі необхідних документів в області під керівництвом губернатора Олександра Вілкула реалізується інноваційний проект - «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». Дніпропетровщина є першим регіоном в Україні, де через відділення «Укрпошти» громадяни можуть отримати необхідні адмінпослуги. Наразі поштове відділення такого типу було відкрито в селі Залелія Царичанського району. Це вже шосте поштове відділення в регіоні, де функціонує центр адмінпослуг. Через відділення «Укрпошти» людина може отримати довідки, посвідчення, оформити субсидії. За два місяці реалізації проекту 155 мешканців області скористалися такими послугами.
«Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» - перший в Україні проект, який передбачає впровадження на поштових відділеннях «єдиного вікна» з надання адміністративних та соціальних послуг для жителів області.
Проект реалізується в рамках підписаного у жовтні 2012 року Меморандуму про співробітництво між Дніпропетровською облдержадміністрацією та Українським державним підприємством поштового зв`язку «Укрпошта».
Перші 5 центрів адмінпослуг були створені у місті Кривий Ріг (3 поштових відділення), у селі Могилів Царичанського району (1 відділення) та місті Марганці (1 відділення). За час реалізації проекту у цих відділеннях 155 жителів регіону отримали необхідні послуги (117 – з надання довідок про отримання доходів, 38 – з оформлення субсидій).
«Зручність, відкритість та доступність – саме за таким принципом на Дніпропетровщині будується взаємодія між владою та громадянами. Під керівництвом губернатора Олександра Вілкула в регіоні створена та функціонує система дозвільних та інформаційно-ресурсних центрів, які діють в кожному місті та районі. Із жовтня 2012 року розпочато новий етап розвитку регіональної системи з надання адміністративних та соціальних послуг – через мережу поштових відділень. Завдяки цьому отримання необхідних адмінпослуг стає більш комфортним», - сказав заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Андрій Муксімов.
Спеціалісти центрів адмінпослуг у поштових відділеннях надають консультації громадянам щодо оформлення субсидій, посвідчень, довідок тощо. Працівники центрів формують пакети документів та надсилають їх до муніципальних центрів послуг. Після цього у поштовому відділенні, з якого був надісланий запит, клієнт отримує необхідні йому документи.
Такі послуги можливо отримувати навіть вдома. Для цього листоноша приносить заявнику необхідні анкети для заповнення, допомагає їх заповнити, після чого вони відправляються до міського або районного інформаційно-ресурсного центру, що створені на базі дозвільних центрів міст і районів області. В інформаційно-ресурсному центрі звернення громадянина розглядається відповідними органами влади та приймається відповідне рішення. Після цього вже готовий документ (довідка, посвідчення) листоноша приносить громадянину додому.
Пілотний проект з надання адміністративних послуг через пошту - складова частина комплексної системи з надання адміністративних та соціальних послуг в регіоні. В рамках цієї системи в облдержадміністрації функціонує інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада», який координує діяльність 35 дозвільних центрів, що функціонують у містах та районах області. За принципом «єдиного вікна» підприємцям видається 100% дозвільної документації, у більшості випадків – достроково.
Наразі на Дніпропетровщині триває процес перетворення дозвільних центрів у інформаційно-ресурсні центри, а з відкриттям центрів з надання адміністративних та соціальних послуг на базі поштових відділень населення зможе отримувати ці послуги максимально близько до місця свого проживання.
Дніпропетровська дирекція «Укрпошти» має розгалужену систему відділень в регіоні. Тому з відкриттям таких центрів в містах та районах області громадяни зможуть обирати, до якого центру послуг – муніципального інформаційно-ресурсного центру чи поштового відділення – найближче та найзручніше дістатися.
Довідка:
Наразі у відділеннях пошти можна отримувати такі послуги:
присвоєння поштової адреси об'єктам нерухомого майна (приміщенню у разі реконструкції нежилих приміщень, об'єднання жилих приміщень в одне; будівлям у разі, якщо будівництво не завершено, визнання права власності на об'єкт нерухомості за рішенням суду тощо);
установлення статусу та видача посвідчень (батьків та дитини з багатодітної сім'ї, учасника війни, інваліда війни, ветерана праці, дитини війни тощо);
отримання субсидії на відшкодування витрат на оплату комунальних послуг, придбання твердого та скрапленого газу (видаються органами управління праці та соціального захисту населення);
видача довідки про отримання доходів (пенсії) (видаються органами Пенсійного фонду).
У ході реалізації проекту цей список буде розширюватися.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |