Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 13 червня 2025
12:01

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Рейковий автобус дозволить поєднати райони, які не мають прямого зв’язку маршрутами міського транспорту

Рейковий автобус дозволить поєднати райони, які не мають прямого зв’язку маршрутами міського транспорту
У межах підготовки до «Євро-2012» у Дніпропетровську може з’явитися рейковий автобус, перспективу придбання для міста такого залізничного транспорту обговорили начальник Придніпровської залізниці Ігор Гладкіх та мер Дніпропетровська Іван Куліченко, — повідомили в прес-службі залізниці.

Рейкові автобуси бувають одно-, дво- та тривагонними та мають кабіни з двох боків, тобто можуть рухатись без перепон у різні сторони. Пасажировмісткість одного вагона сягає 120 чоловік, а це майже два звичайних автобуси.

Як очікується, маршрут рейкового автобусу охопить декілька районів міста. Серед зупинок будуть такі, як Сухачівка, Нижньодніпровськ-Вузол, Ігрень, Дніпропетровськ-Південний, Зустрічний, Краснопілля та інші, що дозволить поєднати райони, які на сьогодні не мають прямого зв’язку маршрутами міського транспорту. Так, наприклад, використання залізничної гілки, що йде на аеропорт, дозволить пов’язати спальний район Тополя-1-3 з парковою зоною відпочинку та промисловим районом Лівобережжя, а жителів окраїн міста з великими супермаркетами.

Як відзначають залізничники, запуск автобусу дозволить також оптимізувати час руху приміських електропоїздів. Зупинки електропоїздів на дільницях Дніпропетровськ-Сухачівка та Дніпропетровськ-Ігрень можна буде відмінити при перевезеннях пасажирів у межах міста рейковими автобусами за кільцем Дніпропетровськ – Ігрень – Дніпропетровськ-Південний – Сухачівка – Дніпропетровськ та в зворотному напрямку з періодичністю 15 хв. у час-пік та 30 хв. у інший час.

Поява у Дніпропетровську рейкового автобусу буде також сприяти відпочинку городян та гостей міста. У проекті заплановано будівництво платформи на Мерефо-Херсонському залізничному мосту та спуск з нього на Монастирський острів, який є найбільшою парковою зоною відпочинку у Дніпропетровську.
Тема: Євро-2012
Gorod.dp.ua на Facebook.


Эх  (04.01.08 04:29): Да и вобще в Краснополье ходят хорошие маршрутки,kоторых достаточно на маршруте,в отличии от маршрутов Сокола,kаk1го,таk и 2го. Відповісти | З цитатою
Эх  (04.01.08 04:22): Эх!Все бы хорошо,да только жители Краснополья не поездят на нем.Пустят его аж за краснопольской балкой,где дачи,которые переводят в город,после поля,на котором сеют.а это,братцы,немало kм от Краснополья. Відповісти | З цитатою
Ама  (04.01.08 04:17): Да уж Відповісти | З цитатою
skaarj  (18.12.07 12:48): Какой рельсовый автобус? Какой монорельс? Какое метро? Сколько у нас метро уже строится? За 4 года превратить город в епропейский? Смеётесь! Не дождётесь... Відповісти | З цитатою
вп  (14.09.07 16:46): Не знаю, читает ли наш Ванятко эту статью, но лично для него несколько фактов:
1. Рельсобус (так правильно называется этот транспорт) изначально проектировался для линий С НИЗКИМ пассажиропотоком, а линия, по которой они его собираются пустить, явно не страдает отсутствием пассажиров.
2. Рельсобус предназначен прежде всего для неэлектрофицированных линий.
Так что для этой линии он в принципе не подходит. Напрашивается вывод, не надо мудрить, пустите обычную электричку из 4-6 вагонов с интервалами 30 минут, а на каждой платформе установите турникеты как в метро и вопрос будет решён. Скорее всего, это очередная фантазия Вани, который под это дело хочет нарубить бабла. Урод, блин.
Відповісти | З цитатою
Ник.  (26.08.07 10:01): Присоединяюсь почти ко всем комментариям и добавлю, -власти города заворовались так, что десятилетиями строят метро в три-четыре станции и этого им мало: "Гони народ еще бабки-мы вам автобус сверхсупермупер пустим!".Да вы одно достройте, свяжите левый и правый берег (как 10 лет назад планировали), бросьте памятники громоздить и деревья переставлять, пенсионеров грабить и с раковыми опухолями из больниц домой выгонять!!! И не скрывайте от народа свои рабочие телефоны и адреса! Відповісти | З цитатою
Серега  (17.08.07 09:56): Glok Ты сначала бы грамоте научился, а потом бы рассуждал что актуальнее метрополитен или монорельсовая дорога. Тем более что твои рассуждения- бред психа Метрополитен в центре просто необходим, а *** маршрутки нафиг с центра, но трамвайный маршрут №1 убирать из центра нельзя, так как он будет очень даже неплохо работать по цетру как подвзной транспорт, а то ведь даже при существующем проекте с двумя станциями Центральной и Театральной у трамвая есть промежуточные остановки Ленина, Горького, Пастера. Вот смысл пассажиру желающему попасть на Горького из Центра спускаться в метро и ехать до Театральной или до Вокзальной а потом идти пешком до Горького...абсурд, да и для иногородних - прекрасная возможность посмотреть самый центр города из окна трамвайного вагона вместо подземного путешествия, да и маршруту №1 не будет альтернативы в соединении вокзала и центра с Нагорным районом и пр. Гагарина. а вот как например монорельсовую дорогу вести при плотной центральной застройке?! Відповісти | З цитатою
коментатор  (16.08.07 12:34): Нет - метро уже не актуально. Решили проблему транспорта для Красного Камня - Паруса, радуйтесь, что хоть до вокзала добраться можно. Это же центр города (негласный) - супермаркеты есть, транспортная развязка тоже. И деньги уже оприходованы. А тут новое направление - проект - это деньги, утверждение проекта - тоже копейка, и т.д. Масштабы другие и вопросов меньше. А метро что - проект уже есть, как тут развернуться? :))) Відповісти | З цитатою
petka  (16.08.07 11:53): Лучше бі метро до ума довели - И дла города хорошо, и галочку бі поставили, что мол к Евро готовимся. А то все новіе пути шукают как бы денежек побольше из гор. буджета спионерить Відповісти | З цитатою
Сокол-1  (16.08.07 11:38): Да Вы хоть троллейбус на Сокол бы пустили...
( обещают с 1986 г. )
Відповісти | З цитатою
1 2 3
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Ще одна перемога для Дніпра: мерія вирішила багаторічну проблему водопостачання мешканців по вул. Мандриківській, 136 (9)

•  Через аварійний стан: на Старому мосту капітально відремонтують трамвайні колії (6)

•  Чи потрібно ввести шахи у шкільну програму: думки мешканців Дніпра (опитування) (6)

•  У Дніпрі на Робочій Mercedes на пішохідному переході насмерть збив жінку: відео моменту (5)

•  У Дніпрі активізувалися шахраї, які видають себе за контролерів ДТЕК (5)

•  Більшість працівників в Україні регулярно використовують ШІ в роботі (5)

•  На часі: що кажуть містяни про ремонт трамвайної колії у центрі Дніпра (5)

•  На площі Героїв Майдану водійка Audi переплутала педалі і спровокувала масову ДТП (відео моменту) (4)

•  У Дніпрі пройшли чергові рейди проти стихійної торгівлі: виявлено порушників (4)

•  Уперше в історії три «Золоті мʼячі» разом уже у Дніпрі: де можно побачити нагороди Блохіна, Бєланова і Шевченка (3)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
373
ремонти у будинках ОСББ/ЖБК за 2024 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті