За словами більшості перевізників, у нових угодах мають бути враховані особливості обслуговування спальних районів та місцеві особливості, пов’язані з одночасним завершенням робочих змін на потужних підприємствах, що створює напругу при перевезеннях від базових підприємств, тоді як зворотні рейси значної протяжності залишаються порожніми.
Висловили перевізники і низку скарг на адресу ДАІ щодо проведення необґрунтовано частих перевірок.
В цілому ж учасники слухань дійшли висновку про доцільність формування пакетних конкурсних пропозицій, а не за окремими маршрутами за умов, що конкурсний пакет з декількох маршрутів обслуговування включатиме і «вигідні», і малоприбуткові маршрути.
Учасники слухань — представники профспілкового комітету Дніпровського металургійного комбінату ім. Дзержинського (містоутворююче підприємство) — висловили зауваження перевізникам щодо відсутності внутрішнього контролю та диспетчеризації руху, рекомендації з упровадження системи штрафів за порушення угод, а не розривання договорів.
Питання запровадження штрафів та формування нових тарифів у системі пасажирських автоперевезень загального користування буде обговорено окремо на подальших спільних нарадах за участі профільних структур міської влади, автоперевізників та громадських організацій.
![]() |
Gorod`ской дозор |
![]() |
Фоторепортажи и галереи |
![]() |
Видео |
![]() |
Интервью |
![]() |
Блоги |
| Новости компаний | |
| Сообщить новость! | |
![]() |
Погода |
| Архив новостей | |
Вован,а ты думаешь МЕРУ НУЖЕН ТРАМВАЙ? Он на зарплату трамвая дороги/светофоры повешал,задолженость у людей,КП Трамвай - убыточное предприятие,на трамваях одни бабушки катаются,причем туда-сюда. В этом и беда,один трамвай жрет енергии в два раза больше суму которую здает Кондуктор. Ответить | С цитатой
Хотят тысячи косить. Я работал на маршруте. Они хорошо имеют. Ответить | С цитатой