Сьогодні в Дніпропетровській міській ради відбувся перший розгляд другого етапу затверження Генерального плану міста. Цей документ визначає перспективні напрямки розвитку Дніпропетровська на найближчі двадцять років. Нагадаємо, що процес планування стратегічного розвитку міста був розділений на два етапи: після того, як було затверджено Планування території міста, розпочалась ґрунтовна робота з розробки Генерального плану міста. Генеральний план включав, зокрема, такі компоненти, як Опорний план, Проектний план, Схема зонування території тощо.
Після вступного слова заступника міського голови Володимира Тюріна кожен з фахівців-учасників проекту виступив з доповіддю, у якій виклав основні тези Генерального плану.
Головний архітектор проекту Лопатюк Микола Олександрович окреслив головні напрямки розвитку міста: житлове будівництво, розвиток інфраструктури, збереження ділянок зелених насаджень, розбудова транспортної системи, в тому числі й системи магістрального сполучення. Головний архітектор зазначив, що розробка Генерального плану велась з урахуванням адміністративної території міста, що становить 40 тис. гектарів та оціночної кількості населення в 1млн. 54 тис. М. Лопатюк зауважив, що місто має лише 120 гектарів умовно-вільних територій для здійснення будівництва.
Головний спеціаліст-еколог Муха Володимир Григорович наголосив на необхідності Системи планувальних обмежень як частини Генерального плану міста. Велика увага акцентувалась саме на проблемі регулювання об’ємів промислових забруднень міста. Як зазначалось, 83% забруднення навколишнього середовища в місті Дніпропетровську спричиняється промисловими підприємствами. Саме тому необхідно розробити проекти санітарних захисних зон, які б обмежили негативний вплив промислових забруднень на мешканців прилеглих територій.
На думку В. Мухи, з точки зору покращення екологічної ситуації велике значення має система зелених насаджень міста. Зараз зелені насадження загального користування в Дніпропетровську займають територію 577 гектарів, що складає лише третину від необхідної (!). Для успішного розвитку системи насаджень необхідне, зокрема, їх комерційне застосування. Разом з тим, головний фахівець-еколог проекту зазначив про необхідність вирішення такої проблеми, як вторинна переробка сміття, задля зменшення кількості хаотично розташованих сміттєзвалищ.
Головний інженер з транспорту Жуков Дмитро Андрійович виклав основні напрями розвитку транспортної системи міста на найближчі 20 років. Одним з головних пріоритетів є збільшення пропускної здатності шляхів магістрального сполучення. У зв’язку з проблемою створення обхідних магістралей, планується створення Північної та Південної обхідної траси. Зверталась увага присутніх на те, що мости через Дніпро вичерпали свою пропускну здатність.
Д. Жуков наголосив, що, згідно з Генеральним планом, до 2026 року буде значно розширена система дніпропетровського метрополітену, в першу чергу, буде подовжена лінія метро в центрі міста. Головний інженер з транспорту вважає, що за умови побудови розгалуженої лінії метро трамвайний транспорт стане недоцільним. Натомість, планують значно розширити тролейбусну мережу, зокрема добудувати 47 км тролейбусних ліній. Варто зазначити, що питання заміни трамваїв викликало жваву дискусію між представниками міськради та розробниками проекту, представники міської влади висловлювали аргументи проти ліквідації трамвайних сполучень. Д. Жуков також зазначив, що вже на часі є заміна маршрутних таксі на автобуси середніх розмірів. На завершення своєї доповіді головний інженер з транспорту зауважив значну роль створення належної інфраструктури, зокрема необхідність розвитку багаторівневого паркінгу та розширення мережі АЗС тощо.
... выплывайте из своего дерьма сами. Ответить | С цитатой
""-трамвайний транспорт стане недоцільним."" - Бред укуреного нарика и только!!! По всей европе убирают автотранспорт из городов, а тут на тебе!!! Стоимость нового метра ещё никто реально не считал, хотя известно, что линия трама на много порядков дешевле!!!!
И шо "бананами" за раз можна перевезти 200 чел.????
считай - 3 трама сцепкой - 300 чел интервал 5 мин.
в "банан" более-менее "комфортно" - 30 чел
за полчаса надо 6 поездов = 1800 чел (6 водителей)
за полчаса надо 60 "бананов" = 1800 чел (60 водителей)
интервал считайте сами.........
ремонт дорог раз в 2 года, бывает чаще..........
рельс служит при неважном уходе до 20 лет, при полном соблюдении технологии - 30 лет...
НАРОД - ВАС ДУРЯТ!!! Ответить | С цитатой