Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
сб, 05 октября 2024
09:13

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

У міськвиконкомі розглядали другий етап затвердження Генерального плану Дніпропетровська

У міськвиконкомі розглядали другий етап затвердження Генерального плану Дніпропетровська
Сьогодні в Дніпропетровській міській ради відбувся перший розгляд другого етапу затверження Генерального плану міста. Цей документ визначає перспективні напрямки розвитку Дніпропетровська на найближчі двадцять років. Нагадаємо, що процес планування стратегічного розвитку міста був розділений на два етапи: після того, як було затверджено Планування території міста, розпочалась ґрунтовна робота з розробки Генерального плану міста. Генеральний план включав, зокрема, такі компоненти, як Опорний план, Проектний план, Схема зонування території тощо.

Після вступного слова заступника міського голови Володимира Тюріна кожен з фахівців-учасників проекту виступив з доповіддю, у якій виклав основні тези Генерального плану.

Головний архітектор проекту Лопатюк Микола Олександрович окреслив головні напрямки розвитку міста: житлове будівництво, розвиток інфраструктури, збереження ділянок зелених насаджень, розбудова транспортної системи, в тому числі й системи магістрального сполучення. Головний архітектор зазначив, що розробка Генерального плану велась з урахуванням адміністративної території міста, що становить 40 тис. гектарів та оціночної кількості населення в 1млн. 54 тис. М. Лопатюк зауважив, що місто має лише 120 гектарів умовно-вільних територій для здійснення будівництва.

Головний спеціаліст-еколог Муха Володимир Григорович наголосив на необхідності Системи планувальних обмежень як частини Генерального плану міста. Велика увага акцентувалась саме на проблемі регулювання об’ємів промислових забруднень міста. Як зазначалось, 83% забруднення навколишнього середовища в місті Дніпропетровську спричиняється промисловими підприємствами. Саме тому необхідно розробити проекти санітарних захисних зон, які б обмежили негативний вплив промислових забруднень на мешканців прилеглих територій.

На думку В. Мухи, з точки зору покращення екологічної ситуації велике значення має система зелених насаджень міста. Зараз зелені насадження загального користування в Дніпропетровську займають територію 577 гектарів, що складає лише третину від необхідної (!). Для успішного розвитку системи насаджень необхідне, зокрема, їх комерційне застосування. Разом з тим, головний фахівець-еколог проекту зазначив про необхідність вирішення такої проблеми, як вторинна переробка сміття, задля зменшення кількості хаотично розташованих сміттєзвалищ.

Головний інженер з транспорту Жуков Дмитро Андрійович виклав основні напрями розвитку транспортної системи міста на найближчі 20 років. Одним з головних пріоритетів є збільшення пропускної здатності шляхів магістрального сполучення. У зв’язку з проблемою створення обхідних магістралей, планується створення Північної та Південної обхідної траси. Зверталась увага присутніх на те, що мости через Дніпро вичерпали свою пропускну здатність.

Д. Жуков наголосив, що, згідно з Генеральним планом, до 2026 року буде значно розширена система дніпропетровського метрополітену, в першу чергу, буде подовжена лінія метро в центрі міста. Головний інженер з транспорту вважає, що за умови побудови розгалуженої лінії метро трамвайний транспорт стане недоцільним. Натомість, планують значно розширити тролейбусну мережу, зокрема добудувати 47 км тролейбусних ліній. Варто зазначити, що питання заміни трамваїв викликало жваву дискусію між представниками міськради та розробниками проекту, представники міської влади висловлювали аргументи проти ліквідації трамвайних сполучень. Д. Жуков також зазначив, що вже на часі є заміна маршрутних таксі на автобуси середніх розмірів. На завершення своєї доповіді головний інженер з транспорту зауважив значну роль створення належної інфраструктури, зокрема необхідність розвитку багаторівневого паркінгу та розширення мережі АЗС тощо.
Gorod.dp.ua на Facebook.


Lana  (28.07.06 14:57): Ja zhivu sejchas fo Francii i zdes' tol'ko v ETOM GODU !!!! v PARISE POSTROILI TRAMVAJNUJU LINIJU!!!. A nashi transportniki hotjat unichtozhit' to, chto razvivalos' bol'she veka!!! Vy zhe v Evropu hotite - tak berite primer!!!!! Vse evropejskie stolicy gordjatsja svoimi tramvajami!!! Ответить | С цитатой
koshaka  (17.07.06 09:03): Муха , Жуков.... Инсектицидов бы побольше - глядишь и насекомых в городе поуменшилось бы! Ответить | С цитатой
Mirny  (16.07.06 21:17): А ремонт вторичного жилья в этом плане есть?
... выплывайте из своего дерьма сами.
Ответить | С цитатой
Критик  (16.07.06 19:16): Главное поскорее убрать трамваи, а метро "расширить" годку эдак к 2026... Ответить | С цитатой
arizona  (14.07.06 11:38): общественные слушания - это просто слив кипятка, на который даже не обратят внимания. а вот транспортная сеть... народ, у нас в грроде подтополяемых участков - вагон, дома проседают!!! куда еще метро копать???? ведь можно застроить нормальные учатки типа кировское, 3 левобережный, юбилейное, самаровка, и пустить туда парочку троллейбусных и трамвайных маршрутов ( хотя бы по окраине города). и земля не будет пустовать, и людям будет где жить.... правый берег весь в холмах - и только такие дятлы как дольник могут тратить деньги на будущие оползни! Ответить | С цитатой
cat  (14.07.06 10:07): Мне вот интересно стало куда этот идиот Жуков собрался расширять АЗС???????? у него чо б...ять повылазило, он чо не видит количество заправок в городе??? Куда их строить, зачем больше????? Забили весь город потенциальными бомбами в часовым механизмом, да еще и бензином хреновым торгуют.... Кстати особенно мне нравится заправка под новым мостом, по ходу стратегически важный обьект, случись что и на работу левый берег вплавь добираться будет... Ответить | С цитатой
kot1066  (14.07.06 07:53): А не тот ли это Жуков, що у меры рвался??
""-трамвайний транспорт стане недоцільним."" - Бред укуреного нарика и только!!! По всей европе убирают автотранспорт из городов, а тут на тебе!!! Стоимость нового метра ещё никто реально не считал, хотя известно, что линия трама на много порядков дешевле!!!!
И шо "бананами" за раз можна перевезти 200 чел.????
считай - 3 трама сцепкой - 300 чел интервал 5 мин.
в "банан" более-менее "комфортно" - 30 чел
за полчаса надо 6 поездов = 1800 чел (6 водителей)
за полчаса надо 60 "бананов" = 1800 чел (60 водителей)
интервал считайте сами.........
ремонт дорог раз в 2 года, бывает чаще..........
рельс служит при неважном уходе до 20 лет, при полном соблюдении технологии - 30 лет...
НАРОД - ВАС ДУРЯТ!!!
Ответить | С цитатой
Сережа  (14.07.06 00:55): Такой вопрос: Как заметил Д.Жуков что, если будет построена развитая сеть линий метро, то трамвайный транспорт станет ненужным, но зато нужен будет троллейбусный, это как понять?! Это снова попытка отмыть деньги на "жизненно-важных для города проектах". Кому это нужно? Пассажирам? Да нет, Вам! В данный момент трамвайный транспорт в городе даже если не занимает первое место по количеству перевезенных пассажиров, то в данный момент, это транспорт, наиболее удобен для пассажиров, так как нет смысла ждать часами в очереди на маршрутку, а потом висеть согнувшись в три погибели за цену втрижды более, чем в трамвае, торчать в пробках и дышать выхлопными газами, а троллейбусы - организация движения подводит, особенно в выходной день не дождешься, а трамвай совсем другое дело.Да и Вы думаете метро снимет все проблемы, но даже построим линию в центр и пассажиру нужно будет добраться от ул. Горького до ул. Центральной, то что ему идти на Театральную или Вокзальную, чтобы попасть в метро? Бред Ответить | С цитатой
alex  (13.07.06 20:28): Когда же наконец будут общественные слушания? Они были прорекламированы пресс-службой городского головы на 13-14 июля, а опять обсуждают Генплан в узком кругу те лица, которые показали свою неспособность развивать город разумно и гармонично, а уродовали Днепр в угоду денежным мешкам, небескорыстно, разумеется. Почему городские газеты,TV-каналы подробно не знакомят жителей города с материалами Генплана? Почему его обсуждение опять узурпировали так называемые "специалисты", которые постоянно усложняют жизнь горожанам, и работают только на интересы большого бизнеса - Жуков, Бачев, набивший оскомину непотопляемый клан Дольника-Богданова.Почему молчат новые местные депутаты? Горсовет, организуйте настоящие обсуждения с привлечением проектировщиков, архитекторов. Поверьте, сам работаю проектантом и знаю, что настоящих профессионалов, болеющих за судьбу родного Днепра, немало. Они способны преобразовать город гораздо лучше Дольника, Бачева, Жукова и иже с ними. Ответить | С цитатой
1
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
16,9
млрд грн - бюджет Днепра на 2024 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте