
У Дніпрі триває другий етап ремонту зливової каналізації на перехресті вулиць Європейської (Миронова) та Князя Володимира Великого (Плеханова) — одній із ключових транспортних та пішохідних зон у центрі міста.
Це продовження масштабного проєкту, що стартував у 2024 році та передбачає повне оновлення зливової інфраструктури центральної частини.
Перша черга робіт у 2024 році охопила ділянку від вул. Володимира Мономаха (Московська) до Європейської. У 2025 році комунальні служби перейшли до другої частини — від вул. Європейської до Харківської. Реконструкція дозволила усунути багаторічну проблему підтоплень у цій зоні, яка створювала незручності під час опадів та руйнувала дорожнє покриття.
Після завершення інженерних робіт триває ключовий етап — благоустрій території: відновлення дорожнього полотна, оновлення тротуарів, створення безпечних пішохідних маршрутів відповідно до сучасних норм доступності.
Одним із важливих елементів проєкту став монтаж антикишені на розі вул. Володимира Великого та Харківської. Вона забезпечить безпечний та логічний перехід, унеможливить стихійне паркування впритул до «зебри» та впорядкує рух транспорту.
«Ми працюємо в самому центрі міста - на ділянках вулиць Європейської, Князя Володимира Великого та Харківської. Тут реалізується комплексний ремонт, який включає не лише оновлення дорожнього і тротуарного покриття, а й вирішення найголовнішої проблеми – регулярних підтоплень. Поступово, вже другий рік поспіль, ми усували причини цього явища і зараз можемо впевнено говорити, що питання вирішено», - зазначив в. о. директора департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради Дмитро Коробов.
За його словами, після інженерних робіт команда переходить до фінального та найнаявнішого для мешканців етапу – благоустрою пішохідних зон.
«Благоустрій є обов’язковим компонентом кожного масштабного ремонту – незалежно від того, чи це житлові масиви, чи центральні вулиці. Нині тут уже демонтували залишки старого асфальту, формують нові тротуари та впорядковують простір відповідно до проєкту, який ми розробляли спільно з архітекторами. Виділяємо транзитні й буферні зони, упорядковуємо фасадну частину, створюємо комфортні маршрути», - підкреслив Дмитро Коробов.
Він також наголосив на важливості рішення щодо антипаркувальної антикишені:
«Радіус на цьому перехресті був надто великий і не відповідав нормам. Через це автомобілі постійно паркувалися впритул до переходу, заважаючи і пішоходам, і транспорту. Тепер ми розширюємо пішохідну зону та облаштовуємо антипаркувальні елементи, що зробить рух безпечнішим і комфортнішим».
Другий етап ремонту стартував улітку 2025 року. Завершити всі роботи на локації планують до кінця року.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
| Новини компаній | |
| Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
| Архів новин | |