Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 08 листопада 2025
13:02

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

В Україні у власників електрокарів серйозна проблема: як уряд планує її розв'язати

В Україні у власників електрокарів серйозна проблема: як уряд планує її розв'язати

Станом на сьогодні на дорогах державного значення в Україні встановлено лише трохи більше 490 електрозарядних станцій, чого вкрай недостатньо для електротранспорту.

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Сергій Деркач.

"Ціль держави - збільшити кількість електротранспорту і за рахунок цього зменшувати викиди. Існує ще багато похідних цілей від збільшення кількості електромобілів. Національна енергетична стратегія передбачає створення концепції розвитку електрозарядних станцій. Це завдання покладено саме на наше міністерство (Міністерство відновлення - УНІАН). Тому ми хочемо попрацювати якісно з ринком, щоб до кінця року ця концепція була створена і потім активно впроваджена", - сказав Деркач.

За його словами, наразі перед державою стоїть низка ключових питань. Насамперед потрібно визначити, скільки саме електричних зарядних станцій потребує країна, та де саме вони мають розташовуватись.

У свою чергу, ззаступник голови української електромобільної Асоціаціі "EV-UA", власник та CEO компанії Luaz Motors, що виробляє електрокари, Вадим Ігнатов розповів, що до кінця 2025 року кількість електромобілів в Україні може досягти 225 тисяч одиниць.

"Зараз ми маємо майже 190 тисяч електромобілів. Тобто ми йдемо за графіком, планами та оцінками експертів. Це дуже добре, бо це показує, що індустрія розвивається планово. І Україна йде у світовому фарватері розвитку електромобільності як лідер розвитку галузі", - відмітив Ігнатов.

Експерт також зазначив, що електромобілі допомагають зменшити паливну залежність від російської нафти, яка досі використовується в світі. Багато країн, які є постачальниками пального в Україну, продовжують виготовляти це пальне з російської нафти.

"Росія отримує з цього шалені гроші. Кожного дня десятки мільйонів доларів вони отримуються за цю нафту. Саме електромобілі дозволяють скоротити споживання цього пального", - додав Ігнатов.

Gorod.dp.ua на Facebook.


гр-н  (03.09.25 11:02): Я чудово памʼятаю, як в Бучі та Ірпені власники електрокарів не змогли ніде поїхати через те, що в їхніх чудових електрокарах не були заряджені батареї і не було світла. Тому електрокар - це завжди друге авто Відповісти | З цитатою
горожанин  (03.09.25 09:50): Больше электромобилей, меньше зависимость от росийской нефти - это или игнатов бредит или нас за идиотов держит. 100 000 электромобилей это ни о чем и никакого понижения прибыли от продажи нефти, россия не почуствует. А в нашихъ широтах ДВС всегда будет более надежным чем электродвигатели на машинах.
А уж беспокойство о выбросах СО2 это уж настолько заезжено, что тошнит ужет. Пусть этот борец за экологию расскажет какой вред наносится природе при изготовлении аккумуляторов для электромобилей и какой вред наносится при их утилизации. А ведь средний срок сужбы батареи - порядка 8 лет.
Но об этом он почему то молчит. Как и о том, каким именно образом государство планирует увеличить кол-во зарядных станций на дорогах общего пользования. А молчит, поому что никаого плана у них нет. Есть только жажда поживиться на частных инвесторвах, которые за свои деньги поставят эти станции.
Відповісти | З цитатою
гость  (03.09.25 09:44): Электричку выгодно эксплуатировать в черте города и заправляться дома. На трассе эти станции нах никому не нужны. Час едешь, полчаса стоишь заряжаешься. Плюс к этому сумасшедший расход при скорости свыше 90 км/ч. Так из Днепра до Харькова часов 5 ехать придется. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Inted_  (03.09.25 06:40): Яка страшна назва статті..., дивись зразу всі побігли електрички продавати Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі розпочався опалювальний сезон (28)

•  Незаконне збагачення та понад мільйон доларів готівкою вдома: в Дніпрі затримали начальницю відділу екоінспекції (15)

•  «Потрібно вдягнути светр»: в «Укренерго» закликали не гріти оселі до 20 градусів (11)

•  Приватні перевізники Дніпра скаржаться на брак коштів і кадрів (9)

•  Що потрібно змінити на Європейському бульварі? (6)

•  Поліція Дніпра розшукала хуліганів, які пошкодили мобільне укриття заради відео (5)

•  5 років позбавлення волі: у Дніпрі засудили чоловіка за крадіжку з гіпермаркету (5)

•  Творчо, активно та з гумором: у Дніпрі люди поважного віку взяли участь у квесті до Гелловіну «Таємниця еліксиру молодості» (4)

•  У Дніпрі створюють новий сквер (4)

•  Поліція Дніпра затримала чоловіка, який біля залізничного вокзалу обікрав військового та зняв кошти з його банківських рахунків (3)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
90
років тому почали будувати Набережну

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті