|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі визначили переможців грантового конкурсу на створення сучасних просторів учнівського самоврядування. Одним із них став «Науковий ліцей міжнародних відносин II–III ступенів» Університету митної справи та фінансів. Він отримав грант у розмірі 50 тисяч гривень на облаштування кімнати для роботи учнівського парламенту.
Ініціативу реалізує соціальне підприємство «Story Book» у партнерстві з Молодіжним центром Дніпра, ГО «Центр молодіжних рішень» та департаментами Дніпровської міської ради — гуманітарної політики та молодіжної політики, української національної та громадянської ідентичності.
««Story Book» — це соціальне підприємство, що працює на базі Молодіжного центру. Ми допомагаємо молоді реалізувати ідеї, а 20 % прибутку від продажу шкільних альбомів із доповненою реальністю спрямовуємо на створення молодіжних просторів у школах та ліцеях. Цього року ми змогли зібрати 100 тисяч гривень і профінансувати облаштування двох просторів по 50 тисяч кожен», — зазначив директор КП «Молодіжний центр Дніпра» Сергій Засядьвовк.
Назар Мурашко – один із учасників молодіжного простору.
«Ми купували шкільні альбоми «Story Book». Частина вартості пішла на облаштування нашого простору. Тут ми зможемо збиратися після уроків, готуватися до проєктів або просто спілкуватися. Це місце буде тільки для нас, без вчителів. Тут можна реалізовувати свої ідеї», — поділився хлопець.
«Наші учні беруть участь у наукових і творчих конкурсах, готують різні проєкти, знімають відео та подкасти. Простір дозволить створювати якісний контент без потреби шукати місця в кафе чи інших локаціях. Ми дуже швидко все підготували і відео відзняли, і презентацію зробили. Коли дізнались, що перемогли, спочатку не повірили, але вже потім зрозуміли, що в нас справді зʼявився простір для реалізації наших ідей, якого так не вистачало», — додав учитель соціально-шкільного підприємництва ВСП «Науковий ліцей міжнародних відносин II–III ступенів» Університету митної справи та фінансів Олександр Дюдя.
У місті вже працюють близько 20 молодіжних просторів, але потреба зростає разом із кількістю активної молоді. «Story Book» планує проводити подібний конкурс щороку, залучати більше шкіл і збільшувати суму грантів.
«Основними критеріями для відбору переможців є актуальність та обґрунтування ідеї, чіткий і реалістичний бюджет, відеопрезентація, створена виключно учнями, лист підтримки від школи та орієнтація на розвиток саме учнівського простору», – додала менеджерка соціального підприємства «Story Book» Анастасія Каюда.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |