Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
чт, 10 июля 2025
01:31

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

«Укрзализныця» будет перевозить пассажиров с невиданным комфортом

«Укрзализныця» будет перевозить пассажиров с невиданным комфортом

Главный перевозчик Украины начинает закупку пассажирских вагонов нового типа.

Новые вагоны прослужат на 20 лет дольше прежних, будут гораздо эффективней. А также дадут новый уровень комфорта для пассажиров.

Об этом подробней в «Укрзализныце» рассказали:

«Укрзалізниця починає закупівлю вагонів нового покоління, більш ефективних протягом життєвого циклу.

Нові вагони будуть здатні прослужити на 20 років довше, мають подовжені міжремонтні інтервали та потребуватимуть меншої кількості обслуговуючого та сервісного персоналу для роботи. Поруч із ефективністю, вони нададуть новий рівень комфорту: кондиціювання навіть на зупинках та при малій швидкості, більше простору пасажирам, покращена плавність ходу та багато інших новинок.

Укрзалізниця після початку повномасштабного вторгнення стикається з критичним дефіцитом пасажирських вагонів. Пріоритизуються медичні перевезення, квитки для військових та організованих дитячих груп, втім через нестачу рухомого складу не всі потреби пасажирів вдається задовольнити. Попри виклики воєнного часу, залізниця поступово знаходить рішення цієї проблеми, продовжуючи закупівлю нових вагонів.

У 2025 році сумарно буде законтрактовано 100 нових вагонів, включаючи 5 одиниць нового покоління - пілотну партію для майбутнього масштабування.

Існуючий рухомий склад базується на технологіях 1970-х років з вугільним опаленням, кондиціюванням, яке повноцінно працює тільки в русі, зі збільшеними експлуатаційними витратами (потребують, як правило, обслуговування 2 провідниками на 1 вагон) та загалом є морально застарілим. Партія з 5 нових вагонів із сучасними системами управління потребуватиме меншої кількості обслуговуючого персоналу, матиме практично на 80% більший термін експлуатації та вміщуватиме більше пасажирів - до 44 в одному купейному вагоні. Якщо буде додаткове фінансування з державного бюджету, ми зможемо розширити програму оновлення рухомого складу, зокрема, закупити вагони нового покоління.

Нові вагони матимуть збільшену ширину кузова та покращене планування, що дасть можливість збільшити довжину спального місця до 2,2 метрів. Вагони будуть оснащені пневмопідвішуванням, що гарантує додаткову плавність ходу та зменшує коливання вагона під час руху. Крім того, у вагонах будуть автоматичні розсувні двері та герметичні міжвагонні переходи врівень з підлогою. Контроль за системами всіх вагонів здійснюватиметься з купе начальника поїзда.

На вагонах цього типу буде здійснено перехід з вугільного опалення на повністю електричне з удосконаленим індивідуальним керуванням температурою в кожному купе. Сучасна система дозволить використовувати клімат-контроль навіть під час тривалих зупинок поїзда.

Строк експлуатації цих вагонів - 50 років, завдяки виконанню кузовів із нержавіючої сталі. Це на 20 років більше, ніж для стандартних вагонів Укрзалізниці.

5 нових пасажирських вагонів будуть купейними з можливістю трансформації у вагони типу СВ. Один вагон буде інклюзивним та матиме електричний підйомник, пандус для високої платформи та збільшене купе для подорожей пасажирів з інвалідністю на кріслі колісному.

Крім вже зазначених переваг, пасажири цих вагонів отримають:

розетки з розʼємами USB та type-c і бездротовою зарядкою для смартфонів;

власний столик для верхніх полиць, який буде пересувним по горизонталі;

додатковий умивальник у коридорі вагона.

Очікувана вартість закупівлі одного вагона складе 95 млн 600 тис. гривень, що менше, ніж суми аналогічних закупівель вагонів схожого типу в європейських залізничних компаніях. Вартість обслуговування 1 місця пасажира в такому вагоні в перерахунку на термін служби вагона залишається майже незмінною, враховуючи, зокрема, кількість місць у вагоні. Строк поставки вагонів - 2,5 роки від моменту отримання виробником передоплати за виробництво вагонів».

Gorod.dp.ua на Facebook.


Погонщик красного КМТа  (09.07.25 11:26): А за счет чего получили 2 дополнительных купе? Ответить | С цитатой
1
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі планують збудувати новий гігантський «Епіцентр» (23)

•  Спека у Дніпрі: люди масово відпочивають біля води, незважаючи на заборону на купання (11)

•  Прокурори Дніпра передали до суду справу семи учасників організованої групи на чолі з депутатом міськради (9)

•  Спека атакує: Дніпро серед найгарячіших міст Європи (8)

•  «Гудить так, що неможливо спати»: у Дніпрі мешканці приватного сектора скаржаться на вежу зв’язку (6)

•  Один з дворів Дніпра потопає у смітті через хаотичне паркування автівок (6)

•  У Дніпрі демонтують 78 самовільно встановлених гаражів: список адрес (5)

•  Рибалите? Відійдіть від ЛЕП - це рятує життя (4)

•  Суддя з Дніпра є абсолютним «рекордсменом» — закриває 83 відсотки справ стосовно п’яних водіїв (3)

•  Комфорт для пасажирів і водіїв. Дніпро випускає на маршрути ще чотири модернізовані трамваї (3)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
210
лет со дня рождения известной писательницы Елены Андреевны Ган

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте