Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 06 травня 2025
01:31

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Дніпро — перше місто в Україні, де диспетчеризація всього громадського транспорту ведеться з єдиного оперативного центру

|«« «« »» »»|

Дніпро — перше місто в Україні, де диспетчеризація всього громадського транспорту ведеться з єдиного оперативно-диспетчерського центру.

Сюди надходить інформація про 127 маршрутів міста, з них 35 — електротранспорт, решта — автобуси. Це дозволяє пасажирам відстежувати рух громадського транспорту в мобільному застосунку «D-transport» та не втрачати час на зупинці.

«Цей застосунок — безкоштовний, не містить реклами та доступний для смартфонів андроід та айфонів. Кожен мешканець Дніпра може в режимі реального часу побачити рух громадського транспорту, який його цікавить, та надіслати зворотний зв’язок. Це можуть бути скарги або пропозиції. Ми оперативно реагуємо та намагаємось швидко впровадити зміни», — розповів Олег Клевцов, начальник оперативно-диспетчерського центру КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР.

Застосунок має гнучкі налаштування. Наприклад, можна зробити позначення зупинок більш контрастними. У наступному оновленні з’явиться можливість подивитися чи є в транспорті, на тому чи іншому маршруті, кондиціонер.

«Окрім того, що диспетчерський центр відстежує рух всього громадського транспорту Дніпра, це близько 1000 одиниць рухомого складу, ми також бачимо наші аварійні бригади. Це допомагає в роботі. У разі потреби ми можемо оперативно надіслати бригаду на місце аварії, і ліквідація її наслідків займе менше часу», — додає заступниця начальника оперативно-диспетчерського центру КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Дар’я Полякова.

Цілодобова диспетчеризація дозволяє оперативно інформувати пасажирів про зміни руху громадського транспорту.

«Ми це бачимо, коли трапляються позаштатні ситуації – прильоти, негода. Пасажири бачать, де призупинено рух. Також диспетчеризація дозволяє нашим фахівцям ефективно працювати. Наприклад, у п’ятницю, коли був ракетний удар рф по центру міста, диспетчери змогли за пів години налагодити рух на лінії та роботу електротранспорту», — підсумував Нікіта Керенцев, провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Ключевое слово  (01.08.23 08:57): "Первый". ради этого живёт город ??? Відповісти | З цитатою
eloy  (31.07.23 17:51): а чим цей додаток краще від Easyway? цим додатком я користуюсь багато років, ще до створення місцевого. Є можливість вибрати місто. Навіщо витрачати кошти на створення чогось нового, якщо працює те, що є? Відповісти | З цитатою
Андрей  (31.07.23 16:21): Интересно сколько бюджетных денег было выброшено на программу D transport когда есть бесплатная программа СитиБас которая во много раз лучше и информативнее и показывает несколько маршрутов одновременно. То что по Поля троллейбусы ходят пачками подтверждаю , иногда еще 8 всех догоняет. Это наверно что бы показать как часто ходят троллейбусы. А за догоняющим минут 10 никого нет и 113 на таталоне приехала. Это наверно хозяева автобусов приплачивают им же тоже пассажиры нужны. Где то слышал что руководит электротранспортом руководит бывший директор Укртелекома и если это правда то электро транспорт долго не поживет как и оператор UTEL который предлагал купить сотовый телефон моторолла по цене смартфона и был обречен. Відповісти | З цитатою
Олень  (31.07.23 15:46): Написано красиво по заказу , на деле сидит куча дармоедов получают зарплату из бюджета и не могут 8 троллейбусов развести что бы между ними был интервал не 1 минута потом минут 15 нет ни кого. На Поля 5 маршрут троллейбуса показывает дорогу 1 маршруту , графики а точнее поездные расписания не пересчитывались с прошлого тысячелетия , водителей заставляют не езить а летать , на некоторых маршрутах урезают время , по тому что у водителя почасовая оплата и нужно выжать все соки что бы платить этим дармоедам . Диспетчера выносят мозги пугая рапортами и премией в случае опоздания. Особенно блондинка по имен И... иногда с матами. При чем городской электротранспорт работает без страховок и в случае дтп банкует водитель , на неоднократные просьбы пересмотреть графики полный игнор.
Зарплата водителя в 23 году на самом деле 10-12 тысяч против 16-20 в 2020. В этом году 2 депо на Титова потеряло большую часть адекватных водителей которые нашли другую работу. Статья фикция
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  На архітектурно-містобудівній раді Дніпра вибухнув гучний скандал (25)

•  Біг Тейсті йде з меню McDonald’s: українці ридають (13)

•  Скільки людей проживають в Україні: МВФ оприлюднив оцінку чисельності населення (11)

•  У Дніпрі біля будинку Органної музики Chery Tiggo влетіла у вантажівку: водія легкової автівки шпиталізували (8)

•  Мер Дніпра поконфліктував з ректором ДНУ через Палац студентів та Акваріум (7)

•  У Дніпрі з палацу «Метеор» розкрадають металеві конструкції (7)

•  Чи можна брати собак у магазини: думки мешканців Дніпра (опитування) (6)

•  «У мене немає особистого «водоканалу», «електротранспорту» або «палаців дітей та юнацтва»: Мер Дніпра спростував заяви про рейдерське захоплення Палацу студентів (6)

•  Ошукала роботодавця: поліція Дніпра викрила 27-річну зловмисницю (5)

•  У Дніпрі показали, як обслуговують комунальні автобуси та тролейбуси (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
19
млрд. гривень бюджет Дніпра на 2025 рік

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті