|«« | «« | »» | »»| |
Перевіряють кожну деталь: у Дніпрі показали, як обслуговують зарядну станцію для тролейбусів з автономним ходом. Вона розміщена на одному із житломасивів Дніпра та забезпечує роботу тролейбусів з автономним ходом.
Аби вона якісно та швидко заряджала тролейбуси, раз на пів року спеціалісти КП «Дніпровський електротранспорт» перевіряють на ній кожну деталь.
Під час огляду спеціалісти звертають увагу на всі вузли та агрегати зарядної станції. Принцип роботи зарядної станції в цілому аналогічний тяговій підстанції, але головна відмінність - потужність. Така підстанція заряджає тролейбус до 100% за 10 хвилин, тож особливу увагу приділяють перетворювальним агрегатам та розподільчим пристроям постійного струму.
«Наразі у місті існує лише одна така станція, і вона потрібна для зарядки автономних тролейбусів. Зокрема вона розміщена на кінцевій зупинці шостого тролейбусного маршруту. Він здатен проїхати до 20 км без живлення від контактної мережі. Після кожного рейсу тролейбус підзаряджається на цій зарядній станції.Загалом ця станція нова та оснащена сучасними технологіями. Її обладнали у 2020 році на День міста, коли і запустили 6 тролейбусний маршрут. І за цей час ця станція продемонструвала себе гарно, і скажу, що завжди працювала і працює, як годинник. Тож і ремонтуємо ми її дуже рідко, лише за потреби», - зазначив провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР Микита Керенцев.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |