Через аварійні відключення електроенергії почастішали випадки застрягання людей у ліфтах.
За словами спеціалістки відділу з організаційної роботи департаменту з питань самоорганізації населення міської ради Вікторії Базишиної, головне у таких ситуаціях — не намагатися самостійно визволятися з ліфту, а дочекатися фахівців аварійної служби.
У кожного будинку ОСББ має бути договір з обслуговуючою ліфтовою компанією, до якої і потрібно звертатися при застряганні у підйомнику.
«Далеко не всі ліфтові компанії мають фахівців і необхідне обладнання для якісної роботи. При виборі такої компанії необхідно враховувати близькість розташування до будинку, наявність матеріально-технічної бази, щоб ліфтовики оперативно змогли замінити чи відремонтувати ті чи інші деталі.Практика показує — чим менший тариф ліфтова компанія виставляє, тим нижча якість обслуговування. Голови правління часто обирають компанії з дешевшим тарифом, а відтак — обслуговування може виявитися неякісним. Це стосується й аварійних викликів щодо застрягання людей у підйомниках. Словом, необхідно враховувати зазначену інформацію при виборі обслуговуючою компанії», — підкреслила Вікторія Базишина.
Голова правління ОСББ одного з будинків Ірина Куваннікова розповідає:
«Давно співпрацюємо з компанією «Ліфтреммонтаж Дніпро». За ці роки задоволені їхньою роботою передусім за швидкі реагування на звернення, аварійні ситуації, вчасне обслуговування ліфтів у будинку. За викликом вони досить швидко приїжджають, оскільки неподалік від нашого будинку знаходиться їхня аварійна служба».
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |