Один із найбільших провайдерів Дніпра пояснив, чим викликані систематичні проблеми з інтернетом та як їх вирішують.
Під час війни практично всі комунальні послуги надаються городянам із перебоями. Усі ці проблеми – наслідок обстрілу рашистами української критичної інфраструктури.
Вкрай важливим для всіх жителів Дніпра та України є мобільний зв'язок та інтернет. На жаль, вони теж працюють із перебоями.
Більшості городян зрозуміло, що якщо в будинку немає електрики, то й стаціонарний інтернет не працюватиме.
Але найчастіше буває так, що світло є, а інтернет «лежить» без жодних ознак життя.
Чому так відбувається і як вирішують цю проблему, розповів співзасновник компанії "Фрегат" В'ячеслав Мішалов:
«Хочу звернутись до усіх наших хейтерів, що лають Фрегат через поганий інтернет у блекаут: вибачте, що росіяни обстрілюють нас, у цьому немає нашої вини.
А от відповідальність за проблеми з інтернетом беремо повністю на себе.
Початково жодна мережа на світі не побудована для війни.
Але усі наші монтажники, електрики, зв’язківці, оператори та топ-менеджери працюють повним складом нон-стоп 24/7, щоб зробити усе можливе і неможливе, аби навіть під час відключень електроенергії ви залишались зі зв’язком.
Уявіть десятки серверних і тисячі вузлових точок, які цілодобово потрібно тримати на резервному живленні.
Це значить встигати підносити на кожну точку з дизель-генераторами нові і нові каністри із пальним.
Паралельно із боєм отримувати пропуски у ваші будинки, з одного боку долаючи перешкоди у вигляді тих, кому генератор заважає, бо “занадто шумить”, а з іншого - вислуховуючи про “чому так пізно??!”.
І це все за 221 гривень на місяць за швидкість 100 мбіт.
Така сьогодні вартість інтернету.
Це найнижча вартість у світі. Це вартість біг-мак меню.
В мене самого немає вдома інтернету вже н-ну добу: ані мобільного, ані стаціонарного.
Але це принципове рішення: спочатку дочекатись відновлення інтернету у кожного нашого абонента і тільки потім відволікати спеціалістів до себе.
Ми не розуміємо, які нові “завдання” нам поставить завтра ворог, але ми точно готові їх вирішувати.
Акумуляторамиі, генераторами, каністрами - як завгодно, але ми досягнемо своєї мети - бути максимально uptime у будь-яких умовах.
А якщо вам потрібно просто на когось виматюкатись, то ми можемо відкрити під цю потребу окрему лінію.
Справді щиро дякую усім нашим клієнтам, хто розуміє це.
Триматиму в курсі. Прорвемося!».
Зазначимо, що аналогічні проблеми стосуються всіх інтернет-провайдерів Дніпра та України. Вони їх також намагаються ефективно вирішувати. Але не все залежить від бажання компаній та їх абонентів.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Но ничего, в какой то момент до них дойдет что необходимо подстраиваться под рынок или рынок уйдет к другим операторам, которым отключения ЭЭ у абонента не страшны, по причине отсутствия активных домовых узлов.
Спичь так себе. Відповісти | З цитатою
ЗЫ: Тон сообщения, конечно, пропитан "уважением" к собственным клиентам. Если что, не абонент Фрегата и ни разу им не был.
Жаль, что стиль постов наших градоначальников и прочих "можновладцев" постепенно проникает и в сферу бизнеса. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1