|«« | «« | »» | »»| |
Захід пройшов без зайвого розголосу та преси, але Міському сайту стали відомі його подробиці.
Укрзалізниця та її регіональна філія Придніпровська залізниця – одні з провідних локомотивів України у воєнний час. Їхня злагоджена робота дозволяє мільйонам українців пересуватися країною, евакуюватися та повертатися додому. Вони забезпечують постачання всіх необхідних країні товарів та вантажів.
І навіть у цей важкий час залізничники не тільки ефективно працюють, а й оновлюють рухомий склад, про що не раз повідомляв Міський сайт.
Стосується це не лише вагонів, а й локомотивів. Без зайвого розголосу на Наддніпрянській залізниці провели огляд такої оновленої техніки. Його очевидцем став відомий дніпровський блогер, «заблуканий архітектор» Ден Вейссман, який поділився такими спостереженнями та фото:
«Оскільки ми живемо у режимі військового часу, деякі цікаві події не мають розголосу, щоб не наражати городян на ризики.Так, наприклад, три місяці тому у Дніпрі відбулася експозиція рухомого складу Придніпровської залізниці, на якій були представлені взірцеві, наново пофарбовані локомотиви та електропотяги. Захід був «закритий» - тільки для дирекції УЗ, тому ЗМІ про це не знало, і з городян мало хто бачив, а ті хто бачив не зрозумів шо відбувається. Скоріш за все (на мою думку) метою таких оглядин наживо було затвердження брендування та ліврей рухомого складу на наступні кілька років.
Я та мій син дуже любимо залізницю, тому того разу ми знайшли можливість потрапити на виставку – подивитися нам дозволили, але фотографувати тоді було суворо заборонено (тоді ще існувала загроза вторгнення у місто). Хоч ми і отримали емоцій, але шкодували шо повернулися з того заходу без світлин.
Цього вересня знову відбулася подібна експозиція, і цього разу нам дозволили зробити кілька світлин. Залізничники - люди ширі. Дяка їм за це!
На світлинах:
ВЛ8м-1585 – радянський восьмивісний магістральний вантажний електровоз постійного струму;
ЧМЕ3-6256 та ЧМЕ3-3690 – чехословацькі маневрові тепловози з електричною передачею;
ЧС7-295 - восьмивісний пасажирський електровоз постійного струму чехословацького виробництва;
ВЛ11М6-502А - вантажний магістральний електровоз постійного струму грузинського виробництва (колись радянського типу);
ЕР2Т-7223 – модернізований приміський електропоїзд постійного струму з рекуперативним-реостатним гальмуванням, ризького виробництва.
Окрім того додав кілька фото підземного переходу на колії».
Фото Дена Вейссмана.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |