Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Нд, 05 жовтня 2025
03:30

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

На Дніпропетровщині понад 2,2 тис особливих дітей навчаються у школах і дитячих садочках

|«« «« »» »»|

На Дніпропетровщині створюють безбар’єрне середовище для інклюзивного навчання. Школи та садочки області відвідують понад 2,2 тис дітей з особливими освітніми потребами. Формується мережа інклюзивно-ресурсних центрів.

Про це стало відомо під час круглого столу в Дніпропетровській ОДА.

«Безбар’єрний простір – це не тільки можливість фізично добратися будь-куди. Люди з інвалідністю мають право на самореалізацію, працевлаштування, розвиток здібностей. А ще – безперешкодне навчання», – зазначила начальниця управління департаменту соціального захисту населення ДніпроОДА Арзу Василишина.

У школах регіону навчаються 1,9 тис особливих хлопчиків і дівчаток. Крім вчителів на уроках таких учнів супроводжують асистенти. Понад 300 малюків з особливими освітніми потребами відвідують 138 дитсадочків.

В закладах середньої освіти облаштовано більш ніж три сотні медіатек та ресурсних кімнат. У них юні школярі відпочивають від уроків, опановують нові навички, зокрема, побутові.

Працюють 34 інклюзивно-ресурні центри. Цьогоріч планують відкрити ще 3.

З дітьми в ІРЦ займаються досвідчені фахівці. Дефектологи, логопеди, психологи, реабілітологи. Для індивідуальних занять – кабінети із сучасним обладнанням. Для групових – навчальна кімната.

Кожне будівництво, реконструкція та ремонт освітніх закладів враховує інтереси маломобільних людей. Встановлюють пандуси, підйомники, облаштовують спеціальні санвузли.

Під час круглого столу торкнулися й питання соціального захисту жінок з інвалідністю. Їхнього працевлаштування, права на гідне життя та економічні свободи.

Gorod.dp.ua на Facebook.


ТТ  (07.06.21 12:53): Есть дети, которые вообще не приспособлены к социуму, и не смогут. Они только пугают обычных детей своей агрессивной реакцией на попытки общения, сразу уходят в свои комнаты для отдыха. Так смысл в инклюзивности, если обучаться по программе у них не получается, а бытовым навыкам их можно и в специальных образовательных центрах обучать. Родителей не спросили, а инклюзивность устроили. Не зря есть спецшколы, зачем всё смешивать мешая учебному процессу. Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Які фрази вчителів дніпряни пам’ятають зі школи (опитування) (18)

•  Авторитетні історики Дніпра критикують передатування нашого міста (18)

•  Пломба з датою 1524 та козацький перевоз: як археологи змінюють історію Дніпра (14)

•  70 років тому було повністю відновлено рух Амурським мостом (12)

•  Вартість робіт зросте втричі: у Дніпрі у сквері Прибережному за 6 мільйонів відремонтують лавочки (11)

•  Спалах в небі над Дніпром: у місті перебої зі світлом і водою (10)

•  Спалах у небі над Дніпром і перебої зі світлом 1 жовтня: відома причина (8)

•  Улаштування «берлінських подушок», ремонт трамвайної колії на Старому мосту: інспекційний обʼїзд чергового по місту (7)

•  Рада розгляне законопроєкт про збільшення допомоги по безробіттю до 12 тисяч гривень (7)

•  На вулиці Інженерній киплять масштабні роботи – є питання (6)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
175
років Історичному музею

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті