Водії масово ігнорують нерегульовані пішохідні переходи на вулиці Калиновій та Слобожанському проспекті — на це скаржаться мешканці лівого берега.
Лише за останній тиждень там ледь не загинули двоє людей. Як зарадити проблемі? Владислав Авдієнко поспілкувався із поліцейськими, чиновниками та водіями.
Вівторок 20 квітня, вулиця Калинова. У важкому стані швидка забирає збитого чоловіка.
Калинова, 45. Аварія сталася на цьому пішохідному переході ввечері. Пенсіонер потрапив під колеса автомобіліста, який навіть не пригальмовував, твердять очевидці.
Нерегульований перехід добре освітлений, є яскраві знаки та розмітка. Проте він розташований просто між двома світлофорами. Водії зебру фактично ігнорують, жаліються місцеві.
Така ж ситуація і за декілька кварталів — ближче до Слобожанського проспекту.
До того ж ліхтарі тут розташовані не так близько до зебри. Пішоходів можна вчасно не помітити, скаржаться водії.
А це вже пішохідний перехід на Слобожанському проспекті. Тиждень тому під колеса елітного позашляховика тут потрапила молода дівчина. За словами очевидців, джип рухався на шаленій швидкості. Місцеві кажуть: такі ДТП тут не рідкість!
Машини добряче розганяються. Людей пропускають неохоче. Аби не потрапити під колеса, пішоходи змушені перебігати дорогу. Та чекати на острівці безпеки.
Та є відчайдухи які не бояться нічого. Ось ця жіночка впевнено крокує переходом, розмовляючи по мобільному, а далі — взагалі проїжджою частиною назустріч потоку машин.
Проблему цього переходу в патрульній поліції знають. Тож вже готують звернення до міськради, аби ліквідувати його.
А от два нерегульовані переходи на Калиновій, твердять поліцейські, — безпечні.
У Європі активно використовують широкий арсенал урбаністичних прийомів, аби зменшити швидкість машин на нерегульованих пішохідних переходах.
Частину переходів і справді можна модернізувати, твердять експерти. Однак на Слобожанському проспекті це сприятиме заторам, кажуть у КП “Дніпродорсервіс”.
Скоріш за все перехід на Слобожанському таки перенесуть до світлофора. А от чи з’являться підвищені переходи на Калиновій — залежить від фінансування. Облаштувати один такий вартує до чверті мільйона гривень.
Загалом в місті 1500 пішохідних переходів. 900 з них — нерегульовані. Цьогоріч міська влада профінансувала облаштування 2-х підвищених переходів на перехресті вулиць Надії Алексєєнко та Володимира Антоновича.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
На Калиновой убрать, протащить зад пару сотен метра до регулируемого перехода куда полезней для здоровья. На Правде возле «пентагона» вообще посадить в тюрьму того кто придумал там переход! До светофора полторы сотни метров!
Я уже не говорю про тех пешеходов которые тупо не смотрят по сторонам. Та будь ты хоть трижды прав на переходе никому не станет легче от того что пешехода там собьют! Мажер отмажется, работяга садит. А вот родственникам или цветочки носить на могилку или работать на больничку. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Сделайте на светофоре Відповісти | З цитатою