Випробування та сертифікація нового трамваю Татра-Юг К-1Т306
Учора ввечері відбувся перший виїзд на експлуатаційні випробування нового трамваю заводу Татра-Юг модифікації К-1Т306, що виготовляється на ПівденМаші. Згідно з вимогами міжнародної сертифікації, перед використанням на маршруті нової моделі, необхідно провести післязаводську обкатку вагону пробігом не менш за 1000 км.
Для випробування було обрано лінію трамваю #11, адже саме тут є можливість перевірити вагон у різних умовах роботи.
У першій поїздці взяли участь спеціалісти заводу-виробника, керівництво КП Дніпровський електротранспорт, директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Ігор Маковцев і генеральний директор заводу Татра-Юг Анатолій Кердивара.
Нова низькопідлогова модель справила позитивне враження на транспортників, хоча й були виявлені незначні недоліки, які необхідно буде усунути.
Нагадаємо, що наразі проводяться перемовини між Дніпровською міською радою та Европейським Банком Реконструкції та Розвитку щодо реконструкції трамвайного маршруту #19 та закупівлі нових трамвайних вагонів. Саме тому необхідно оглянути усі можливі варіанти рухомого складу, який згодом може працювати у Дніпрі, в тому числі і нову модель від Татри-Юг.
мальчику конфету пустышку и очень рад, а мальчик ему сказал: " Дядя ты
дурак? " Так и здесь показывают, а в жизнь не воплощают, одни слова и
причины почему не получилось. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
А вы, смерды, катайтесь на немецких 20тилетних скотовозках.
И это при ВТОРОМ по стране городском бюджете. Ах да, мерия еще и кредитов поднабрала! На трамваи, конечно, никак не хватит! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2