Розв’язка буде розташована на перетині з автомобільною дорогою Н -08 (під’їзд до аеропорту м. Дніпро).
Таке проектне рішення дає можливість спрямувати рух транзитного транспорту поза межами міста Дніпро.
Саме зараз мостовики виконують роботи з влаштування буронабивних стовпів, 19 з яких вже влаштовано. Кожний стовп має довжину 38 метрів. Для влаштування однієї такої палі використовують близько 50 кубічних метрів бетону. Монтаж кожного буронабивного стовпу триває від однієї до двох діб.
Також ведуться роботи з розробки котловану під монолітний фундамент підпірної стінки.
Довідково:
Південний обхід м. Дніпра - ділянка у 7 км, яка веде від Запорізької траси Н-08 до Південного мосту.
Будівництво передбачає роботу над 12 окремими об’єктами - самим дорожнім полотном, транспортними розв’язками, комунікаціями.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Объемы строительства в 2018 году были 3800 км отремонтированных и построенных дорог. И никто не слышал в новостях кто там и сколько ведер песка перенес - просто строилось. В 2020 году - всего на 10% больше сделали (и то если верить тому, что пишут, ведь интерактивная карта есть, а проконтролировать сейчас возможности нет), но затратив на это в три раза больше денег, зато постоянный пиар. Хватит пиариться! Стройте уже! Відповісти | З цитатою
По всем правилам дорожного строительства в холме делается выемка,
а не насыпь.
Но, это по уму... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2