Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 12 квітня 2025
14:24

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Гарантія 10 років: у вагоноремонтній майстерні Дніпра оновлюють старі трамваї та тролейбуси

|«« «« »» »»|

У Дніпрі оновлюють старий електротранспорт. Торік капітально відремонтували 46 трамваїв і 6 тролейбусів. У вагоноремонтній майстерні КП «Дніпровський електротранспорт» кипить робота і нині.

Зараз на реновації там перебувають 5 трамвайних вагонів та один тролейбус – здебільшого оновлюють ходові трамваїв та електродвигуни.

«Усього Дніпром курсує 263 трамваї та 184 тролейбуси. Тільки-но до майстерні привозять трамвай або тролейбус, його повністю розбирають: демонтується електронне обладнання, викатуються візки, за потреби ремонтують елементи стінок кузова. За збіркою стежить відділ технічного контролю. І потім відремонтований транспорт пускають на випробування, щоб перевірити його безпечність. У різних роботах у нас задіяні 153 працівники», – розповів 16 березня Володимир Легкий, головний інженер КП «Дніпровський електротранспорт».

Роботи проводяться як ззовні, так і всередині.

«Уже більше ніж п'ять років завдяки допомозі мерії ми замінюємо повністю салони – ставимо нові сидіння, систему опалення, оновлюємо кабіни водія (там уже вся електроніка нова), ставимо туди кондиціонери. А ще кріпимо зовнішні дзеркала. Зараз замінено все освітлення у салонах на світлодіодне. Торік ми 6 тролейбусів перевели на більш економічне управління. На будь-який капремонт наша майстерня дає гарантію у 10 років», – поділився заступник начальника з виробництва вагоноремонтної майстерні КП «Дніпровський електротранспорт» Юрій Карнаушенко.

Також він підкреслив, що для безпеки пасажирів на вікнах і дверях встановлені склопакети: якщо у транспорт кинули каміння, скло покриється павутинкою і не травмує людей.

Торік у вагоноремонтній майстерні оновлення пройшли з понад півсотні тролейбусів і трамвайних вагонів. Цього року у планах відремонтувати 43 трамваї (серед них 10, що прибули з Німеччини) та 6 тролейбусів.

Gorod.dp.ua на Facebook.


позор  (18.03.21 11:03): Какое убожество! Вы серьезно? Восстанавливать 45 -летний хлам? Что бы вас черти в аду возили на таких трамваях до скончания веков по рельсам как на проспекте Свободы. Відповісти | З цитатою
mikle_v  (17.03.21 09:25): какое хорошее поле деятельности для списания Бойрухом Филатовым городских денежек это просто праздник какой то зарабатывать на немецкой рухляди. А укропы все скушают Відповісти | З цитатою
Таня  (16.03.21 19:05): Надо обновить все рельсы и трамваи. Заменить 170 км путей будет стоить до 100 млн евро, а купить 200 новых трамвайных вагонов КТМ-23 около 70 млн евро. А можно купить 150 новых КТМ -23 и 25 трёхсекционных Татра-Юг, которые пустить на 1 маршрут, тогда это будет стоить более 80 млн евро.
На это нужен кредит 170-180 млн евро. Берём на 10 лет. Значит в год отдавать надо будет по 17-18 млн евро "тела" и проценты.
Сейчас дотации на трамвай в Днепре составляют более 600 млн, значит более 20 млн евро в год. Вот с этих денег и выплачивать.
КТМ 23 берёт в 1,5 раза больше пассажиров чем Тут на Т4 или Т3, расход электроэнергии в 2 раза меньше чем старые Т3 и в 1,5 раза меньше чем Т4. Считай в 3 раза меньше затраты на 1 пассажира, плюс не будет простоев при ремонтах, а т.к. трамвай тогда станет быстрым и надёжным транспортом, то и количество пассажиров вырастет. Короче, минимум раз в 5 себестоимость упадёт и трамвай лет на 10 выйдетьв прибыль. Этого хватит,ючтоб погасить кредит.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
ооо  (16.03.21 19:01): очень упрощенно!!! На старый. полугнилой каркас-скелет вагона (ибо даже железо стареет, сварные швы и заклепки тоже никудышные от старости и вибрации, "ржавления и ...) "пристегивают" основное , боле-мене новое или же чуть-чуть изношенное- тележки и электрику??? Нафига??? Это как на полугнилую обувь или халупу 1895 г., клеить новую подошву или же обустраивать крышу и делать ремонт внутри здания. Бнеть, кроме как идиоты. нынешние власти города назвать нельзя. Из дерьма пытаются сделать пулю. ((( Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
На фото  (16.03.21 18:33): все рабочие предпенсионного и пенсионного возраста. Значит , когда их гарантия закончится, будем ходить пешком. И, кстати, гарантия на 10 лет совершенно не реальная, особенно для ходовой и двигателей. При самом хорошем качестве ремонта 1-3 года, но никак не 10. Відповісти | З цитатою
местный  (16.03.21 17:22): А где старые рельсы и стрелки обновлять уже придумали? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
10
грн. вартість проїзду в електротранспорті та метрополітені з січня 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті