|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі оновлюють старий електротранспорт. Торік капітально відремонтували 46 трамваїв і 6 тролейбусів. У вагоноремонтній майстерні КП «Дніпровський електротранспорт» кипить робота і нині.
Зараз на реновації там перебувають 5 трамвайних вагонів та один тролейбус – здебільшого оновлюють ходові трамваїв та електродвигуни.
«Усього Дніпром курсує 263 трамваї та 184 тролейбуси. Тільки-но до майстерні привозять трамвай або тролейбус, його повністю розбирають: демонтується електронне обладнання, викатуються візки, за потреби ремонтують елементи стінок кузова. За збіркою стежить відділ технічного контролю. І потім відремонтований транспорт пускають на випробування, щоб перевірити його безпечність. У різних роботах у нас задіяні 153 працівники», – розповів 16 березня Володимир Легкий, головний інженер КП «Дніпровський електротранспорт».
Роботи проводяться як ззовні, так і всередині.
«Уже більше ніж п'ять років завдяки допомозі мерії ми замінюємо повністю салони – ставимо нові сидіння, систему опалення, оновлюємо кабіни водія (там уже вся електроніка нова), ставимо туди кондиціонери. А ще кріпимо зовнішні дзеркала. Зараз замінено все освітлення у салонах на світлодіодне. Торік ми 6 тролейбусів перевели на більш економічне управління. На будь-який капремонт наша майстерня дає гарантію у 10 років», – поділився заступник начальника з виробництва вагоноремонтної майстерні КП «Дніпровський електротранспорт» Юрій Карнаушенко.
Також він підкреслив, що для безпеки пасажирів на вікнах і дверях встановлені склопакети: якщо у транспорт кинули каміння, скло покриється павутинкою і не травмує людей.
Торік у вагоноремонтній майстерні оновлення пройшли з понад півсотні тролейбусів і трамвайних вагонів. Цього року у планах відремонтувати 43 трамваї (серед них 10, що прибули з Німеччини) та 6 тролейбусів.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
На это нужен кредит 170-180 млн евро. Берём на 10 лет. Значит в год отдавать надо будет по 17-18 млн евро "тела" и проценты.
Сейчас дотации на трамвай в Днепре составляют более 600 млн, значит более 20 млн евро в год. Вот с этих денег и выплачивать.
КТМ 23 берёт в 1,5 раза больше пассажиров чем Тут на Т4 или Т3, расход электроэнергии в 2 раза меньше чем старые Т3 и в 1,5 раза меньше чем Т4. Считай в 3 раза меньше затраты на 1 пассажира, плюс не будет простоев при ремонтах, а т.к. трамвай тогда станет быстрым и надёжным транспортом, то и количество пассажиров вырастет. Короче, минимум раз в 5 себестоимость упадёт и трамвай лет на 10 выйдетьв прибыль. Этого хватит,ючтоб погасить кредит. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1