До кінця 2020-го планують завершити будівництво другої черги об'їзної обласного центру.
Сім кілометрів сучасної дороги з'єднають Запорізьку трасу та міжнародний аеропорт Дніпропетровщини. А головне – новозбудована об'їзна розвантажить правобережну частину міста від транзитного транспорту.
«Будівництво другої черги об'їзної Дніпра – один із пріоритетних проєктів розвитку інфраструктури області. Завершити його у найкоротші строки – завдання Президента України Володимира Зеленського. На реалізацію масштабного плану цьогоріч зі спецфонду держбюджету виділили понад 200 мільйонів гривень. Усіляко сприятимемо обласній службі автодоріг у виконанні цього відповідального та надзвичайно важливого для мешканців регіону завдання», – зазначив голова Дніпропетровської ОДА Олександр Бондаренко.
Друга черга об'їзної – будівництво понад 7 км сучасного шляху, що з'єднає Запорізьку трасу та Південний міст.
Нині САД проводить тендер, який має визначити підрядника для виконання будівельних робіт.
Загальна протяжність об'їзної Дніпра, або Південного обходу, – 61,5 км. Будівництво поділене на чотири черги. Роботи над першою чергою у 18 км закінчили у 2012 році. Одразу приступили до другої, однак будівництво зупинилося через брак фінансування.
Загалом на будівництво та ремонт доріг загального користування державного значення у Дніпропетровській області у 2020-му зі спецфонду держбюджету виділять майже 6,5 мільярда гривень.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
1. Пустить движение через виадук возле Коминтерна. Это вообще нонсенс, что при таких пробках он закрыт!
2. Сделать дорогу и восстановить жд.переезд возле Войцехово.
Также сделать нормальную дорогу за Диевкой вдоль железной дороги от Мукачева до Криворожского шоссе. И с Западного тоже.
Это позволит транспорту с Паруса, Диевки и Западного ехать на Тополь и т.п. не делая крюки и без пробок.
3. Сделать нормальную дорогу от улицы Строителей до Криворожского шоссе.
5. Уменьшить Озерку , вновь сделав Боброва проезжей. И Пастера с Чичерина тоже.
Чичерина надо сделать сквозной через проспект Пушкина. И запретить на ней парковку!
6. Разгородить Кавалерийскую и сделать сквозное движение от Канатной до Ульянова.
Это элементарщина, не требующая больших денег. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
И не стыдно а ? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Кто конкретно ответит? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
В Киеве же замена Шулявского путепровод обошлась в 40 млн $. А там их целых 3 и другие работы. Вопрос: за сколько денег эти 18 км построил бы Кличко? Відповісти | З цитатою
Я так понимаю по Яснополянской движение грузовикам не откроют, и как интересно они будут попадать на южный мост?
Наши планировщики и строители живут где-то в параллельной вселенной (( Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Трасса совершенно бестолковая. Попасть на объездную с Героев Сталинграда длиномером невозможно, там совершенно дикие, слеппые повороты на 180град. да под виадук, да на подъём. Да и наматывать лишние 20км, чтоб заехать в Днепр из Кр.Рога на легковой, никто не будет.
И продолжают шуровать большегрузу через Краснополье и Тополь. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3