Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 19 квітня 2025
07:39

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

В Днепре на проспекте Мира трамвай ударил ВАЗ и протащил его пару метров

В Днепре на проспекте Мира трамвай ударил ВАЗ и протащил его пару метров

В субботу, 8 февраля, в районе перекрестка проспекта Мира и Вольного переулка столкнулись ВАЗ-21099 и трамвай маршрута № 19. Из-за аварии движение электротранспорта временно заблокировано.

По предварительной информации, водитель автомобиля выехал на перекресток, но не уступил дорогу трамваю, который отъехал от остановки общественного транспорта. Первый вагон протащил ВАЗ несколько метров, прежде чем оба окончательно остановились.

Несмотря на всю серьезность ситуации, происшествие обошлось без пострадавших. Водитель автомобиля отделался лишь испугом, как и часть пассажиров, которые находились в трамвае. Вместе с тем, ВАЗ получил довольно серьезные механическое повреждения — его левый бок буквально смяло от удара, а правая задняя дверь деформировалась в результате наезда на ограждение.

Из-за аварии движение электротранспорта временно заблокировано. Движение автомобилей не затруднено.



Gorod.dp.ua на Facebook.


местный  (10.02.20 12:38): Нужно было дальше тащить, само бы отпало и поехал бы трамвайчик дальше.
Инородное тело не приинсталилось бы к трамваю.
Відповісти | З цитатою
Сержант ГАИ Дэтэпэщэнко  (10.02.20 12:20): Ідеї відкриття у Полтаві трамвая почали з'являтися ще на початку ХХ століття. Губернське місто доволі швидко розвивалося, однак ніякого громадського транспорту у місті не було. Вперше проектування лінії трамвая почалося близько 1913 року. За проектом вона мала зв'язати два залізничні вокзали міста: Київський та Південний. Ідея мала широку підтримку в середовищі тодішнього керівництва міста. За деякими даними, було виділено кошти і навіть укладено угоду із бельгійськими акціонерами. Однак цьому тоді завадила Перша світова війна і лінію збудовано не було.

Вдруге проект будівництва у місті трамваю було запропоновано у 1922—1924 роках. Було розпочато будівництво: виділили кошти, придбали рейки і почали будувати. Але із невідомих причин будівництво було призупинене і, за деякими даними, рейки (ширина 1524 мм) і виділені кошти пішли на інші потреби.

Втретє питання про будівництво трамвая у Полтаві було поставлене напередодні Другої світової війни. Збереглися спогади тодішнього головног
Відповісти | З цитатою
Ника  (10.02.20 09:20): Правильно сделал что протащил. Эти дятлы просто надоели. Вылезут на трамвайные пути и считают что это нормально. Відповісти | З цитатою
Карма  (09.02.20 19:47): Трамвай отъехал от остановки??? Да он остановку проехал давным давно на предыдущем перекрестке. Трамвай правильно сделал, что жигуля загорнул. В этом месте народ перед носом трамвая шастает постоянно. Відповісти | З цитатою
Яврей Митя  (09.02.20 16:36): Трамвай в этом виде устарел уже - нужно делать огражденные (даже не забором, а тоннелями) скоростные трамвайные линии, причем чтобы вагоны были не такие узкие, в минимум в 2 раза шире.
То есть по сути - наружное метро делать.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
ВАЗ-2109  (09.02.20 10:29): У нас в Полтаве трамваев нет. А здесь откуда взялся ? Не уважают гостей в Днепре трамвайщики. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
глава профсоюза профсоюзов  (09.02.20 09:52): во всем виноват трамвай, не было бы трамвая, не было бы и дтп, все логично Відповісти | З цитатою
Павел Днепр  (08.02.20 20:04): Наши "водители" забывают что в соревнованиях "кто крепче" трамвай или их корыто всегда выигрывает трамвай. Поэтому и смело прутся на трамвайные пути нарушая все правила ПДД и здравого смысла а за небольшую взятку можно сделать виновным водителя трамвая поэтому трамвайщикам приходится мириться с хамством водителей чтобы не "попасть" на деньги и не остаться без работы. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
На  (08.02.20 18:14): помойку , делать сие корыта смысла нет, отмучалось. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
прпрпл  (08.02.20 16:46): Одни умники, кап ец!!! В пдд у трамвая всегда было есть и будет, преимущество!!! Просто нужно быть внимательней особенно в такую погоду! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі на прохання містян перенесуть одну з зупинок найпопулярнішого трамвайного маршруту №1 (19)

•  Україна перейде на номінальну напругу відповідно до євростандарту (10)

•  Дніпро отримав 100 каналізаційних люків від Уряду Японії у рамках програми екстреного відновлення (9)

•  Без заторів і зупинок: що таке «зелена хвиля» та де вона діє у Дніпрі (9)

•  Рекордний курс: євро подорожчав. Чи зміняться ціни на продукти та послуги – розказав експерт з Дніпра Володимир Косюга (8)

•  Розширення вулиць не допоможе: Щоб вирішити проблему з заторами в Дніпрі, потрібно будувати нові дороги і мости (7)

•  Дніпровський силач-рекордсмен дав інтерв'ю для Книги рекордів Гіннеса (6)

•  У Дніпрі викривач суддівської корупції не лише втратив адвокатське свідоцтво, а й сам став підозрюваним (6)

•  У Дніпрі продається Мадонна з айфоном (6)

•  «Укрпошта» торгуватиме ковбасою: у держкомпанії анонсували «революційну» послугу (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
років Придніпровській ТЕС

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті