За останні два роки Дніпро піднявся на 11 сходинок
у рейтингу комфортності українських міст від видання «Фокус».
Згідно з результатами цьогорічного дослідження, мегаполіс посів шосте місце, набравши 51,7 бала зі 100 можливих.
Наразі позиція Дніпра майже втричі краща, ніж у 2016 році. Тоді місто розташувалося на 17-му щаблі. А торік Дніпру віддали 11-те місце. Водночас максимальну оцінку у рейтингу 2018 року не отримало жодне місто – у лідера 67,1 бала.
Серед переваг Дніпра відзначили високі зарплати та якісне транспортне сполучення. У матеріалі також ідеться про те, що міський голова Дніпра Борис Філатов активно взявся за облаштування міста:
«У місцевих мешканців викликає повагу той факт, що ремонтні роботи за Філатова проводяться не тільки в центрі, а й у дворах віддалених районів. Також мер вирішив, що місту потрібне повноцінне метро. Будівництво відновили», – пише видання «Фокус».
У рейтингу комфортності представлені 22 українських міста. Винятком стали окуповані Донецьк, Луганськ, Севастополь і адміністративний центр анексованого Криму – Сімферополь.
Загальну оцінку міст визначали за низкою показників. Серед іншого враховували економічне становище, легкість пошуку роботи і можливості для освіти, враження містян від якості муніципальних послуг, зокрема, задоволеність городян роботою мера, а також перспективи для ведення бізнесу, безпеку проживання, інфраструктуру міжміського транспорту та екологічну ситуацію.
Какое отношение к комфортности имеет отношение жителей к мэру своего города?
Засранная Одеса, с разваливающимися фасадами, засцанными дворами, подвальным жильем и обваливающимися балконами прямо в центре города, опередила Днепр по комфортности именно благо отношению жителей к своему мэру.
Не говоря уже о держащих город в страхе сторонниках сепаратистов. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Ой, а по комфортным тротуарам так первое, так и хочется уже бежать от этого комфорта в развалины ЕС. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Признак города — это возможность горожан собираться на площади.
Наличие свободного пространства, где люди могут ходить пешком и собираться вместе –это первое и обязательное условие.
Уважение к человеку в городском пространстве должно играть ключевую роль при планировании городов.Архитектура должна защищатьот неблагоприятных условий окружающей среды, но современная архитектура защищает нас от людей.Быстрое движение и суета, изгоняет из города жизнь. Нельзя город превращать в автостраду." Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Бред - дайте людям дышать нормальным воздухом и пить нормальную воду, а неработающие лифты и перебои транспорта переживем...
Да и экологию считать кг/на кол-во людей в городе это сильно...по совковому еще. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
А это, оказывается: зарплаты и цены, возможности для бизнеса, образование и работа.
И после этого планктон удивляется, почему Днепр - это "не совсем" Европа. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2