Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 30 вересня 2025
19:24

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Краще їздити за 1,5 грн у нових тролейбусах, ніж у маршрутних таксі за 6 грн: Борис Філатов розповів про відродження електротранспорту у Дніпрі

Краще їздити за 1,5 грн у нових тролейбусах, ніж у маршрутних таксі за 6 грн: Борис Філатов розповів про відродження електротранспорту у Дніпрі

У Дніпрі активно відроджують доступний муніципальний електротранспорт. Про виконання своєї передвиборчої обіцянки та розширення маршрутної мережі розповів очільник міста Борис Філатов.

«Щодо транспорту є серйозна інфраструктурна проблема. У Дніпрі завжди нищили дешевий муніципальний електротранспорт на догоду приватним перевізникам», – пояснив мер Дніпра.
За нової міської влади ситуація змінилася:

«Нині ми купуємо багато нових тролейбусів. Відновили маршрут на житломасив Парус, який було закрито у 2007 році. Цьогоріч запустимо маршрут на житломасив Сокіл. Це мій пріоритет як міського голови. Краще їздити за розкладом у нових, чистих тролейбусах за 1,5 грн, ніж у маршрутних таксі за 6 грн».
Gorod.dp.ua на Facebook.


ватним п-цам  (29.01.18 12:25): краще їздити на громадському транспорті БЕЗ ДОТАЦІЙ з електроними квитками та з ПОКИЛОМЕТРОВОЮ ОПЛАТОЮ а не плптити за тих хто їдить з кінця в кінець.. ТА щоб не фінансувати підриємства,заклади та їхніх робітників (зараз собівартість проїзду на тролейбусі 3грн на трамваї 3.6грн в метро 8грн ав бидловозі 9грн) а пільговикам перераховувати монетизовані пільги. Відповісти | З цитатою
Димка  (27.01.18 18:05): А, так Филатов ездит в на троллейбусах, а не в маршрутках? Да, видел фотки в тролике № 2. Молодец! Відповісти | З цитатою
хэндс  (27.01.18 11:43): Всем так нравятся троллейбусы. Но давайте подумем.
Сколько стоит троллейбус? 1 700 000 грн, 60 000 долларов. Спринтер стоит 12 000. 1 троллейбус = 5 спринтеров. Спринтер едет вдвое быстрей троллейбуса, у него вдвое выше оборачиваемость. Итого, 1 тролл = 10 спринтеров. В троллейбусе едет максимум 80 чел, 10 спринтеров = 180 чел. За тролл платит бюджет, за спринтер - предприниматель, еще и покупает патент и платит налоги. Тролл требует дорогостоящей инфраструктуры, провода, подстанции, людей и техники для обслуживания. Скорость передвижения я уже сказал, поездка из Центра на Парус на спринтере - 20 мин, трол идет ровно вдвое дольше, 40. Итак, в чем же преимущества троллейбусов? Электричестве? Так и его тоже надо добыть.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
п цо ватим марамоям  (26.01.18 17:54): вже ВСІ ЗБАГНУЛ як мусе бути- стандарний чиповий носій з поповненням з власного рахунку чи з спеціального автомата ФІКСОВАНОЇ СУММИ з банківської карти .(а може й NCR з смартфону) Відповісти | З цитатою
Ттт  (25.01.18 18:54): Однозначно - приоритет электротранспорту. Скотовозки нужно изганять из города Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Макс  (25.01.18 12:36): За электротранспорт - низкий поклон Борису Альбертовичу. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Таня  (24.01.18 22:19): Шлемазлы , хватит просить троллейбусы! Денег нет! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
дебілу  (24.01.18 17:30): електроний квиток - стандарний чиповий носій з поповненням з власного рахунку чи з спеціального автомата ФІКСОВАНОЇ СУММИ з банківської карти .
тепер ти зрозумів шо воно таке??
Відповісти | З цитатою
Раиса V  (24.01.18 11:07): По поводу проезда по электронному билету на месяц...
Если по честному, так по честному: ввести просто электронную карточку, посредством которой я могла бы расплачиваться за проезд в любом транспорте, вот это будет по справедливому.
А покупать единый проездной билет на месяц, например за 300 грн, а в действительности мне пришлось использовать только, например 6 поездок.
Единый проездной билет на месяц выгоден, чтобы не использоанные деньги сгорали и оседали в другой карман криминальной мафии олигархам(((
Будет контроль над своими проплатами и олигархи само собой уничтожатся))
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
кэп, просто кэп...  (24.01.18 10:54): так у вани кулича нужно спросить, что же случилось с городским транспортом... и не только с ним... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
1 2 3 4 5
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  70 років тому було повністю відновлено рух Амурським мостом (24)

•  Авторитетні історики Дніпра критикують передатування нашого міста (21)

•  Що думають мешканці Дніпра про передатування міста: опитування (17)

•  Про еволюцію патріотизму на прикладі Дніпра. Філатов продовжує читати відкриті лекції для студентів та старшокласників (9)

•  Пломба з датою 1524 та козацький перевоз: як археологи змінюють історію Дніпра (7)

•  Улаштування «берлінських подушок», ремонт трамвайної колії на Старому мосту: інспекційний обʼїзд чергового по місту (7)

•  1526 рік: більшість істориків дійшли згоди щодо дати виникнення Дніпра (6)

•  На Дніпропетровщині ухвалено процесуальні рішення у справах про ДТП із потерпілими та загиблими, розслідування яких тривали роками (5)

•  У Дніпрі водій «Москвича» врізався в дорогу іномарку, кинув авто посеред дороги та втік (5)

•  Ходити до ТЦК більше не треба: уряд змінив правила військового обліку (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
5
млн евро на нові тролейбуси витратить місто у 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті