Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 15 листопада 2025
02:00

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

У Дніпрі провели тест-драйв дрезини 1964 року

У Дніпрі провели тест-драйв дрезини 1964 року

Ось на такому транспорті залізничники пересувалися ще півстоліття тому. За швидкістю, ця дрезина не поступається легковому автомобілю. Тест-драйв дрезини 1964 року в Дніпрі влаштували 3 січня.

Двигун мотоцикла, вага боліда, швидкість легкового автомобіля. Основне призначення – перевезення матеріалів та ремонтників колій. За описом – диво-техніка, хоча зовнішній вигляд – як у звичайнісінької дрезини. Її «серце» — двигун збирали на київському мотоциклетному заводі у 1964 році. З того часу дрезину запускали 10 разів. В останнє — 40 років тому. Проте, поціновувачі ретро-техніки швидко її реанімували.

Сергій Брижко, реставратор:
По сути, это и есть мотоцикл, на который поставили столик, и 4 колеса. Классический двигатель к750 вот до этой части. Здесь установлены отдельно её редуктор, реверс-редуктор, который переключает зад-перёд. Рычаг переключения передач, он переключает классическую коробку передач от мотоциклетного двигателя.
Опановувати майстерність керування дрезиною працівникам музею ретро-техніки довелося самостійно, за паперовою інструкцією. Машина здатна розвивати швидкість до півсотні кілометрів на годину, але кермувальник без досвіду не ризикує так розганятися.
Михайло Прудніков, директор дніпровського музею ретро-автомобілів:
Я повернул голову и мне тоже было страшно. И на какой-то стадии я начал кричать, что: «Ребята, тормозите!», потому что 50 км/ч которые по паспорту у этой дрезины, до них нужно дорасти. Мы пока не готовы. Хотя она может.Тест-драйв ретро-машини пройшов без нарікань – дрезина жодного разу не заглохла. Після випробування, у її технічному паспорті роблять відмітку — зауважень до стану немає.

Gorod.dp.ua на Facebook.


горожанин  (04.01.18 09:56): Стыдно, журналисты! Готовите репортаж и не проверяете ошибки! Фамилия реставратора Бражко, а не Брижко! И именно его таланту двигатель дрезины ни разу не заглох. Благодаря его таланту, терпению, умению и знаниям получили новую жизнь многие мотоциклы, находящиеся и в Музее и в частных коллекциях. Есть отреставрированные экземпляры, которые были произведены 100 лет назад. Особо следует отметить, что вся мототехника, побывавшая в руках Бражко С., ездит, а не является музейным муляжем. Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
373
ремонти у будинках ОСББ/ЖБК за 2024 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті