Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пт, 03 жовтня 2025
16:17

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Як повернути неякісний товар у Кам'янському?

Як повернути неякісний товар у Кам'янському?

Тільки за І півріччя 2017 року до відділу захисту прав споживачів надійшло 387 звернень громадян.

Захист прав споживачів у Кам’янському здійснює відділ споживчого ринку та захисту прав споживачів департаменту муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради. Тільки за І півріччя 2017 року до департаменту надійшло 387 звернень громадян з питань якості продукції, що свідчить про актуальність проблеми захисту прав споживачів. Фахівці відділу розповіли, як вберегтися від неякісної покупки та повернути гроші за бракований товар.

Головною умовою ефективного захисту своїх прав є наявність документу, що підтверджує факт купівлі-продажу. Це можуть бути договори, квитанції, чеки, акти виконаних робіт. Чим більше буде таких документальних доказів, тим вище шанси на успіх для відстоювання своїх прав споживача у разі їх порушення.

Всі претензії щодо якості товару рекомендується пред’являти виключно продавцю (виконавцю) в письмовій формі, оформлюючи претензію, заяву, скаргу в 2-х екземплярах. Один примірник такої скарги реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, вона направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності суб’єкта господарювання або вручається при свідках.

Фахівці відділу радять бути дуже уважними перед тим, як підписати будь-які документи. Ставлячи свій підпис, покупець погоджується на ті умови, що йому пропонують. Приймаючи техніку з ремонту, треба перевірити її справність, комплектність, цілісність та правильне заповнення гарантійних документів одразу на місці.

Відповіді на питання щодо купівлі неякісного товару та кваліфіковану допомогу можна отримати у департаменті муніципальних послуг та регуляторної політики міської ради за адресою: проспект Василя Стуса, 10/12 ( кабінет № 5) або за телефоном: 067-326-08-55.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Читайте також:

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Авторитетні історики Дніпра критикують передатування нашого міста (21)

•  70 років тому було повністю відновлено рух Амурським мостом (20)

•  Пломба з датою 1524 та козацький перевоз: як археологи змінюють історію Дніпра (14)

•  Вартість робіт зросте втричі: у Дніпрі у сквері Прибережному за 6 мільйонів відремонтують лавочки (11)

•  Спалах в небі над Дніпром: у місті перебої зі світлом і водою (10)

•  Що думають мешканці Дніпра про передатування міста: опитування (9)

•  Спалах у небі над Дніпром і перебої зі світлом 1 жовтня: відома причина (8)

•  Улаштування «берлінських подушок», ремонт трамвайної колії на Старому мосту: інспекційний обʼїзд чергового по місту (7)

•  На вулиці Інженерній киплять масштабні роботи – є питання (6)

•  У Дніпрі водій «Москвича» врізався в дорогу іномарку, кинув авто посеред дороги та втік (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
90
років тому почали будувати Набережну

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті