Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Чт, 17 квітня 2025
12:38

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Борис Філатов дав старт активній фазі добудови Дніпровського метрополітену

Борис Філатов дав старт активній фазі добудови Дніпровського метрополітену

15 червня у Дніпрі розпочалася активна фаза добудови метро. Перший за понад 20 років експериментальний вибух пролунав о 18.33 і тривав 7 секунд.

Випробування пройшло на перегоні між станціями «Вокзальна» та «Театральна» на глибині 48 метрів. Вибухові роботи не перевищили технічних норм і за рівнем коливань вклалися у показники трамваю.

Вони допоможуть відстежити геологічні зміни та скорегувати подальший перебіг добудови метрополітену.

Пристрій, що спричиняє вибух, у дію привів особисто міський голова Борис Філатов. Керівник Дніпра не приховує – хвилювався, утім все пройшло добре. Початок активної фази робіт він назвав історичною подією для міста.

«Нарешті ми зрушили цей процес із мертвої точки. До цього були підготовчі роботи. Це – перший пробний вибух. Попереду ще два. Головне, щоб усі вимоги техніки безпеки й комфорту містян були дотримані. Я дуже радий. Сподіваюся, що вдасться надолужити тримісячну затримку у виконанні контракту, увійти в погоджені терміни і місто матиме довгоочікуване багатостраждальне метро», – сказав Борис Філатов.

Тепер метробудівці готуються до наступних вибухових робіт і прибирання породи.

Специфіка розбудови підземки у Дніпрі – це складні ґрунти та підземні води. Крім того, у центральній частині міста розташовано чимало історичних пам'яток. Минулого літа у Франції мер Борис Філатов вивчав досвід тамтешнього містечка Ренн. Його характеристики дуже подібні до дніпровських.

Водночас результати експериментальних вибухів допоможуть вирахувати, зокрема, об'єм зарядів, які надалі використовуватимуть для підземних підривів. Від цього залежатиме безпека житлових будинків та інших споруд на поверхні.

Експериментальні вибухи проводять не на повну потужність. Під час випробувань метробудівці протестують також нову методику австрійського зразка. Це – технологія проходження перегонних тунелів у підземці. Останній вибух у ПАТ «Дніпрометробуд» провели ще 5 років тому. Відтоді активне будівництво не велося.

Нагадаємо, що тиждень тому розпочався перший етап будівництва зовнішньої інфраструктури для майбутніх станцій Дніпровської підземки. Здати комплекс в експлуатацію планують у вересні 2021 року.

Будувати метрополітен у Дніпрі розпочали ще в 1980 році. 22 роки тому запустити вдалося лише 6 станцій загальною протяжністю понад 7 км. Це – найкоротший підземний маршрут у Європі. За 12 хвилин можна доїхати від житлових масивів Покровський і Червоний Камінь до залізничного вокзалу.

Після добудови станцій «Центральна», «Театральна» та «Музейна», передбачених контрактом між мерією та турецькою компанією Limak, загальна довжина підземки сягне вже 11,1 км.

Останнє десятиліття метрополітен у Дніпрі фінансувався за залишковим принципом. Дотації на потреби підземки почали зростати лише цьогоріч. Борис Філатов наголосив: важливо допомогти метрополітену подолати точку збитковості. Минулого року метро перевезло близько 7,4 млн осіб, понад третину з них – пільговики.




Gorod.dp.ua на Facebook.


Червонец  (20.06.17 01:12): Взрывные работы как основной метод проходки туннелей - давно в прошлом. Не только на Западе, но и в крупных городах России, а с недавних пор и Минске (на тамошней третьей линии) туннели проходят специальными щитами. Это быстрее и безопаснее. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
 (17.06.17 08:36): Борис Филатов дал старт активной фазе достройки Днепровского метрополитена. И окончательной фазы уничтожения фк Днепр. Спасибо. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Ох...  (17.06.17 01:24): Бабло...Бабло...Бабло... Відповісти | З цитатою
Студент  (16.06.17 18:55): Ахахах, комменты убивают? Какое метро на западном? А по факту-новость отличная! При достройке метро до НГУ +1-2 станции на Парус на метро пересядут пассажири 1го трамвая-40 систем в одном направлении при интервале 1.5 минут, именно такой интервал у него с утра а это 157(вместимость 1го вагона)х2(количество вагонов)х40(количество систем) =12 560 человек в час в одном направлении+ пассажири 121го автобуса (интервал в час пик 4 минуты, полная вместимость около 175 человек, итого 2 625 человек в час пик в одном направлении) , часть пассажиров 122 и 40 маршрутки. А все деньги , потраченные на строительство вернуться в город в виде зарплат и налогов-строительные материалы, рельсы и многое другое производиться у нас. А реализация совместно с банками такого крупного проекта послужит сигналом для иностранных инвесторов-к нам можно инвестировать!
Нопора бы уже начинать работу пео 2й линии-искать средства, готовить проект и т.д.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
Жека  (16.06.17 13:28): Как по мне лучше бы эти деньги направили на постройку хороших дорог по городу как в Европе. А то едешь по пр. Дмитрия Яворницкого дорога местами хуже чем на отдаленных массивах, позор. Кому нужно это метро только Западному, Коммунару ? так лучше пустили бы нормальный трафик туда транспорта и разгрузили бы массивы в час пик. Відповісти | З цитатою
Антон  (16.06.17 13:01): Сколько можно давать "старты". Когда начнут строить??? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
оптимист  (16.06.17 06:53): Ну дай-то Бог. Очень ждем Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі на прохання містян перенесуть одну з зупинок найпопулярнішого трамвайного маршруту №1 (18)

•  Розширення вулиць не допоможе: Щоб вирішити проблему з заторами в Дніпрі, потрібно будувати нові дороги і мости (18)

•  Без заторів і зупинок: що таке «зелена хвиля» та де вона діє у Дніпрі (10)

•  Дніпро отримав 100 каналізаційних люків від Уряду Японії у рамках програми екстреного відновлення (9)

•  Україна перейде на номінальну напругу відповідно до євростандарту (6)

•  Рекордний курс: євро подорожчав. Чи зміняться ціни на продукти та послуги – розказав експерт з Дніпра Володимир Косюга (6)

•  У Дніпрі викривач суддівської корупції не лише втратив адвокатське свідоцтво, а й сам став підозрюваним (6)

•  Контейнери не витримують: у Дніпрі зафіксували нові випадки недбалого поводження з відходами (5)

•  У Дніпрі 15-річний хлопець їздив по місту порушуючи ПДР, загрожуючи пішоходам наїздом автівки (5)

•  Зеленський підписав «скандальний» закон про добросовісного набувача: що змінилося і що кажуть критики (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
19
млрд. гривень бюджет Дніпра на 2025 рік

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті