Про це повідомили у відділі з організації роботи зі зверненнями громадян Дніпропетровської міської ради.
Найбільше – 16,5% звернень отримано від мешканців Бабушкінського району, 13,3% - АНД району, 6% - Самарського району. У відділі зазначають, що частіше за все до міської ради звертались пенсіонери.
51% звернень стосувалися комунальних питань У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року кількість звернень з цих питань збільшилась на 21%.
Зокрема, кількість звернень з питань підтоплень збільшилась на 61%, ремонту дорожнього покриття – на 37%, газопостачання – на 32%, вартості житлово-комунальних послуг – на 31%, теплопостачання – на 27%, накриття колодязів – на 26%, зовнішнього освітлення – на 4,8%. Зменшилась кількість звернень з питань благоустрою подвір’я – на 23%, видалення дерев – на 19%, електропостачання – на 12%, вивезення сміття – на 7%, зазначають у відділі.
У відділі повідомляють, що цього року містяни стали вдвічі більше звертатися з питань соціального захисту населення, на сьогодні кількість запитів сягнула 32%. В основному дніпропетровців турбувало надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій.
У відділі з організації роботи зі зверненнями громадян наголошують, що звертатись до керівників міськради можна як письмово так і під час особистих прийомів. Графік особистих прийомів керівників розміщений у відділі прийому громадян та на офіційному сайті міської ради.
З початку року було проведено 89 особистих прийомів керівництва міської ради, на яких було прийнято 1 тисячу 325 дніпропетровця, зазначають у відділі.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |