Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 22 квітня 2025
12:36

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Перевізникам пропонують знизити вартість проїзду

Перевізникам пропонують знизити вартість проїзду
До 1 липня надати пропозиції щодо зменшення тарифів на проїзд у громадському транспорті.

З відповідною вимогою під час робочої наради до керівників автотранспортних підприємств звернувся перший заступник міського голови Анатолій Крупський.

«На сьогодні економічні умови дозволяють переглянути вартість проїзду у маршрутних таксі в сторону їх зменшення. Міська влада готова до конструктивної співпраці, тому стоїть завдання до 1 липня до департаменту транспорту та зв’язку міськради надати економічне обґрунтування вартості проїзду по кожному маршруту з усіма підтвердженими цифрами», зазначив перший заступник міського голови Анатолій Крупський.

При цьому він наголосив перевізникам, що ціна проїзду повинна відповідати обґрунтованим витратам та якості.

«Пасажири повинні отримувати якісну послугу перевезення за відповідну ціну, а на сьогодні, на жаль, цього не відбувається. Від мешканців надходить багато скарг на технічний та санітарний стан автобусів, грубість водіїв, при тому, що вартість проїзду у громадському транспорті – одна з найвищих в країні», - зауважив перший заступник міського голови.

Під час наради вкотре було наголошено на тому, що водії автобусів продовжують порушувати правила посадки - висадки пасажирів, тому керівникам підприємств доручено вжити дисциплінарних заходів щодо водіїв, щоб ті зупинялися лише на зупинках громадського транспорту. Крім того, водії автобусів часто порушують правила дорожнього руху, у тому числі проїжджають на заборонений сигнал світлофору. Більш того, навіть має місце керування автобусами у стані алкогольного сп’яніння.

По закінченню наради Анатолій Крупський наголосив керівникам автотранспортних підприємств на дотриманніправил безпеки при перевезенні пасажирів, виконанні своїх договірних зобов’язань, інакше – вони не будуть допущені до участі у наступному конкурсі серед перевізників.

«Безпечне і комфортне перевезення пасажирів – це головне у вашій роботі», додав Анатолій Крупський.

Gorod.dp.ua на Facebook.


MakcMakc  (17.06.15 13:45): Надо цены устанавливать для каждого маршрута отдельно! Відповісти | З цитатою
Павел  (17.06.15 10:36): «Безопасные и комфортные перевозки пассажиров - это главное в вашей работе», — добавил Анатолий Крупский.
Толик! Нет ни того ни другого.Не умеешь работать-спроси у Загида.
Бля,одна болтовня.
Відповісти | З цитатою
в Киеве бузина...  (17.06.15 05:44): Снизить стоимость? Так может вообще сделать бесплатным? Это сладкое слово "халява". Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Делайте что хотите...  (15.06.15 19:38): ... уже хожу пешком, и советую всем, у кого здоровье позволяет - делать то же самое. Садиться в маршрутку - только в самом крайнем случае, когда иного выхода просто нет. Если перестанут ездить - возможно будут и перемены. Відповісти | З цитатою
Валентина  (15.06.15 11:07): Маршрутки не должны перевозить пассажиров стоя. Так маршрутка №40 Парус-Тополь ездит забитая до отказа в часы пик - сидя 18 и стоя 20 человек .Едешь и думаешь, что не дай Бог авария- 40 трупов. Почему в таком крупном городе никаких правил безопасности не соблюдается. За гривну маму родную готовы продать. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Иво Бобул  (12.06.15 14:54): Сколько раз уже говорили - сделайте в городе нормальный электротранспорт. Новые трамваи и троллейбусы пользовались куда большей популярностью, особенно если бы ходили чаще, чем раз в полчаса. И тогда маршрутчики смогут смело пойти в *опу со своими ржавыми корытами и завышенной стоимостью проезда. Відповісти | З цитатою
Пассажир  (12.06.15 14:24): Маршрут №87А и №87Б постоянно забит, пассажиры весят на подножках. Количество стоящих пассажиров в час пик зашкаливает. ГАИ за откаты на это закрывает глаза. За что 5,50 грн.? ЗА УЖАСНЫЙ ПРОЕЗД? В троллейбусе более комфортно, так как просторно, больше места, а скорость абсолютно одинаковая. Маршрутка кланяется каждому столбу, плюс специально медленно едет, чтобы больше взять пассажиров. Пустите больше троллейбусов А и Б! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
НАРОД.  (12.06.15 11:28): Крупский наверно не ездит на маршрутках. Это у нас не водилы, а хамы, почти все водители. И еще необходимо узаконить остановки маршруток только на остановках. Відповісти | З цитатою
андрей  (11.06.15 12:19): даешь посадку и высадку пассажиров только на остановках!!!уменьшим смертность на дорогах таким простым решением!!! Відповісти | З цитатою
андрей  (11.06.15 12:18): даешь 3 гривны как в Киеве!!! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2 3
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  «Укрпошта» торгуватиме ковбасою: у держкомпанії анонсували «революційну» послугу (19)

•  Україна перейде на номінальну напругу відповідно до євростандарту (16)

•  У Дніпрі на прохання містян перенесуть одну з зупинок найпопулярнішого трамвайного маршруту №1 (11)

•  Дніпро отримав 100 каналізаційних люків від Уряду Японії у рамках програми екстреного відновлення (10)

•  Дніпровський силач-рекордсмен дав інтерв'ю для Книги рекордів Гіннеса (6)

•  У Дніпрі продається Мадонна з айфоном (6)

•  У Дніпрі планують створити Парк мініатюр (4)

•  Рекордний курс: євро подорожчав. Чи зміняться ціни на продукти та послуги – розказав експерт з Дніпра Володимир Косюга (4)

•  На Днепропетровщине браконьєр чотирма сітками виловив біля 50 кг риби (4)

•  У Дніпрі продовжують ремонтувати внутрішньоквартальні дороги на «Райончику» (3)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
років Придніпровській ТЕС

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті