Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
6 липня 1936 Відкрито рух потягів на дитячій залізниці
Дитяча залізниця у парку Чкалова
Дитяча залізниця у парку Чкалова
У цей день до шостої години вечора вулиці в м. Дніпропетровську, що прилягали до парку ім. Хатаєвича (нині Глоби) були очеплені міліцією. А в парку звучали піонерські фанфари, постріли ракет, які сповіщали про початок довгоочікуваного свята — відкриття дитячої залізниці
«…Перони залюднені. Обличчям до трибуни (де знаходиться керівництво області) стояли дві довгі шеренги юних залізничників, у повній формі, з якої червоними квітками вириваються піонерські галстуки — так описував проведення свята кореспондент місцевої газети «Зоря».«Куди дивитися в ці приємні хвилини? Чи на красоту зеленої поляни, прорізаної широким прудом і закутої мальовничими бетонними мостами ? Чи на колонаду прекрасного вокзалу, який міг би бути чудовим макетом для будівництва найкращих столичних вокзалів? Чи на творіння комсомольців ДПРЗ та ВРЗ — локомотив і ланцюжок комфортабельних вагонів, дуже схожих на вагони «ленинградской стрелы…»
Почекавши поки розлетілась в два боки червона стрічка, перерізана т. Хатаєвичем, наймолодші машиністи залізниці Оля Федоренко та Шура Трахтенруд повели по рейках їхньої залізниці перший поїзд. Поїзд сховався в тонелі, винирнув, понісся повз пр. К. Маркса, проминув депо, зупинився на станції «Комсомольськ» і знову побіг на «Жовтеня». А оператор залізниці Катя Бердичевська зробила запис в оперативному журналі: «Поїзд № 1 прибув з станції «Комсомольськ» на станцію «Жовтеня». Мала Сталінська працює!».