В законі „Про захист прав споживачів” сказано, що: «Продавець зобов'язаний надати покупцеві необхідну і достовірну інформацію про товар, що пропонується до продажу. Інформація має відповідати вимогам закону та правилам роздрібної торгівлі щодо її змісту і способів надання». Тобто продавець повинен повідомити покупця, чому товар підлягає уцінкці.
Законодавством передбачений вид уцінки товару – це комерційна уцінка. Але є й інша – через наявність дефектів. Тоді на товарі повинні виставити маркування „П” і роз’яснити покупцю, що, придбавши такий товар за низькою ціною, він свідомо погоджується з наявними дефектами. В такому разі товар обміну та поверненню не підлягає. А от щодо комерційних уцінок – відмова у поверненні чи обміні товару неправомірна.
З повагою,
юрисконсульт Златоміра Пантилеєнко
Юридична компанія «Гаранта»
www.garanta.com.ua 8 (056) 788-70-20