Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Сб, 23 листопада 2024
22:47

Юридичні консультації


подскажите пожалуйста как быть купили в метро кондицеонер он не рабочий с заводским браком я часный предпринематель в правах потребителя мне отказали. возращать деньги или менять товар отказались ремонтируют уже 2 месяца и не извесно сколько еще будет ремонт куда мне обратиться

alla, 24.10.2008 | ID: 4378 | Розділ: Права споживача
Продавець (виробник, виконавець) зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Ви маєте право на звернення до суду за захистом свого порушеного права або до інших уповноважених органів влади із захисту прав споживачів.

З повагою, помічник юриста Юлія Галушка Юридична компанія «Гаранта» www.garanta.com.ua 788-70-20
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті