Добрый день!!!
Подскажите такая ситуация:
1)Направлено письмо (есть 2-ой экз.с визой) в "Теплоэнерго" об отказе от услуг теплоснабжения и отказе в оплате этих услуг. Получен ответ, что они не являються собственниками теплосетей и отключить меня не могут, обр. в ЖЭУ.
2) Такое же письмо отправлено в ЖЭУ ( есть 2-ой экз. с подписью гл.инженера).Действий от ЖЭУ не последовало уже несколько лет.
За услуги, которые не качественны и с перебоями продолжает насчитываться плата. Имеются док-ва в виде актов-претензий, писем от жильцов дома за разный период. Каждый раз вызывать представителей теплосети для составления акта о некачественных услугах, для перерасчета, просто не возможно!
Смогут ли, взыскать с меня потом в судебном порядке, оплату этих услуг, не смотря на мой офицальный отказ в двух инстанциях. И что необходимо сделать еще, чтобы все таки отказаться от этих услуг полностью.
Спасибо.
Димитрий, 16.10.2008 | ID: 4318 | Розділ:
Права споживача
Відповідно до Закону України «Про теплоенергію» Споживач теплоенергії має право:
вибирати теплопостачальну організацію, а також відмовитися від послуг теплопостачальної організації, про що попереджає письмово теплопостачальну організацію в строк, передбачений договором;
отримувати інформацію від теплопостачальної організації щодо обсягу та якості постачання теплової енергії, тарифів (цін), порядку оплати, режимів споживання на умовах, визначених договором;
вимагати від теплопостачальної організації надання достовірної інформації про тарифи на теплову енергію та відшкодування, умови оплати, методики і нормативи розрахунку та нарахування, режими теплоспоживання тощо;
перевіряти достовірність розрахунку та нарахування плати за теплову енергію, згідно з умовами договору;
отримувати згідно із законодавством та укладеним договором відшкодування завданих йому збитків;
у разі порушення теплопостачальною організацією умов договору викликати її представника для складення та підписання акта, у якому зазначаються строки, види порушень тощо;
звертатися до суду в установленому законодавством порядку для вирішення питань, що стосуються предмета договору.
Захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди. Захист прав споживачів здійснюють спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та його територіальні органи, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи і установи, що здійснюють державний санітарно-епідеміологічний нагляд, інші органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування згідно із законодавством, а також суди.
Таким чином, Ваші дії правомірні. Але якщо Ви не були відключені від тепломережі, Ви вважаєтесь таким споживачем, що отримує послуги з теплопостачання. Раджу Вам звернутися зі скаргою на бездіяльність працівників житлово-комунальної організації до відповідного виконачого комітету або до суду.
З повагою, помічник юриста Юлія Галушка
Юридична компанія «Гаранта»
www.garanta.com.ua 788-70-20